راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیگ‌باکس چیست؟ / ۳۰ درصد سود سالانه با سرمایه‌گذاری در باکس بلندمدت بلو

افراد همواره به دنبال راهی مطمئن، پرسود و بی‌دغدغه برای سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند. یکی از سرویس‌های بلوبانک سامان به نام «بیگ‌باکس» در واقع یک صندوق سرمایه‌گذاری بلندمدت است. افراد در سرویس بیگ‌باکس، در اپلیکیشن بلو به صورت ۱۲ماهه می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند و از 30 درصد سود سالانه بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک سامان، بیگ‌باکس این امکان را به کاربران می‌دهد که متناسب با شرایط دلخواه خود، مبلغ مشخصی را سرمایه‌گذاری کرده و از آن سود دریافت کنند. پس دیگر برای بازکردن حساب‌های سپرده‌گذاری بلندمدت و دریافت سود نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانکی یا بازکردن حساب جداگانه نیست؛ چراکه سرویس بیگ‌باکس بلو این امکان را فراهم کرده است.

طبق بخشنامه بانک مرکزی، برای سرمایه‌گذاری بلندمدت از 11 بهمن‌ماه 1402 به مدت هفت روز کاری فرصت باقی است؛ پس همین حالا اپلیکشن بلو را به‌روزرسانی کنید. این فرصت محدود است.


چطور بیگ‌باکس خود را فعال کنیم؟


  • اپلیکیشن بلو را به‌روزرسانی کرده یا نسخه 2.8.1 بلو را دانلود و نصب کنید؛
  • وارد اپلیکیشن شوید و در بخش اصلی (خانه) وارد قسمت «باکس» شوید؛
  • گزینه «بیگ‌باکس» را انتخاب کنید؛
  • موارد قرارداد را مطالعه و گزینه «خواندم و قبول می‌کنم.» را فعال کنید؛
  • روی گزینه «تأیید و ساخت» کلیک کنید.

پس از فعال‌کردن بیگ‌باکس، اولین سود سرمایه‌گذاری شما، یک ماه پس از ساخت بیگ‌باکس به حساب بلوی شما واریز خواهد شد و به همین ترتیب هر ماه در تاریخ مقرر، سود را دریافت خواهید کرد.


چرا بیگ‌باکس را انتخاب کنیم؟


  • سود سالانه 30 درصد: با سرمایه‌گذاری ۱۲ماهه در بیگ‌باکس، سود سالانه 30 درصد دریافت خواهید کرد. این سود به‌ صورت ماهانه به حساب بلوی شما واریز خواهد شد.
  • سهولت و سادگی: ساخت و مدیریت بیگ‌باکس در اپلیکیشن بلو بسیار آسان است و نیاز به هیچ دانش تخصصی یا فرایند پیچیده‌ای ندارد. مهم‌تر از همه در هر جایی که باشید می‌توانید این باکس را بسازید؛ بدون اینکه نیازی به شعبه رفتن و… داشته باشید.
  • امنیت بالا: مبلغ سرمایه‌گذاری‌شده شما، نزد بانک سامان در امنیت کامل و تضمین‌شده محفوظ است و در هر زمان و هر جایی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

آیا امکان برداشت زودهنگام وجود دارد؟


بله؛ کاربران می‌توانند در صورت لزوم کل یا بخشی از مبلغ را به‌ صورت زودهنگام برداشت کنند. بدین ترتیب چنانچه به سرمایه خود نیاز پیدا کردید، می‌توانید قبل از پایان دوره سرمایه‌گذاری، بیگ‌باکس خود را ببندید یا مبلغ مشخصی از آن را برداشت کنید. فقط توجه داشته باشید که در این صورت برای مبلغ باقی‌مانده سود سالانه 12 درصد دریافت خواهید کرد.

اگر به‌روز نیستید، برای به‌روزرسانی اپلیکیشن بلو به بخش «پروفایل»، قسمت «به‌روزرسانی» مراجعه کنید یا از طریق این لینک اپلیکیشن بلو را به‌روزرسانی کنید. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از این لینک اپلیکیشن بلو را دانلود و نصب کنند.

2 دیدگاه
  1. صبیحه می‌گوید

    سلام چرا 17صدرصد می‌نویسه نه 30 صدر صد؟

  2. Muji می‌گوید

    17درصد زده نه 30 چرا میگین 30

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.