راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان عمومی جذب و شناسایی تأمین‌کنندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر صنعت پرداخت، مسئولیت راهبری انواع خدمات این صنعت را برعهده دارد. ازاین‌رو باهدف مشارکت در توسعه سامانه‌ها و محصولات نرم‌افزاری در قالب برون‌سپاری و خرید خدمت، همکاری با مجموعه‌های دارای صلاحیت را در نظر دارد. همچنین این شرکت با نظر به شناسایی ظرفیت‌ها و شرکت‌های تخصصی فعال در زمینه توسعه نرم‌افزار و تکمیل زنجیره ارزش، این فرصت را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ضمن کسب اطلاعات، در صورت تمایل فرم مربوطه را تا تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه تکمیل و درخواست همکاری خود را ثبت کنند.

منبع پرداخت الکترونیک پاسارگاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.