راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش ۷۸ درصدی درآمدهای عملیاتی پرداخت الکترونیک سپهر

پرونده سال مالی ۱۴۰۲ پرداخت الکترونیک سپهر با افزایش ۷۸ درصدی درآمدهای عملیاتی و ۲۴۸ درصدی سود خالص بسته شد. جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه پرداخت الکترونیک سپهر مربوط به سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در محل ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، مجمع‌عمومی عادی سالیانه پرداخت الکترونیک سپهر صبح روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین‌ماه به ریاست محسن تمجید و با حضور اکثریت سهام‌داران، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل شرکت، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ توسط حسابرس به استماع حاضرین جلسه رسید.

در ادامه گزارش هیئت‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ توسط حمزه آقابابایی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر ارائه شد.

 آقابابایی به بیان دستاوردهای سال مالی و برنامه‌های آتی شرکت پرداخت و عملکرد شرکت را نسبت به دوره‌های پیشین بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزایش ۷۸ درصدی درآمدهای عملیاتی که منجر به رشد ۱۹۷ درصدی سود عملیاتی و ۲۴۸ درصدی سود خالص شرکت شده است را از جمله دستاوردهای این دوره قلمداد کرد و افزود: «پرداخت الکترونیک سپهر در بسیاری از شاخص‌های کلیدی صنعت پرداخت به استناد گزارش‌های بانک مرکزی و شرکت شاپرک، به رشد چشمگیری دست‌یافته و فراتر از انتظار عمل کرده است که از جمله این شاخص‌ها می‌توان به بیشترین رشد در سهم بازار مبلغ تراکنش، سهم ابزار اینترنتی تراکنش‌دار، سهم مبلغ تراکنش اینترنتی و سهم مبلغ تراکنش خرید و همچنین ورود به کانال ۷ درصدی سهم بازار در سال مالی ۱۴۰۲ اشاره کرد.»

در پایان پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.