راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد تهران بلاکچین از 17 مرداد شروع به کار خواهد کرد / تخفیف ویژه راه پرداخت برای شرکت‌کنندگان در این رویداد

رویداد «هفته استارت‌آپ‌ها» با حضور جمعی از فعالان حوزه فین‌تک و استارت‌‌آپی از 12 الی 19 مردادماه برگزار می‌شود. رویداد هفته استارت‌آپ‌ها، مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع شامل سخنرانی‌های کلیدی از نمایندگان دولت، دانشگاه‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و صاحب‌نظران این حوزه را در قالب میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در بر خواهد داشت.

بخش اول این رویداد با عنوان «هفته استارت‌آپ‌ها» در تاریخ ۱۲ مردادماه و با حضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران آغاز به کار خواهد کرد و افتتاحیه این رویداد با برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعات اکوسیستم ارزش‌آفرینی ایران، اکوسیستم شهرستان‌ها، استارت‌آپ‌های شکست‌خورده، رسانه‌ها و چالش‌ها همراه است.

در دومین روز از این رویداد نیز با همکاری پارک فناوری پردیس، دو کارگاه با محوریت «کسب‌و‌کار و مدیریت محصول» برگزار خواهد شد. هفته استارت‌آپ‌ها در روز سوم و چهارم نیز مهمان صندوق نوآوری و شکوفایی است. مخاطبان در این بخش شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه کسب‌وکار و بلاکچین هستند. روز پنجم این رویداد نیز با ارائه ایده‌هایی دنبال خواهد شد که پیرامون چالش‌های مطرح شده در روز نخست هستند.

بخش دوم رویداد، «تهران بلاکچین» است که از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ مردادماه با حضور علاقه‌مندان به حوزه فین‌تک برگزار می‌شود. تهران بلاکچین یک رویداد آموزشی-تجربی است که در سه روز متوالی (انتهای هفته) برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگانی شامل برنامه‌نویسان، متخصصان کسب‌وکار، دانشجویان، علاقه‌مندان به بحث استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح و گروه تشکیل دهند و در نهایت هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. این رویداد با همکاری فینووا و تکراسا برگزار می‌شود و راه پرداخت نیز حامی رسانه‌ای این رویداد است که مخاطبان راه پرداخت قادر هستند با 20 درصد تخفیف در این رویداد شرکت کنند.

کد تخفیف: way2pay

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد هفته استارت‌آپ‌ها می‌توانند به نشانی startupweek.ir و جهت شرکت در رویداد تهران بلاکچین به نشانی swtblockchain.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.