راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر توسعه کسب‌وکار امضانو از حضور در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی می‌گوید / تمرکز امضانو بر جذب بیمه‌ها در نمایشگاه فاینکس

امضانو پلتفرم مدیریت اسناد و قراردادهای دیجیتال محصول شرکت خدمات هوشمند فلامینگو، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در پورتفوی شرکت تکنوتجارت است. امضانو در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی حضور دارد و مدیر توسعه کسب‌وکار امضانو تمرکز این مجموعه در نمایشگاه فاینکس را بر صنعت بیمه اعلام می‌کند و می‌گوید: «در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی راه‌حل‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای برای صنعت بیمه در نظر گرفته‌ایم.»

شاهین لطفی، مدیر توسعه کسب‌وکار امضانو در حاشیه سومین روز از پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی در گفت‌وگو با «راه پرداخت» درباره حضور در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی در ابتدا می‌گوید: «در تجارت متکی بر ارتباط هستیم و این ارتباطات از ارتباطات انسانی شکل می‌گیرد. یک تجارت موفق این است که بتوانیم بین افراد ارتباط خوبی برقرار کنیم و تجارت را بر مبنای این ارتباط تشکیل و گسترش دهیم. یکی از ملزومات ارتباط تجاری خوب، قرارداد است که امضانو به این حوزه با نگاه تحول دیجیتال ورود کرده است. زمانی که امضانو بین شرکت‌ها و بیزینس‌ها قراردادی را ایجاد می‌کند، به‌نوعی از طریق مفاد قراردادی روابط تجاری طرفین را رگوله و این روند را در بستر دیجیتال نهایی می‌کند.»

او در ادامه درباره مزیت‌های دیجیتالی‌شدن قراردادها بیان می‌کند: «دیجیتالی‌شدن قراردادها برای سازمان‌ها مزیت‌هایی همچون ازبین‌رفتن بعدهای زمانی و مکانی، کاهش هزینه‌های ارسال و حذف کاغذ را در پی دارد. قرارداد دیجیتال برای هر سه صنعت مالی نیز کاربرد دارد. به‌عنوان‌ مثال، قرارداد دیجیتال در حوزه بانکی در انواع عقود بانکی از جمله تسهیلات کاربرد دارد‌. در قراردادهای دیجیتال کاربردها و مخاطب‌های متنوعی داریم که قرارداد شرکت‌های پی‌اس‌پی با پذیرندگان و قرارداد شرکت‌های بیمه با بیمه‌گذاران ازجمله کاربردهای قرارداد دیجیتال است.»

مدیر توسعه کسب‌وکار امضانو یکی از مزیت‌های به‌کارگیری قرارداد دیجیتال را حرکت به سمت قراردادهای هوشمند و تحلیل داده‌ها می‌داند و درباره تأثیر حضور در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی می‌گوید: «نمایشگاه فرصت خوبی است که بزرگان و بازیگران اصلی اکوسیستم به تعامل و مذاکره بپردازند. امضانو می‌تواند به حوزه‌های قرارداد دیجیتال به‌خصوص برای سازمان‌هایی که در امر دیجیتال پیشرو هستند، ورود کند. امضانو می‌تواند به بانک‌ها در پیاده‌سازی نقشه راه دیجیتال و اجرای نئوبانک کمک کند. در صنعت بیمه نیز مردم این انتظار را دارند که کاغذبازی‌ها حذف شود و قرارداد دیجیتال و امضانو می‌تواند با کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ در این زمینه ورود کند.»

لطفی با بیان اینکه قرارداد دیجیتال در بهبود ریسک و افزایش امنیت نقش دارد، در ادامه اظهار کرد: «حضور امضانو در نمایشگاه فاینکس فرصت خوبی است که بتوانیم با بازیگران اصلی صنعت بورس، بیمه و بانک صحبت کنیم و از منافع امضانو در جامعه اطلاع‌رسانی کنیم. در نمایشگاه تراکنش و نظام‌های پرداخت اقدامات و ارتباط خوبی برای معرفی امضانو با بازیگران صنعت پرداخت و بانکی صورت گرفت. در این نمایشگاه با بودن بازیگران صنعت بورس و بیمه، در غرفه بیمه حضور داریم تا بتوانیم ارتباطات نزدیک‌تری با این صنعت داشته باشیم. یکی از اهداف حضور امضانو در نمایشگاه صنعت مالی، تعامل و فعالیت بیشتر با صنعت بیمه است.»

طبق گفته لطفی، متناسب با هر صنعت و کاربری تغییراتی در امضانو اعمال می‌شود. او در این باره این‌گونه توضیح می‌دهد: «در صنعت بیمه، بانکداری و پرداخت متناسب با ضروریات این حوزه‌ها از امضانو استفاده می‌شود؛ بنابراین تا حدودی برای سازمان‌ها شخصی‌سازی انجام می‌دهیم و در این نمایشگاه راه‌حل‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای برای صنعت بیمه داریم و تمرکز امضانو در نمایشگاه فاینکس بر صنعت بیمه است.»

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره نقش رگولاتورهای هر یک از صنایع مالی در تحول دیجیتال اعم از قرارداد دیجیتال با بیان اینکه امضانو با شرکت‌هایی که به تحول دیجیتال اهمیت بیشتری می‌دهند، تعاملات بیشتری هم داشته است، در این زمینه می‌گوید: «بانک‌ها از این نظر که ملزم به تحول دیجیتال هستند و عقود بسیار و متنوعی برای دیجیتالی‌شدن دارند، تمایل به نسبت بیشتری در مقایسه با سایر بازیگران صنعت مالی به قرارداد دیجیتال دارند.»

مدیر توسعه کسب‌وکار امضانو در پایان با بیان اینکه ارتباط با سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف برای تحقق قرارداد دیجیتال برنامه جدی امضانو است، خاطرنشان کرد: «این تعهد در امضانو وجود دارد که حرکت خود را در حوزه رگ‌تک ادامه بدهد و به دلیل پشتوانه حقوقی و توانمندی فنی با قدرت در این زمینه‌ها ورود خواهد کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.