راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دی کارت بانک دی چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

dey-card-bank-dey-way2pay-92-01-17دی کارت یک کارت بانکی نقدی است که علاه بر داشتن ویژگی‌های یک کارت نقدی، کارایی یک کارت خدمات شهری را نیز دارد. در واقع مشتری با داشتن این کارت علاوه بر برخورداری از خدمات یک کارت بانکی همچون برداشت وجه نقد، انتقال وجه داخلی یا شتابی، خرید اینترنتی یا خرید از دستگاه‌های پایانه فروش، می‌تواند کرایه اتوبوس یا مترو، هزینه پارکومتر و موارد این چنین را با این کارت بپردازد. همچنین این کارت می‌تواند در شرکت‌ها به عنوان کارت حضور غیاب کارمندان هم مورد استفاده قرار گیرد.

این کارت هنوز به مشتریان ارائه نشده است ولی بانک دی در صدد است این کارت را از 25 فرودین ماه به مشتریان خود ارائه کند. لازم به ذکر است سقف دریافت وجه نقد دی کارت از دستگاه‌های خودپرداز بانک دی 400 هزار تومان و از خودپرداز دیگر بانک‌ها 200 هزار تومان است. همچنین مشتریان می‌توانند این سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز بانک دی را با توجه به مقدار گردش مالی حساب خود کاهش یا افزایش دهند. همچنین موجودی حساب‌های متصل به کارت‌های بانک دی به وسیله کارت‌های بانکی به سادگی و با اطمینان در اختیار دارنده حساب است.

دی کارت به عنوان یک کیف پول الکترونیکی کاملا شخصی و خصوصی است که برای صاحب حساب و به اسم او صادر می گردد. مشتری می‌تواند این کیف پول الکترونیک خود در یک از باجه‌های شارژ کارت مترو و خدمات شهری شارژ و سپس از آن برای پرداخت موارد خدمات شهری استفاده کند. لازم به ذکر است که حساب کیف پول الکترونیک فرد ب روی دی کارت به حساب‌‎های بانکی وی متصل نبوده و هنگام استفاده کاملا مجزا عمل خواهد کرد.  از 25 فروردین ماه دی كارت در كليه شعب بانك دی به صورت آنی صادر می‌شود.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    باعرض سلام، خدمت بیمه ای. دی ببخشید آخر از تاریخ 22//12 //98 //کارت گم شوده بوده
    و درخواستی دارم که آن زمان تا ساعت سه نیم بعدازظهر مبلغ 30 هزار تومان داخل کارت بوده است، و مبلغ 190 هزار تومان خورده هم بیمه ای دی فاکتور داشتم، ولی الان فقط 180 هزار تومان داخل کارت هست، باتشکر خسرو غلامی، و محبت کنیده از آن تاریخ و ساعت به بعدش کسی از کارت استفاده کرده است، و در چه زمان و ساعتی بوده است،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.