راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همتی مدیرعامل بانک ملی شد

meliعلی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به مجمع عمومی بانک ملی پیشنهاد کرده بود که عبدالناصر همتی جایگزین فرشاد حیدری در بانک ملی شود و اعضای مجمع با پیشنهاد وزیر اقتصاد موافقت کردند.

حکم عبدالناصر همتی مدیرعامل جدید بانک ملی از سوی وزیر اقتصاد امضا و امروز به وی ابلاغ شد؛ عبدالناصر همتی پیش از این به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای ریاست بانک مرکزی مطرح بود اما مجمع بانک مرکزی به پیشنهاد وزیر اقتصاد به ولی‌الله سیف حکم کلیدداری میرداماد را سپرد. همتی 7 سال مدیرعامل بانک سینا بود و قبل از آن در بیمه مرکزی کارنامه درخشانی داشت. فرشاد حیدری بعد از اختلاس 3 هزار میلیاردی و فرار محمودرضا خاوری از کشور مدیریت بانک ملی ایران را برعهده گرفته بود.

در ادامه متن حکم طیب‌نیا برای مدیرعامل جدید بانک ملی را بخوانید:

جناب آقای عبدالناصر همتی

سلام علیکم؛

نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی با عنایت به مصوبه مورخ 1392/07/03 مجمع عمومی بانک‌ها، به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب می‌شوید.

امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک ملی ایران و همکاری با نهادهای تحصصی مرتبط در نیل به اهداف و برنامه‌های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه‌جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید پیروز و سربلند باشید.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته‌جمعی پیش‌شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت‌های محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ــ رئیس مجمع عمومی بانک‌ها

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.