پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
تجربه کاربری
چگونه خلافی خودرو را به صورت آنلاین دریافت و پرداخت کنیم؟
این روزها با پیشرفت فناوری و گسترش ارتباطات به راحتی میتوان بسیاری از فعالیتهای خود را به کمک تلفن هوشمند انجام!-->…
بازاریابی در دوران شیوع ویروس کرونا چگونه است؟
ویروس کرونا روی بسیاری از کسبوکارها تأثیر میگذارد؛ تاثیراتی که احتمالا تا چند ماه دیگر قابل ارزیابی باشند. شناخت!-->…
تصور ارسال رایگان را از سرتان بیرون کنید! / چگونه خردهفروشان هزینههای تحویل را پنهان میکنند؟
یک جفت گوشواره طرح پر بود که زندگی کاری آن میشلی را تغییر داد. میشلی تعمیرکار اتومبیل بود و ساعتها روی ماشینهای!-->…
چالشی برای ایجاد خلاقیت در طراحی درگاههای پرداخت
به تازگی چالشی در توییتر راه افتاده به نام چالش #درگاه-پرداخت که در آن، طراحان درگاههای موبایلی را بازطراحی…
چهارمین کنفرانس تجربه کاربر شیراز 29 و 30 آبان برگزار میشود
کنفرانس تجربه کاربر شیراز یک برنامه علمی از UXShiraz است که بهصورت سالانه در شیراز برگزار میشود. در این کنفرانس…
چهار راهکار برای ساخت استراتژی بانکداری دیجیتال اول موبایل
موفقیت روزافزون بانکداری دیجیتال، بانکها و موسسات اعتباری را ملزم میکند تا تمام بخشهای این حوزه را تحت پوشش!-->…
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری / قصه فراز سوپراپها در ایران
تبی که این روزها کسبوکارهای آنلاین را فراگرفته حرکت آنها به سمت سوپراپ شدن است، اما باید دید این مسیر، راه موفقیت…
صنعت بانکداری با اینترنت اشیا چه تحولاتی را تجربه کرده است؟
مصطفی ثابتی، مدیر مرکز فینتک بانک انصار / در آغازین روزهای تشکیل اینترنت، این پدیده جدید چیزی به غیر از یک سری…
سفری کوتاه به قلب پرداختهای بدون اصطکاک / اپلیکیشنهای موبایلی، پوشیدنیها و پرداختهای نامرئی
چه کسی میتواند منکر مشکلات ایستادن در صفهای طویل تسویه حساب فاکتورهای خرید فروشگاهی، کشیدن کارت و بدتر از همه…
در سال ۲۰۱۹ مصرفکنندگان دیجیتال چه انتظاراتی از کسبوکارها دارند؟
عادات دیجیتال کاربران در عصر جدید، سریعتر از آنچه که حتی تصورش را کنیم، در حال تغییر است. به همین دلیل نیز…
بانکداری احساسی ناقوس مرگ بانکها را به صدا درآورده است
تقریباً چند سالی است که توجه به مفهوم تجربه مشتری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که سازمانها برای ارتقای بهرهوری…
در گفتوگو با همبنیانگذار «پلتفرم تست باگت» مطرح شد / تستهای پیش از انتشار اپلیکیشنها چه ضرورتی دارد؟
موضوع تست کاربری اپلیکیشنها و وبسرویسها، بهخصوص در حوزه اپلیکیشنهای مبتنی بر کاربر انبوه، یکی از چالشهایی است…
مزیت پیشخوان خدمات نسبت به میز امداد چیست؟ / اینفوگرافیک
در جهان فناوری اطلاعات سالهاست که ابزارهای Help Desk یا میز امداد جای خود را به راهکارهای هوشمندی دادهاند که با…
نگاهی به دومین روز از رویداد تجربه کاربری شیراز / نقش روانشناسی اجتماعی و علوم اعصاب در تجربه کاربری چیست؟
دومین روز از رویداد تجربه کاربری شیراز، در دانشگاه علوم پزشکی این شهر و با حضور فعالان حوزه تجربه کاربری و رابط…
استراتژی تجربه کاربری بانکها و ارائهدهندگان خدمات مالی در سال 2018
بانکها طی سالهای اخیر و بهویژه با پیشرفت فناوری در حوزههای مختلف، به یکی از عناصر پویا و تاثیرگذار در تمام…
بانکداری باز، عامل افزایش احتمال خطا در استفاده از دادههای بانکی
زمان زیادی از تعریف سیاستهای بانکداری باز اروپایی و بریتانیایی، در راستای به اشتراکگذاری دادهها توسط بانکهای…
نرخ رشد اینترنت در جهان : بسیار متفاوتتر از آنچه که انتظار دارید!
مردم جهان به دو دسته تقسیم میشوند: دسته اول افرادی هستند که به اینترنت دسترسی دارند و دسته دوم شامل کسانی میشود…