راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور توسن‌تکنو در ۲۰۲۴ Seamless Middle East

رویداد Seamless یکی از رویدادهای فین‌تک است که در اروپا، آفریقا، آسیا و به‌خصوص در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود.

این رویداد تا سال ۲۰۱۷ با نام «کارت و پرداخت» برگزار می‌شد که با پیشرفت فناوری به Seamless تغییر نام پیدا کرد.

بیست و چهارمین دوره رویداد Seamless Middle East امسال از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه با شرکت فناوران صنایع بانکداری و پرداخت الکترونیک، خرده‌فروشی، لجستیک و بازاریابی دیجیتال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. در این دوره از رویداد، ۸۰۰ شرکت و ۵۰۰ سخنران و پنلیست حضور خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در این دوره بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده از سراسر دنیا در این رویداد حضور به‌هم رسانند.

هدفSeamless Middle East  گردهم‌آوردن کسب‌وکارهای فین‌تکی و شبکه‌سازی و رونمایی از محصولات نوآور به منظور ارتقا فناوری‌های پرداخت الکترونیک و بانکداری در منطقه است.

از مهم‌ترین مزایای این رویداد برای کسب‌وکار‌ها می‌توان به دیدار مشتری‌ها، بررسی رقبا، معرفی ترندهای فین‌تک و پیداکردن شرکای تجاری جدید اشاره کرد.

در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه نه‌تنها شرکت‌کنندگانی از منطقه حضور دارند بلکه شرکت‌هایی از سایر کشورهای دنیا نیز برای نمایش محصولات‌شان در آن حضور می‌یابند. توسن‌تکنو امسال برای پنجمین بار در Seamless Middle East در غرفه  H6-F20 حضور دارد.

هدف از حضور در این رویداد علاوه ‌بر معرفی محصولات و راهکارهای جدید و تعامل با مشتریان، انعقاد قراردادهای فروش و صادرات محصولات پرداخت الکترونیک به بازارهای خارج از ایران است.

منبع توسن‌تکنو
1 دیدگاه
  1. مرتضی منصوریان می‌گوید

    لطفا از دستاوردهای حضور در نمایشگاه برایمان بگویید
    ما به نوآوری نیاز داریم نه صرفا حضور در نمایشگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.