راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور هدفمند مرکز نوآوری بهسازان فردا در فضای نوآوری

مرکز نوآوری بهسازان فردا با حضور هدفمند خود در نمایشگاه اینوتکس ضمن ارائه دستاوردهای خود تلاش دارد برای تکمیل زنجیره ارزش بانک ملت به جذب نوآوران و ایده‌های ایشان بپردازد.

حیدر پرماه مدیر شتاب‌دهنده مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا بیان کرد مأموریت شتاب‌دهنده ایجاد بستر و مسیر ورود تیم‌ها و استعدادهای جوان و علاقه‌مند به اکوسیستم بانک ملت است.

به گفته پرماه مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا آمادگی ارائه خدمات متنوع شامل؛ توانمندسازی، شبکه‌سازی و تیم‌­سازی و ارائه خدمات مالی و غیرمالی به استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده در هر سطح از آمادگی را دارد.

همچنین او افزود: «باتوجه‌به گستردگی و وسعت اکوسیستم بانک ملت، نیاز است که خدمات ارائه شده توسط شتاب‌دهنده بهسازان فردا نیز به بزرگی بانک ملت بوده و توانایی ارائه خدمات شتاب‌دهی به استارت‌آپ‌ها و تیم‌ها در سراسر کشور و بدون توجه به زمان و مکان و به‌صورت غیرمتمرکز را داشته باشد. در این راستا و به‌صورت نمونه، به‌منظور ارائه خدمات تخصصی شتاب‌دهی در حوزه هوش مصنوعی با همکاری دانشگاه تهران اقدام به راه‌اندازی مؤسسه هوش مصنوعی بانک ملت نموده است.»

این مؤسسه به‌عنوان متولی شتاب‌دهی و شکل‌دهی تیم‌های حوزه هوش مصنوعی جهت پاسخگویی به نیازهای بانک ملت است.

به گزارش روابط‌عمومی بهسازان فردا، به گفته پرماه، گروه بهسازان فردا اعتقاد دارد که استارتاپ‌ها انرژی و نوآوری بی‌نهایتی را در خود جای‌داده‌اند و توانایی تحول و تغییر را دارند و با تمرکز بر ارزش‌هایی همچون نوآوری، شفافیت همکاری و ارتقا دائمی، شتاب‌دهنده توانسته است بستری را برای استارتاپ‌ها فراهم کند تا پتانسیل خود را شکوفا کند.

در این راستا خدمات شتاب‌دهی به تیم‌های مختلف در حوزه‌های هوش مصنوعی، بلاکچین، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی و متاورس ارائه می‌کند. به‌عنوان نمونه در حوزه واقعیت مجازی و متاورس شاهد شکل‌گیری تیم‌های مستعد و نخبه هستیم که ضمن رونمایی از دستاوردهای این حوزه طی ماه‌های آتی می‌توانیم شاهد ارائه خدمات و تجربیات متفاوت و جذاب برای کاربران و به‌صورت ویژه نسل جوان (نسل زد و نسل آلفا) باشیم.


 توجه به بذرهای نوآوری


در همین رابطه مصطفی ابراهیم‌زاده مدیر توسعه سرمایه‌گذاری این گروه گفت: «هدف هلدینگ بهسازان فردا برای دپارتمان سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری این است که زنجیره ارزش بانک ملت را برای ارائه خدمات نوین و یکپارچه به مشتریان خود توسعه دهد.»

او تأکید کرد: «درست است که ما تمرکز خود را روی سرمایه‌گذاری‌های که در حال طی‌کردن مراحل رشد و بلوغ هستند قرار دادیم، اما این به آن معنا نیست که به تیم‌های نوپا و به‌اصطلاح به دنبال سرمایه بذری و پیش بذری نگاهی نداریم! مرکز نوآوری با همکاری شتاب‌دهنده پلوینو که یکی از واحدهای عملیاتی مرکز است به این حوزه نیز پرداخته و صدالبته داستان به اینجا هم ختم نمی‌شود. ما در استارتاپ استودیو مرکز نوآوری بهسازان فردا به توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی نیز می‌پردازیم.»

بر اساس این گزارش، مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا علاوه بر سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها که در قلمرو شتاب‌دهنده اتفاق می‌افتد برای کسب‌وکارهای بالغ هم برنامه دارد و باتوجه‌به اینکه کسب‌وکار در کدام مرحله از چرخه عمر خود قرار دارد سطوحی برای سرمایه‌گذاری مختلفی در مرکز نوآوری تعریف شده است. مرکز نوآوری بهسازان فردا در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس به آدرس؛ پارک فناوری پردیس در سالن ۲ غرفه ۲۰۲ پذیرای مخاطبین و مشتاقان نوآوری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.