راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز جشنواره کلیک طلایی درگاه پرداخت اینترنتی تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در راستای توسعه فرهنگ خرید اینترنتی و حمایت و قدردانی از مشتریان که برای خدمات پرداخت اینترنتی خود از درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان استفاده می‌کنند جشنواره کلیک طلایی را در دو گروه دارندگان کارت‌های شتابی و سایت‌های اینترنتی دارای درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان آغاز کرده است.

click-index-way2pay-94-08-13

این جشنواره از تاریخ 22 مهرماه سال جاری آغاز و تا تاریخ 12 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. در جشنواره کلیک طلایی پارسیان برای دارندگان کارت‌های شتابی و هم‌چنین مدیران سایت‌های اینترنتی  به دو شیوه با قرعه‌کشی و بدون قرعه‌کشی جوایزی ارزنده نظیر سفر به دور دنیا، خودرو دنا، خودرو پژو 206،  لپ‌تاپ‌های اپل (Apple MacBook ) و گوشی‌های آیفون 6 در نظر گرفته شده است.

دارندگان کارت‌های شتابی برای شرکت در این جشنواره کافی است در هنگام مراجعه به هر سایت اینترنتی وجه خرید خود را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان پرداخت نموده و هم‌چنین برای پرداخت قبوض و خرید شارژ از خدمات پرداخت اینترنتی در سایت شرکت به نشانی زیر استفاده نمایند. هم‌وطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره و مشاهده امتیاز خود می‌توانند به وب‌سایت شرکت به نشانی www.pec.ir (بخش جشنواره کلیک طلایی) مراجعه نمایند.

منبع: تجارت الکترونیک پارسیان

2 دیدگاه
  1. رسول نوری می‌گوید

    سلام بنده برنامه رادریافت کردم ولی باز نمی شه چه کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.