راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین همایش تجربه کاربری تهران برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۱۱ مهر ماه همایش تجربه کاربری برگزار می‌شود. رویدادی با موضوع تجربه کاربری برای اولین بار در ایران با حضور و سخنرانی فعالان این حوزه برگزار می‌شود. با توجه به اهمیت مفهوم تجربه کاربر در خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک، این رویدادی قابل توصیه به فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران است.

بررسی مفهوم تجربه کاربر در گفت و گو با حمید مختاریان [پادکست]

تخفیف 40 درصدی برای کاربران راه پرداخت

کاربران و همراهان راه پرداخت برای شرکت در این رویداد، از تخفیف 40 درصدی برخوردار می‌شوند. برای شرکت در این رویداد و استفاده از تخفیف راه پرداخت کافی است ازطریق کافی است از طریق این لینک در رویداد ثبت نام کنید.

.

محل برگزاری این همایش مرکز همایش‎های بین‎المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران است. میلاد اسلامی‌زاد دبیر این رویداد گفت: تجربه کاربری تهران با محورهای استراتژی طراحی، طراحی تعاملی و طراحی محصولات آنلاین و با هدف آشنایی مدیران، دانشجویان، فعالان صنایع و طراحان گرافیک با تاثیرات ماهیت طراحی تجربه کاربری برای مصرف‌کنندگان ایرانی برگزار می‎شود. برای ثبت نام در این همایش می‌توانید به وب‌سایت همایش تجربه کاربری تهران مراجعه کنید.

تجربه کاربر چیست؟ / دو اینفوگرافی آموزشی در زمینه تجربه کاربر

درباره تجربه کاربر بیشتر بدانید

‎تجربه کاربر آن چیزی است که مشتری نهایی می‌بیند و منشاء عمده قضاوت‌ها درباره عملکرد و کیفیت محصول یا سرویس است.به عبارتی توجه به تجربه کاربری، بخش مهمی از روند توسعه نرم‌افزار و یک عنصر مهم برای رسیدن به موفقیت هر محصول یا خدمت فناورآنه است.

uxtehran-tajrobe-karbari-way2pay-92-07-01

‎در تجربه کاربری گاهی این سوال مطرح می‌شود که چطور در بازاری با این پیچیدگی محصولاتی ارائه می‌شوند که به طور شاخص مطرح می‌گردند؟ چگونه است که یک محصول مشتریان بیشتری جلب می‌کند و تعامل بهتری با مشتری می‌کند و در یک کلمه زنده‌تر و تعاملی‌تر است. تجربه کاربر در مورد ایجاد تجربه دیجیتالی است که برای کاربر نهایی بهینه شده است. این به معنای درک نیاز و خواسته کاربران و سپس ایجاد محصولات و خدماتی است که آن نیاز‌ها را پوشش دهد.

‎تجربه کاربر چیزی فرای طراحی عملکرد و واسط کاربری است و شامل استفاده موثر از فناوری، ارائه محتوای ارزشمند، تعامل کاربر منطقی، قابلیت استفاده، سهولت استفاده، به کارگیری استاندارد‌ها و اثربخشی به منظور کمک به کاربر برای انجام اهدافش است.

‎بنابراین تعاریف می توان چنین گفت که، تجربه‌ی کاربری یک مفهوم انتزاعی است و به احساس کاربر مربوط می‌شود، تجربه‌ی کاربری به احساس، درک مخاطب از محصول، لذت، زیبایی و متغیرهای مبتنی بر تجربه نیز ارتباط پیدا می‌کند. تجربه کاربری تجربه ای است که کاربر در مواجه با محصول یا خدمت (همه ابعاد آن) بدست می آورد. بنابراین می‌توان تجربه‌ی کاربری را، خلق هر چیز (thing) معنا دار و به یاد ماندنی، که توسط یک سازمان برای مشتریان ایجاد می‌گردد تعریف نمود.

کاربران و همراهان راه پرداخت برای شرکت در این رویداد، از تخفیف 40 درصدی برخوردار می‌شوند. برای شرکت در این رویداد و استفاده از تخفیف راه پرداخت کافی است ازطریق کافی است از طریق این لینک در رویداد ثبت نام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.