راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران
-

تحول دیجیتال

چرا مشتریان باید به پادشاه تحول دیجیتال تبدیل شوند؟

سازمان‌هایی که به سطح بالاتری از بلوغ دیجیتال رسیده‌اند، به طور مداوم، خودشان را با پویایی بازار و مشتری انطباق می‌دهند. این قبیل سازمان‌ها برای پاسخگویی به بازار اولویت قائل می‌شوند، به شدت در تلاش هستند تا مشتری‌محور عمل کنند و فرهنگ…

مهدی شامی زنجانی، مترجم کتاب «قطب‌نمای بانکداری دیجیتال» در گفت‌وگو با راه‌پرداخت: آموزش الکترونیکی کنونی یک کاریکاتور است

شامی‌زنجانی: کرونا برای تحول دیجیتال اتفاق مهمی بود و حتی می‌توان آن را کاتالیزور تحول دیجیتال هم درنظر گرفت.

در نشست خبری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مطرح شد: وضعیت تجارت الکترونیکی کشور در سال ۹۸ و فراهم شدن امضای الکترونیکی اسناد

نشست خبری ویدیوکنفرانسی علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و جمعی از همکارانش در ساختمان شهید مهری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این نشست گزارش سالانه‌ای از تجارت الکترونیکی ایران در سال 1398 و همینطور موضوع مربوط به حذف

برگزیدگان چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال معرفی شدند

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم لنز سه‌شنبه، ۱۴ مردادماه  در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند. این رویداد قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود که به‌دلیل

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال فردا برگزار می‌شود

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، دیجیتال فردا در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این اختتامیه از برگزیدگان در سه محور زیر تقدیر خواهد شد: سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری

۱۰ موردی که نشان می‌دهد استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نیاز به بازنگری دارد

مدتی است که از کمپین‌های بازاریابی خود هیچ نتیجه‌ای به دست نمی‌آورید؟ اگر به دنبال نشانه‌ای می‌گردید که ببینید آیا بازاریابی دیجیتال شرکت شما نیاز به اصلاح و تغییرات دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم 10 نشانه‌ای که در ادامه معرفی شده است را

تحول دیجیتال از نگاه کریس اسکینر

«دو سال پیش، مردم حرف زدند... سال گذشته آن‌ها بازهم حرف می‌زدند... و امسال آن‌ها هنوز هم حرف می‌زنند... سوال اصلی این است که شما اینجا به جز حرف زدن چه کاری انجام می‌دهید؟ اینکه کارتان را نشان بدهید ... نتایج کارتان را نشان بدهید.» این

گام به گام دیجیتالی شدن یک شرکت / تدوین و اجرای راهبرد تحول دیجیتالی برای سازمان‌های مالی پیش‌دیجیتالی

تدوین راهبرد تحول دیجیتالی واکنشی است به چالش‌های مدیریت چشم‌انداز در حال توسعه فعالیت‌های دیجیتالی و زیرساخت‌های مرتبط با آن. از یک راهبرد تحول دیجیتالی انتظار می‌رود که به‌عنوان یک هدف بلندمدت تلاش‌های تحول‌سازی را در سازمان‌های…

مسیر تحول دیجیتال در بازار سرمایه

لازمه حرکت بازار سرمایه در مسیر تحول دیجیتال، تغییر نقش فناوری اطلاعات از پشتیبان به پیشران است. حوزه فناوری اطلاعات بازار سرمایه، به‌عنوان محوریت این تحول، باید در ابتدا با شناخت پارادایم‌های جدید و سپس شناخت مدل‌های کسب‌وکاری موجود در…

چگونه در مسیر تحول دیجیتال موفق شویم؟ / چند یادداشت از زوایای تحول دیجیتال که کمتر به آن پرداخته شده است

یکی از اصلی‌ترین گام‌ها جهت ایجاد فرهنگ دیجیتال در میان کارمندان این است که آنها را در کار دخیل کرد؛ اینکه نه فقط به آنها ابلاغ شود که تغییر در راه است؛ بلکه آنها را قانع کرد که تغییر ضروری است. اینکه کارمندان نسبت به ابتکارات دیجیتال،…

سفر هویتی کارمندان بانک در جریان تحول دیجیتالی

تغییرات بنیادین، به بروز تضادهای هویتی منجر می‌شوند. در نتیجه آن، مقاومت نیز محتمل خواهد بود. این نکته قابل تأمل است که هر سازمانی می‌تواند این مقاومت را کاهش داده و پذیرش تغییرات مداوم را از طریق برخی تغییرات معکوس ممکن سازد

چرا باید به سمت بانک دیجیتال برویم؟ / گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با مدیر بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه

عبارت «بانکداری دیجیتال» از آن قبیل مفاهیمی است که به نظر می‌رسد در دنیای مالی امروز به‌درستی تعریف نشده و درک صحیحی از این مفهوم بین دست‌اندرکاران شکل نگرفته است. به‌عنوان نمونه در کلیپ معرفی هفتمین همایش بانکداری الکترونیک می‌شنویم که

پیامدهای مرتبط با نیروی‌کار، بیمه عمر، بیمه اموال و حوادث / بیمه در آستانه تحولات دیجیتالی

در سال‌های اخیر، مؤلفه پیشرفت دیجیتالی، راه خود را به صنایع مختلف گشوده است. اگرچه صنعت بیمه در این خصوص تغییرات نسبتاً کمی داشته، اما بروز تحولات گسترده ناگزیر به نظر می‌رسد. این تغییرات به طور عمده در 4 بخش دسته‌بندی شده‌اند و شرکت‌های

نمونه‌ای از بازآفرینی دیجیتال

تکنولوژی‌های دیجیتالی، علی‌رغم حضور چشمگیر خود، به تازگی توانسته‌اند که در صنایع مختلف نفوذ کنند و به طور متوسط کمتر از 40 درصد شرکت‌ها، دیجیتالی شده‌اند. البته، نفوذ تکنولوژی در صنعت خرده‌فروشی، صنعت رسانه و صنایع Hightech عمیق بوده است.

غریقِ نجات / با افزایش مسدودی حساب‌های بانکی، مراجع قضایی با افزایش چشمگیر مراجعات بیش از توان رسیدگی مواجه خواهند شد

تعداد بالای حساب‌های بانکی در کشور بحران‌های زیادی را ایجاد کرده، اما رویکرد یکسونگر و تک‌بعدی در شناسایی و نظارت و کنترل حساب‌ها، مشکل را حل که نکرده، هیچ، حتی دو چندان کرده است.