پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
تجربه کاربری
سادگی اولین اصل تجربه کاربری موفق در بانکداری
چندی پیش در راه پرداخت مطلبی با عنوان «تجربه کاربری موفق در بانکداری» منتشر کردیم که در آن گفتیم با تمرکز بر 5 اصل…
تجربه کاربری موفق در بانکداری
امروزه، اهمیت جایگاه تجربه کاربری (UX)، مخصوصاً برای بانکها بسیار زیاد است. یک تجربه کاربری خوب، تغییردهنده قواعد…
بیاید باهم روراست باشیم. اوضاع خوب نیست!
آیا شما وقتی وارد بانک میشوید احساس خشنودی میکنید؟ آیا در بانک راحت هستید؟ آیا واقعاً حس میکنید کسی که آن طرف…
بررسی دو مفهوم کاربردپذیری و تجربه کاربری در صنعت بانکداری و پرداخت
خلق ارزشافزوده، از مهمترین اهداف استراتژیک هر سازمان، به شمار میرود. بدیهی است که ایجاد و به دست آوردن…
کاربردپذیری و تجربه کاربری در نرمافزار و تأثیر آنها در حوزه بانکی
کاربردپذیری به اثربخشی، بهرهوری و رضایت کاربر در مسیر به دست آوردن هدف در یک محیط مشخص میپردازد (ISO 9241-11).…
تغییر نیاز کاربران، تغییر تجربه کاربری و رضایتمندی از محصول
راهحلهای بانکداری در سالهای اخير تمرکز بر مشتری را بهجای محصول هدف قرار دادهاند. اين موضوع بهاندازهای حائز…
شناخت مخاطب، لزوم طراحی رابط کاربری موفق
رقابت موتور محرکه نوآوری است، سیستمها بهطور طبیعی یاد گرفتهاند که با حفظ وضعیت موجود و کمترین تغییرات، مسیر…
تعادل بین تجربه کاربری و کاربردپذیری
از من پرسیده شد که کاربردپذیری و تجربه کاربری در دو سطح کاربر عادی و کاربر حرفهای از چه جایگاهی برخوردار است؟ قبل…
طراحی بر اساس سلیقه مشتریان یا ذات محصول
با وجود قدمت مفاهیم کاربردپذیری و تجربهی کاربری برای صاحبان فن، تنها چند سال از عادی شدن این مفاهیم برای کاربران…
استفاده از تجربه کاربردپذیری برای تدوین نقشه راه دولت الکترونیک
مراسم روز جهانی کاربردپذیری با شعار «زندگی را آسان کنید» با حضور نصرالله جهانگرد، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری…
نگاهی به رابط کاربری همراه بانک جدید بانک سپه / تفاوت از زمین تا آسمان
بانکداری الکترونیک یکی از دغدغههای اصلی مشتریان بانکها و البته خود این مجموعهها محسوب میشود. این پدیده فقط عامل…
تجربه کاربری در بانکداری الکترونیک چه اهمیتی دارد؟ [ویدیو]
اولین همایش تجربه کاربری تهران، پنجشنبه 11 مهر ماه در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. با…
گزارش تصویری راه پرداخت از اولین همایش تجربه کاربر تهران
اولین همایش تجربه کاربری تهران 11 مهر ماه در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. با توجه به…
اولین همایش تجربه کاربری تهران برگزار میشود
پنجشنبه ۱۱ مهر ماه همایش تجربه کاربری برگزار میشود. رویدادی با موضوع تجربه کاربری برای اولین بار در ایران با حضور…
تجربه کاربری در فضای مجازی و فضای فیزیکی باید یکسان شوند
در روز رسانههای اجتماعی به سراغ تعدادی از کارشناسان و متخصصین این حوزه رفتیم و با آنها گفتوگوی کوتاهی در خصوص…
تفاوت تجربه کاربری و کاربردپذیری + عکس
تجربه کاربری (User Experience) و کاربرد پذیری (Usability) را احتمالا بسیار شنیدهاید و شاید خودتان هم از آنها…
بررسی مفهوم تجربه کاربر در گفت و گو با حمید مختاریان [پادکست]
تجربه کاربر چیست؟
این پرسشی است که با حمید مختاریان کارشناس بانکداری و پرداخت الکترونیک در میان گذاشتیم. او…
تجربه کاربر چیست؟ / دو اینفوگرافی آموزشی در زمینه تجربه کاربر
تجربه کاربری امروز یکی از مسائل مهم ماست. بعد از ۱۰ سال که از عمر بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور ما میگذرد…