راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوره جامع طراحی تجربه و رابط کاربری اسپیرال به دهمین دوره رسید

دهمین دوره جامع طراحی UX و UI اسپیرال به‌صورت «آنلاین» و در قالب ۲۹ وبینار سه ساعته توسط ۸ مدرس برگزار خواهد شد. در این دوره سرفصل‌هایی مطابق با آکادمی‌های بین‌المللی به موازات انجام پروژه عملی و با طرح تجربیات واقعی مرکز طراحی اسپیرال تدریس و در پایان پروژه‌های شرکت‌کنندگان توسط طراحان محصولات دیجیتال مطرح کشور در رویداد ژوژمان داوری می‌شود.

امکان پرسش‌وپاسخ زنده و تعامل با اساتید، قابلیت بازپخش ویدیوی جلسات و امکان شرکت در جلسات با موبایل یا کامپیوتر از ویژگی‌های این دوره است که روی بستر Adobe Connect و با استفاده از زیرساخت پلتفرم ایسمینار برگزار می‌شود. مدرس اصلی این دوره حامد بیدی، مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال است که تجربه مدیریت طراحی بیش از ۴۵۰ پروژه دیزاین را در کارنامه فعالیت‌های خود از سال ۱۳۸۲ دارد.

اساتید مدعو این دوره نیز شروین مشایخ (مشاور استراتژیک محصول، مشاور محصول سابق بانک آینده، دیجی‌پی و جیبیت)، علیرضا رنجبر شورابی (هم‌بنیان‌گذار انجمن گیمیفیکیشن ایران و شرکت هنر نور و حرکت)، شیرین شمس (فارغ‌التحصیل HCI از دانشگاه سیتی لندن، تحلیلگر ارشد UX شرکت سداد)، جلال سمیعی (استراتژیست محتوا و مشاور روابط عمومی)، آرین مقبلی (طراح محصول سابق تپسی، آپارات و فیلیمو، مدیر استودیو سرخ)، افشین زندی (مدیر دیجیتال مارکتینگ خانه سرمایه، بنیان‌گذار آنالیتیپس) و علیرضا طهرانی (طراح محصول سِت بانک تجارت، تهیه‌کننده پادکست موز) خواهند بود.

سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل آشنایی با تفکر دیزاین، تحلیل رقبا، انواع روش‌های کاربرپژوهی شامل پرسشنامه، مصاحبه، Focus Group و ابزارهای Analytics و Hotjar، تست کاربردپذیری، تحلیل داده‌های کمی و کیفی، بخش‌بندی کاربران، ساخت پرسونا، تدوین User Stories، طراحی سناریوهای UX، کار با Google Tag Manager، معماری اطلاعات، تدوین نقشه و ساختار، طراحی User Flow، تحلیل فرآیندها، تکنیک‌های گیمیفیکیشن، روانشناسی و مدل‌های اقناع و ترغیب کاربران، نقشه سفر مشتری، استراتژی‌های طراحی و شخصیت برند دیجیتال، سبک‌ها و زبان‌های طراحی رابط کاربری، وایرفریمینگ، گریدبندی، قواعد ترکیب‌بندی صفحه اصلی، نکات کاربردی در XD، ترکیب‌بندی صفحات داخلی، نوشتار و محتوای مؤثر، UX Writing، ترکیب رنگی و شناخت رنگ‌ها، تایپوگرافی وب، پترن‌ها، آیکن‌ها و تصاویر، کلیدها و فرم‌ها، ارزیابی تجربه کاربر (UX Evaluation) و در نهایت مروری بر مهارت‌های نرم‌افزار (Soft Skills) طراحان خواهد بود.

مرکز طراحی اسپیرال برای مخاطبان راه پرداخت کد تخفیف ۳۰ درصدی way2pay را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی که ۲۴ آبان‌ماه آغاز خواهد شد و ثبت‌نام آنلاین با استفاده از کد تخفیف فوق، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و در صورتی که درباره این دوره سوالی داشتید می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۹۸۱۰۶ تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.