راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران
-

تحول دیجیتال

اقدامات بانک توسعه صادرات ایران در بانکداری دیجیتال از مسیر بانکداری باز

بانک توسعه صادرات ایران به تازگی از اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه بر بستر بانکداری باز این بانک خبر داد و اعلام کرد که این بانک اقدامات مهمی در حوزه بانکداری باز انجام داده است. برای آشنایی با اقدامات انجام‌شده بانک و همینطور آشنایی با

رحیم عبادی در گفت‌وگو با راه پرداخت مطرح کرد: تقویت کسب‌وکارها با بهره گیری از یادگیری الکترونیکی

عبادی با اشاره به برخی تفکرات مبنی بر نامناسب بودن محتوای فضای اینترنت به ادعاهایی از این دست همچون تفکیک اینترنت پاک و ناپاک، شیطانی و غیر شیطانی بودن فضای مجازی گفت: ما به طور جدی نگران افراط و تفریط و گسترش چنین عقایدی در سطح جامعه هستیم…

کربنکینگ چگونه راه تحول دیجیتال را هموار می‌کند؟

«رابطه کربنکینگ و تحول دیجیتال» موضوع نشست تخصصی بود که درنمایشگاه تراکنش برگزار شد. محمد نژادصداقت، مدیرعامل شرکت داتین، محمد صادقی، سیدمهدی حسینی، عضو هیات‌مدیره بانک سپه، معاون فناوری بانک اقتصاد نوین و عضو هیات‌مدیره شرکت پرداخت نوین

به عصر داروینیسم دیجیتال خوش آمدید / چرا بیمه‌گری دیجیتال در قرن بیست‌و‌یکم، بزرگ‌ترین فرصت، جدی‌ترین تهدید و دلهره‌آورترین چالش صنعت بیمه است؟

ظهور اکوسیستم‌ها به‌طور همزمان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها، جدی‌ترین تهدیدها و دلهره‌آورترین چالش‌ها برای دیجیتالی‌شدن است

هدف از تشکیل فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده چیست؟

مجتبی رضاخواه در گفت‌وگو با راه پرداخت در خصوص نیاز تشکیل این فراکسیون گفت: «ابزارهای فناوری اطلاعات نقش فزاینده‌ای در اقتصاد کشور خواهند داشت. طی ۲۰ سال آینده آی‌تی در بهینه کردن فرایندهای اقتصادی و در بازارهایی مانند انرژی، کشاورزی و…

در برنامه رادیویی «حجره» مطرح شد / سهم اقتصاد دیجیتالی ایران از میانگین جهانی پایین‌تر است

شنبه شب برنامه رادیویی «حجره» با موضوع اقتصاد دیجیتال پخش شد. در این برنامه رادیویی هاتف خرمشاهی، رئیس مرکز تحول و نوآوری دیجیتال اتاق بازرگانی، مصطفی امینی پژوهشگر پسا دکتری رشته مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، رضا حیدری مدیرعامل

عصر نزدیکی به مشتری با تئوری «اول دیجیتال»

واحد نوآوری و توسعه بازار شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین / «اول دیجیتال» یک تئوری ارتباطی است که ناشران باید محتوا را در کانال‌های رسانه‌ای جدید و با اولویت بیشتر نسبت به رسانه‌های قدیمی منتشر کنند. فرضیه این تئوری این است که پس

تحول دیجیتال در یک سازمان چگونه به‌وجود می‌آید؟

واحد نوآوری و توسعه بازار شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین / تحول دیجیتال (Digital Transformation) موفق، یک تلاش گسترده سازمانی است که موفقیت آن منوط به حمایت مدیران و تصمیم‌گیران سازمان است. مدیر ارشد فناوری اطلاعات (CIO)

نگاهی بر نظرسنجی دولت الکترونیک سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۰

بیماری عالم‌گیر کوید-19، از اوایل سال 2020، جان تازه‌ای به نقش دولت الکترونیک دمید. با اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، تمایل مردم به تعامل آنلاین بیشتر شده و میزان استفاده از خدمات مرسوم دولت دیجیتال افزایش یافته است؛ با این حال، فعالان قصد…

چرا مشتریان باید به پادشاه تحول دیجیتال تبدیل شوند؟

سازمان‌هایی که به سطح بالاتری از بلوغ دیجیتال رسیده‌اند، به طور مداوم، خودشان را با پویایی بازار و مشتری انطباق می‌دهند. این قبیل سازمان‌ها برای پاسخگویی به بازار اولویت قائل می‌شوند، به شدت در تلاش هستند تا مشتری‌محور عمل کنند و فرهنگ…

مهدی شامی زنجانی، مترجم کتاب «قطب‌نمای بانکداری دیجیتال» در گفت‌وگو با راه‌پرداخت: آموزش الکترونیکی کنونی یک کاریکاتور است

شامی‌زنجانی: کرونا برای تحول دیجیتال اتفاق مهمی بود و حتی می‌توان آن را کاتالیزور تحول دیجیتال هم درنظر گرفت.

در نشست خبری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مطرح شد: وضعیت تجارت الکترونیکی کشور در سال ۹۸ و فراهم شدن امضای الکترونیکی اسناد

نشست خبری ویدیوکنفرانسی علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و جمعی از همکارانش در ساختمان شهید مهری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این نشست گزارش سالانه‌ای از تجارت الکترونیکی ایران در سال 1398 و همینطور موضوع مربوط به حذف

برگزیدگان چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال معرفی شدند

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم لنز سه‌شنبه، ۱۴ مردادماه  در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند. این رویداد قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود که به‌دلیل