راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
-
تجربه کاربری
چگونه خلافی خودرو را به صورت آنلاین دریافت و پرداخت کنیم؟
این روزها با پیشرفت فناوری و گسترش ارتباطات به راحتی میتوان بسیاری از فعالیتهای خود را به کمک تلفن هوشمند انجام داد. در حال حضور و با وجود شیوع ویرس کرونا میتوانیم با کمک فناوری هم کارهای خود را در خانه انجام دهیم و هم در خانه بمانیم.!-->…
بازاریابی در دوران شیوع ویروس کرونا چگونه است؟
ویروس کرونا روی بسیاری از کسبوکارها تأثیر میگذارد؛ تاثیراتی که احتمالا تا چند ماه دیگر قابل ارزیابی باشند. شناخت تاثیرات این بیماری در همه زمینههای کسبوکاری به سازمانها کمک میکند تا بتوانند اقدامات لازم را برای عبور از این مراحل!-->…
تصور ارسال رایگان را از سرتان بیرون کنید! / چگونه خردهفروشان هزینههای تحویل را پنهان میکنند؟
یک جفت گوشواره طرح پر بود که زندگی کاری آن میشلی را تغییر داد. میشلی تعمیرکار اتومبیل بود و ساعتها روی ماشینهای مردم کار میکرد و اوقات فراغتش را نیز شیفت رستوانهای ایندیاناپولیس بود. یک روز، یک جفت گوشواره دید و جرقهای در سرش زده شد.!-->…
چالشی برای ایجاد خلاقیت در طراحی درگاههای پرداخت
به تازگی چالشی در توییتر راه افتاده به نام چالش #درگاه-پرداخت که در آن، طراحان درگاههای موبایلی را بازطراحی میکنند و به اشتراک میگذارند.
نخستین توییت را یکی از طراحان در این باره زد؛ هومن هاتفی، مدیر طراحی مجموعه اسنپ. او نوشت: «بیایم…
چهارمین کنفرانس تجربه کاربر شیراز ۲۹ و ۳۰ آبان برگزار میشود
کنفرانس تجربه کاربر شیرازیک برنامه علمی از UXShiraz است که بهصورت سالانه در شیراز برگزار میشود. در این کنفرانس طراحهای تجربه کاربر، مدیران، طراحان محصول و صاحبان کسبوکار از سراسر کشور حضور مییابند و در مورد سوژههای روز طراحی در ایران…
چهار راهکار برای ساخت استراتژی بانکداری دیجیتال اول موبایل
موفقیت روزافزون بانکداری دیجیتال، بانکها و موسسات اعتباری را ملزم میکند تا تمام بخشهای این حوزه را تحت پوشش قرار دهند. علاقه آمریکاییها به گوشیهای هوشمند خیلی زیاد است و موسسات مالی باید در خدمترسانی به مصرفکنندگان، این موضوع را!-->…
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری / قصه فراز سوپراپها در ایران
تبی که این روزها کسبوکارهای آنلاین را فراگرفته حرکت آنها به سمت سوپراپ شدن است، اما باید دید این مسیر، راه موفقیت است یا شکست و بازگشت به گذشته؟
ماهنامه عصر تراکنش/ گفته میشود بهطور میانگین هر کاربر از ۹ اپلیکیشن در طول روز استفاده…
صنعت بانکداری با اینترنت اشیا چه تحولاتی را تجربه کرده است؟
مصطفی ثابتی، مدیر مرکز فینتک بانک انصار / در آغازین روزهای تشکیل اینترنت، این پدیده جدید چیزی به غیر از یک سری مستندات به هم پیوسته و زنجیرهای از لینکهای بین آنها نبود. با پیشرفت فناوری و توسعه شبکه اینترنت این مفهوم به بخشهای دیگر هم…
سفری کوتاه به قلب پرداختهای بدون اصطکاک / اپلیکیشنهای موبایلی، پوشیدنیها و پرداختهای نامرئی
چه کسی میتواند منکر مشکلات ایستادن در صفهای طویل تسویه حساب فاکتورهای خرید فروشگاهی، کشیدن کارت و بدتر از همه شمردن پول نقد در این فرایندهای پرداختی باشد؟ علیرغم رشد فزاینده خرید آنلاین طی ۲۰ سال گذشته، هنوز هم خریدهای حضوریاز…
در سال ۲۰۱۹ مصرفکنندگان دیجیتال چه انتظاراتی از کسبوکارها دارند؟
عادات دیجیتال کاربران در عصر جدید، سریعتر از آنچه که حتی تصورش را کنیم، در حال تغییر است. به همین دلیل نیز پیشبینی روندهای دیجیتال و انتظارات کاربران در سال 2019، خالی از لطف نخواهد بود. روندهایی که اگر به درستی پیشبینی شده و آدرسدهی…
بانکداری احساسی ناقوس مرگ بانکها را به صدا درآورده است
تقریباً چند سالی است که توجه به مفهوم تجربه مشتری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که سازمانها برای ارتقای بهرهوری و درآمدزایی خود در نظر میگیرند. این فاکتور حیاتی، برآیند تمام تعاملات صورت گرفته میان مشتریان و کارکنان سازمانها و کیفیت و…
در گفتوگو با همبنیانگذار «پلتفرم تست باگت» مطرح شد / تستهای پیش از انتشار اپلیکیشنها چه ضرورتی دارد؟
موضوع تست کاربری اپلیکیشنها و وبسرویسها، بهخصوص در حوزه اپلیکیشنهای مبتنی بر کاربر انبوه، یکی از چالشهایی است که این روزها اکثر کسبوکارهای مبتنی بر اپلیکیشن را درگیر کرده و مصائب فراوانی را برای آنها ایجاد کرده است. حمیدرضا…
مزیت پیشخوان خدمات نسبت به میز امداد چیست؟ / اینفوگرافیک
در جهان فناوری اطلاعات سالهاست که ابزارهای Help Desk یا میز امداد جای خود را به راهکارهای هوشمندی دادهاند که با مکانیزمهای سلفسرویس و خودکارسازی امور بار کاری ارائهدهندگان خدمات فناوری اطلاعات را کاهش دادهاند.
این راهکارها که عموما…
نگاهی به دومین روز از رویداد تجربه کاربری شیراز / نقش روانشناسی اجتماعی و علوم اعصاب در تجربه کاربری چیست؟
دومین روز از رویداد تجربه کاربری شیراز، در دانشگاه علوم پزشکی این شهر و با حضور فعالان حوزه تجربه کاربری و رابط کاربری برگزار شد.
در ابتدای این رویداد، جواد سلیمی، طراح کسبوکار به بررسی نظرات تافلر و پیشبینیهای او از آینده پرداخت. او…
استراتژی تجربه کاربری بانکها و ارائهدهندگان خدمات مالی در سال ۲۰۱۸
بانکها طی سالهای اخیر و بهویژه با پیشرفت فناوری در حوزههای مختلف، به یکی از عناصر پویا و تاثیرگذار در تمام جوامع تبدیل شدهاند. عناصری که فشار رقابتی سنگینی را متحمل هستند و برای اینکه بتوانند گوی سبقت را از رقبای قدرتمند خود بربایند،…
بانکداری باز، عامل افزایش احتمال خطا در استفاده از دادههای بانکی
زمان زیادی از تعریف سیاستهای بانکداری باز اروپایی و بریتانیایی، در راستای به اشتراکگذاری دادهها توسط بانکهای بزرگ نگذشته بود که مقررات عمومی حفاظت از دادهی اتحادیهی اروپا (GDPR) اعمال شد. مقررات عمومی حفاظت از دادهی اتحادیهی اروپا،…