راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراحل پذیره‌نویسی سهام دولت در اپلیکیشن ایوا چگونه است؟

ایوا در ارائه خدمت جدید خود، عرضه سهام دولت، تلاش کرده تا فرایند پذیره‌نویسی یا خرید سهام را تا حد امکان ساده کند. اپلیکیشن ایوا امکان خرید سهام دولت را که از تاریخ 14 تا 31 اردیبهشت‌ماه سال 1399 عرضه می‌شود برای کاربران فراهم کرده است.

در این طرح، وزارت اقتصاد و دارایی به نمایندگی از دولت در ازای هر کد ملی، بدون محدودیت سنی و بدون نیاز به کد بورسی و ثبت نام در سامانه سجام، تا سقف دو میلیون تومان سهام خود در بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و بیمه های البرز و اتکایی امین را واگذار خواهد کرد.

در این مطلب پذیره‌نویسی از طریق اپلیکیشن ایوا را توضیح داده می‌شود.

1- در اپلیکیشن ایوا گزینه «عرضه سهام دولت» را انتخاب و به صفحه سامانه پذیره‌نویسی بانک ملی در این اپلیکیشن وارد شوید.

2- در سامانه پذیره‌نویسی ETF کد ملی، شماره موبایل، تاریخ تولد خریدار را وارد و پس از زدن تیک «شرایط و قوانین را قبول دارم» گزینه «تائید» را انتخاب کنید.

3- در صفحه اخیر پس از وارد کردن کد فعال‌سازی که به خط تلفن همراه شما پیامک‌شده گزینه «تائید» را انتخاب کنید.

4- در صفحه انتخاب سهم پس از وارد کردن کدپستی مبلغ موردنظر خود را با ضریب 100.000 ریال تا سقف 20.000.000 ریال تعیین و با انتخاب گزینه «تائید» وارد صفحه پرداخت شوید.

5- در این صفحه پس از تائید صحت اطلاعات شخصی و مبلغ خرید، گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید.

6- در صفحه درگاه پرداخت پرداخت ‌الکترونیک سداد با وارد کردن مشخصات کارت بانکی (شامل شماره کارت، CVV2، ماه و سال و رمز دوم پویا) عملیات خرید را کامل کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت پرداخت الکترونیک سداد به آدرس https://sadadpsp.ir/fa/etf رجوع کنید و برای دانلود اپلیکیشن ایوا عدد 1 را به 2000444 ارسال یا کد دستوری #1*737* را شماره‌گیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.