راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتالی برگزار می‌شود

اولین کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتالی، ۱۰ اسفندماه با رویکرد معرفی کارآفرینان و دستاوردهای تخصصی برگزار می‌شود.

 این کنگره با محوریت حاکمیت و رهبری دیجیتالی، توسعه منابع انسانی و تجربه کارکنان در تحول دیجیتالی، مدل‌های کسب‌وکار در عصر دیجیتالی، بازاریابی دیجیتالی و تجربه مشتری دیجیتالی و بانکداری دیجیتالی برگزار می‌شود.

تکنولوژی مالی و تحول دیجیتالی در خدمات مالی، داده‌های بزرگ و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده در عصر دیجیتالی، مدیریت گردشگری دیجیتالی، مدیریت زنجیره تأمین پایدار در عصر دیجیتالی، نوآوری دیجیتالی و اکوسیستم کارآفرینی، سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و مدیریت نوآوری در کسب‌وکارهای دیجیتالی، تکنولوژی‌های تحول‌آفرین و تأثیر آنها، چشم‌انداز آینده شعب در بانکداری دیجیتالی، آشنایی با تجربیات موفق بازاریابی دیجیتالی دنیا و معرفی و حمایت از پلتفرم‌های داخلی از جمله موضوعاتی است که در این کنگره به آنها پرداخته می‌شود.

محل برگزاری کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتالی، مرکز همایش‌های صداوسیماست. مجموعه‌های فعال می‌توانند گزارش عملکرد خود را برای دبیرخانه دائمی کنگره به آدرس « irict.net » تا ۲۲ بهمن‌ماه ارسال کنند که بعد از ارزیابی تخصصی و عمومی توسط هیئت داوری از برترین مجموعه‌ها تقدیر به عمل بیاید.

در این زمینه، امیررضا اعتمادی، دبیرکل کنگره تحول دیجیتال گفت: «از شرکت‌های پتروشیمی که در راستای هوشمندسازی و بومی‌سازی صنعت پتروشیمی تلاش می‌کنند، در کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتال تقدیر به عمل می‌آید.»

علاوه بر این، در این کنگره، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علیرضا بزرگمهری رئیس انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیکی سخنرانی خواهند کرد.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، صادق فرامرزی، عضو هیئت‌رئیسه سازمان نصر تهران  از دیگر سخنرانان این کنگره هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.