راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجربه کاربری در بانکداری الکترونیک چه اهمیتی دارد؟ [ویدیو]

اولین همایش تجربه کاربری تهران، پنج‌شنبه 11 مهر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. با توجه به اهمیت مفهوم تجربه کاربری در دنیای امروز، موضوع این همایش بسیار مهم بود.

ببینید: گزارش تصویری راه پرداخت از همایش

در این ویدیو فاطمه کروبی توضیح می‌دهد که در اولین همایش تجربه کاربری تهران سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران، شیراز و شهید بهشتی حضور دارند  و در مجموع ۱۶ سخنرانی انجام شده است. میلاد اسلامی‌زاد هم توضیح می‌دهد که به دنبال ایجاد فضایی برای گفت و گو درباره تجربه کاربری بودند. علی نعمتی شهاب، زهرا اصفهانی، دکتر مرضیه احمدزاده و دکتر علیرضا اژدری هم در این ویدیو درباره ارائه‌هایشان در روز همایش صحبت می‌کنند.

ویدیوی دوم به اهمیت تجربه کاربری در بانکداری می‌پردازد. در این ویدیو شاهین کاتبی، علی نعمتی شهاب، فاطمه کروبی، دکتر مرضیه احمدزاده، زهرا اصفهانی و دکتر علیرضا اژدری  درباره اهمیت تجربه کاربری در بانکداری صحبت می‌کنند. محمد اسلامی‌زاد هم خاطره جالبی درباره تجربه کاربری در بانک می‌گوید که بسیار شنیدنی است.

سایت همایش تجربه کاربری تهران را می‌توانید از اینجا ببینید.

بشنوید: گفت و گو با مهندس حمید مختاریان درباره مفهوم تجربه کاربری

تجربه کاربری یکی از مهم‌ترین مواردی است که بانک‌های ایرانی باید به آن توجه داشته باشند. در روزها و هفته‌های آتی درباره تجربه کاربری در بانکداری مطالبی بیشتری منتشر خواهیم کرد.

ببینید: دو اینفوگرافی درباره تجربه کاربری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.