راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از دریافت جایزه دکتر نوربخش تا رویداد Paintech / نگاهی به حضور ایران کیش در نمایشگاه بانکداری الکترونیک

کیوسک پرداخت الکترونیک CNG شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و در هفتمین جشنواره دکتر نوربخش، موفق به دریافت جایزه محصولات شرکتی و بانکی در قسمت سخت‌افزار و تجهیزات شد.

صادق فرامرزی مدیرعامل ایران کیش که جایزه محصولات شرکتی و بانکی دکتر نوربخش را دریافت کرده، در مصاحبه با راه پرداخت با اعلام اینکه سومین حضور این شرکت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است، اظهار کرد: «این نمایشگاه به طور خاص محل حضور نخبگان صنعت بانکداری و پرداخت ایران است، نمایشگاهی تخصصی است و برای عموم مردم برپا نمی‌شود. مستقیماً در این همایش با کسانی در طرف هستیم که در حوزه کاری خودمان است. اینجا یک محیط خیلی خوب برای ارائه محصولات، معرفی شرکت‌ها و دستیابی به روندهای آینده این صنعت است. ما هم در این سه سال در این نمایشگاه محصولاتمان را معرفی می‌کنیم، با بانک‌ها و شرکت‌های طرف قراردامان مذاکره می‌کنیم و از ارائه‌های و محصولات این نمایشگاه هم استفاده می‌کنیم.»

فرامرزی راجع‌به مزیت ایران کیش در حوزه صنعت پرداخت گفت: «دانشی که در سلول‌های شرکت جا افتاده است، بزرگ‌ترین مزیت ما محسوب می‌شود. شرکتی ۱۰۰۰ نفره هستیم که این دانش در مجموعه‌مان نهادینه شده است. وقتی شما با چنین دانشی مجهز به روش مدیریتی ماتریسی می‌شوی، می‌توانی جهش خوبی در صنعت پرداخت داشته باشی.»

مدیرعامل ایران کیش ادامه داد: «وقتی توانایی یک شرکت چه از لحاظ فنی چه از لحاظ مالی زیاد شود، آن شرکت می‌تواند با قدرت بیشتری وارد بازار شود. این همان چیزی است که ما داریم و استارت‌آپ‌های فین‌تک ندارند و برعکس آنها چیزهایی دارند که ما نداریم. قرار نیست که ما بر فین‌تک‌ها غلبه کنیم و یا آنها را مال خود کنیم.»

او در ادامه بیان کرد: «توانایی این را داریم که در حوزه‌های دیگری هم کار بکنیم و درآمد داشته باشیم، ولی با خودمان قرار گذاشته‌ایم که در صنعت پرداخت به بهترین شکل کار می‌کنیم و وقتی فعالین فین‌تک متوجه این موضوع می‌شوند و خیالشان را جمع کرده‌ایم که وارد کسب‌وکار آنها نمی‌شویم، این استارت‌آپ‌ها به سمت ما می‌آیند.»

فرامرزی در مورد رویداد Paintech گفت: «ترکیب Paintech را دوست دارم و می‌شود روی این اصطلاح کار کرد. در دعوت‌نامه‌ای که برای فعالین حوزه فین‌تک فرستادم و آنها را به این رویداد دعوت کردم، از درد دانایی نوشتم و به سیب گاز زده استیو جابز اشاره کردم که به معنی انتخاب درد و دانایی است. ما می‌خواهیم ابتدا یک شنونده خوب باشیم و دردهای کسب وکارها را بشنویم. قول می‌دهم محلی باشیم که این حرف‌ها را به خوبی بشنویم و به اندازه خودمان مشکلات استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها را حل کنیم و هیچ انتظاری هم از آنها نداریم.»

محصول پات اپلیکیشن موبایلی ایران کیش، محصول ام‌پوز به نام هم‌پات که یک کارت‌خوان موبایلی است، صندوق فروشگاهی به نام هایپرپات و محصول کیوسک پرداخت الکترونیک CNG -که جایزه دکتر نوربخش را دریافت کرد- محصولات اصلی ایران کیش در این نمایشگاه بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.