راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت‌های الکترونیکی بانک دی در یک نگاه

کارت‌های بانکی دیگر به جزئی جدا ناپذیر از محصولات بانک‌ها شده‌اند تا جایی که بانک‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از مزیت‌های رقابتی کارت‌های بانکی استفاده کنند و خدمات مختلفی را بر بستر این کارت‌ها ارائه دهند. در ادامه به معرفی مختصر کارت‌های الکترونیکی بانک دی می‌پردازیم.

dey-bank-cards-way2pay-92-11-23

دی کارت

دی کارت به عنوان ابزار مدرن، روز آمد و هوشمند الکترونیکی، امکانات یک همراه مدرن و قابل اعتماد را برای دارنده آن فراهم نموده است. مشتریان بانک دی با افتتاح انواع حساب‌های بانکی دی امکان برخورداری از انواع کارت‌های بانکی را دارند.

  • موجودی حساب های متصل به کارت های بانک دی به وسیله کارت های بانکی به سادگی و با اطمینان در اختیار دارنده حساب است.
  • دی کارت به عنوان یک کیف پول الکترونیکی کاملا شخصی و خصوصی است که برای صاحب حساب و به اسم او صادر می شود.
  • دي كارت در كليه شعب بانك دي به صورت آني صادر مي شود.

 .

كارت هديه دی

كارت هديه دي يكي ديگر از خدمات الكترونيكي بانك دي است كه در كليه شعب بانك دي به صورت آني و رايگان صادر مي گردد. اين كارت‌ها در مبالغ مختلف قابل ارائه بوده و داراي تنوع طرح براي مناسبت‌هاي مختلف مي باشند. امکان چاپ متن درخواستی مشتریان بر روی کارت‌های هدیه دی وجود دارد.

 .

بن کارت دی

بن كارت دی، كارتی الكترونيكي است كه به عنوان جایگزینی برای بن ها و حواله های کاغذی به کار می رود. سازمان‌ها و شركت‌ها می توانند از بن کارت دی برای اهدای مزایای غیرنقدی به کارکنان خود استفاده کنند. دارنده بن کارت دی می تواند با استفاده از کارتخوان بانک‌های عضو شتاب وجه کالا و خدمات خریداری شده را پرداخت نماید.

بن کارت دی با نام و بدون ارتباط با حساب صادر می شود و محدودیتی در تعداد دفعات شارژ و خرید با آن وجود ندارد.

 .

دی کارت خانواده

سرپرست خانواده که خود دارای دی کارت می باشد، می تواند برای اعضای خانواده خود، دی کارت خانواده درخواست نماید. کارت های صادره مرتبط با کارت اصلی و به نام افراد معرفی شده صادر خواهد شد. مبالغ پرداختی توسط کارت های خانواده از محل موجودی حساب های مرتبط با دی کارت سرپرست خانواده برداشت می شود. سرپرست خانواده (درخواست کننده دی کارت خانواده) مجاز است محدودیت های مورد نظر خود (از جمله سقف برداشت) را برای هر یک از دی کارتهای خانواده تعیین و به بانک اعلام نماید.

 .

دی کارت جوانه‌ها

نوجوانان و جوانان 12 تا 18 ساله می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه جوانه ها، دی کارت جوانه ها دریافت نموده و ضمن برخورداری از هدیه بانک دی از کلیه خدمات الکترونیکی بانک استفاده نمایند. مدارس نیز می توانند با مراجعه به شعب بانک دی برای دانش آموزان خود به صورت رایگان دی کارت جوانه ها دریافت نمایند.

 .

دی کارت مجازی

دی کارت مجازی بنا به درخواست شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که دارای حساب حقوقی نزد بانک دی هستند، جهت تسهيل در واريز وجه (از طریق ATM، Pinpad و POS)، به حساب آنها اختصاص می‌یابد. (+)

دی کارت مجازی، یک شماره کارت متصل به حساب است و صدور فيزيكي برای آن انجام نمي‌شود.

 .

دی کارت اعتباری

دی کارت اعتباری ابزار نوینی است که دارندگان آن می توانند از طریق پایانه های فروش (POS) کلیه بانک‌های عضو شتاب، نسبت به خرید کالا و خدمات تا سقف اعتبار تعیین شده برای کارت، اقدام و ظرف مهلت تعیین شده بدهی خود را به بانک پرداخت نمایند. دی کارت اعتباری در انواع فیروزه ای، نقره ای و طلایی موجود است. (+)

.

دی کارت چند منظوره

دی کارت یک کارت بانکی نقدی است که علاه بر داشتن ویژگی‌های یک کارت نقدی، کارایی یک کارت خدمات شهری را نیز دارد. در واقع مشتری با داشتن این کارت علاوه بر برخورداری از خدمات یک کارت بانکی همچون برداشت وجه نقد، انتقال وجه داخلی یا شتابی، خرید اینترنتی یا خرید از دستگاه‌های پایانه فروش، می‌تواند کرایه اتوبوس یا مترو، هزینه پارکومتر و موارد این چنین را با این کارت بپردازد. همچنین این کارت می‌تواند در شرکت‌ها به عنوان کارت حضور غیاب کارمندان هم مورد استفاده قرار گیرد. (+) (+) (+)

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    موجودی این کارت ها رو میشه انتقال داد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.