راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران
-

تحول دیجیتال

هدف از تشکیل فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده چیست؟

مجتبی رضاخواه در گفت‌وگو با راه پرداخت در خصوص نیاز تشکیل این فراکسیون گفت: «ابزارهای فناوری اطلاعات نقش فزاینده‌ای در اقتصاد کشور خواهند داشت. طی ۲۰ سال آینده آی‌تی در بهینه کردن فرایندهای اقتصادی و در بازارهایی مانند انرژی، کشاورزی و…

در برنامه رادیویی «حجره» مطرح شد / سهم اقتصاد دیجیتالی ایران از میانگین جهانی پایین‌تر است

شنبه شب برنامه رادیویی «حجره» با موضوع اقتصاد دیجیتال پخش شد. در این برنامه رادیویی هاتف خرمشاهی، رئیس مرکز تحول و نوآوری دیجیتال اتاق بازرگانی، مصطفی امینی پژوهشگر پسا دکتری رشته مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، رضا حیدری مدیرعامل

عصر نزدیکی به مشتری با تئوری «اول دیجیتال»

واحد نوآوری و توسعه بازار شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین / «اول دیجیتال» یک تئوری ارتباطی است که ناشران باید محتوا را در کانال‌های رسانه‌ای جدید و با اولویت بیشتر نسبت به رسانه‌های قدیمی منتشر کنند. فرضیه این تئوری این است که پس

تحول دیجیتال در یک سازمان چگونه به‌وجود می‌آید؟

واحد نوآوری و توسعه بازار شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین / تحول دیجیتال (Digital Transformation) موفق، یک تلاش گسترده سازمانی است که موفقیت آن منوط به حمایت مدیران و تصمیم‌گیران سازمان است. مدیر ارشد فناوری اطلاعات (CIO)

نگاهی بر نظرسنجی دولت الکترونیک سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۰

بیماری عالم‌گیر کوید-19، از اوایل سال 2020، جان تازه‌ای به نقش دولت الکترونیک دمید. با اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، تمایل مردم به تعامل آنلاین بیشتر شده و میزان استفاده از خدمات مرسوم دولت دیجیتال افزایش یافته است؛ با این حال، فعالان قصد…

چرا مشتریان باید به پادشاه تحول دیجیتال تبدیل شوند؟

سازمان‌هایی که به سطح بالاتری از بلوغ دیجیتال رسیده‌اند، به طور مداوم، خودشان را با پویایی بازار و مشتری انطباق می‌دهند. این قبیل سازمان‌ها برای پاسخگویی به بازار اولویت قائل می‌شوند، به شدت در تلاش هستند تا مشتری‌محور عمل کنند و فرهنگ…

مهدی شامی زنجانی، مترجم کتاب «قطب‌نمای بانکداری دیجیتال» در گفت‌وگو با راه‌پرداخت: آموزش الکترونیکی کنونی یک کاریکاتور است

شامی‌زنجانی: کرونا برای تحول دیجیتال اتفاق مهمی بود و حتی می‌توان آن را کاتالیزور تحول دیجیتال هم درنظر گرفت.

در نشست خبری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مطرح شد: وضعیت تجارت الکترونیکی کشور در سال ۹۸ و فراهم شدن امضای الکترونیکی اسناد

نشست خبری ویدیوکنفرانسی علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و جمعی از همکارانش در ساختمان شهید مهری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این نشست گزارش سالانه‌ای از تجارت الکترونیکی ایران در سال 1398 و همینطور موضوع مربوط به حذف

برگزیدگان چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال معرفی شدند

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم لنز سه‌شنبه، ۱۴ مردادماه  در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند. این رویداد قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود که به‌دلیل

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال فردا برگزار می‌شود

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، دیجیتال فردا در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این اختتامیه از برگزیدگان در سه محور زیر تقدیر خواهد شد: سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری

۱۰ موردی که نشان می‌دهد استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نیاز به بازنگری دارد

مدتی است که از کمپین‌های بازاریابی خود هیچ نتیجه‌ای به دست نمی‌آورید؟ اگر به دنبال نشانه‌ای می‌گردید که ببینید آیا بازاریابی دیجیتال شرکت شما نیاز به اصلاح و تغییرات دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم 10 نشانه‌ای که در ادامه معرفی شده است را

تحول دیجیتال از نگاه کریس اسکینر

«دو سال پیش، مردم حرف زدند... سال گذشته آن‌ها بازهم حرف می‌زدند... و امسال آن‌ها هنوز هم حرف می‌زنند... سوال اصلی این است که شما اینجا به جز حرف زدن چه کاری انجام می‌دهید؟ اینکه کارتان را نشان بدهید ... نتایج کارتان را نشان بدهید.» این

گام به گام دیجیتالی شدن یک شرکت / تدوین و اجرای راهبرد تحول دیجیتالی برای سازمان‌های مالی پیش‌دیجیتالی

تدوین راهبرد تحول دیجیتالی واکنشی است به چالش‌های مدیریت چشم‌انداز در حال توسعه فعالیت‌های دیجیتالی و زیرساخت‌های مرتبط با آن. از یک راهبرد تحول دیجیتالی انتظار می‌رود که به‌عنوان یک هدف بلندمدت تلاش‌های تحول‌سازی را در سازمان‌های…

مسیر تحول دیجیتال در بازار سرمایه

لازمه حرکت بازار سرمایه در مسیر تحول دیجیتال، تغییر نقش فناوری اطلاعات از پشتیبان به پیشران است. حوزه فناوری اطلاعات بازار سرمایه، به‌عنوان محوریت این تحول، باید در ابتدا با شناخت پارادایم‌های جدید و سپس شناخت مدل‌های کسب‌وکاری موجود در…