راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در همایش تحول خدمات پشتیبانی شرکت فن آوا‌کارت چه گذشت؟

همایش تحول خدمات پشتیبانی شرکت فن آوا‌کارت با حضور مدیران ارشد و نمایندگان فعال و بانک‌های انصار و سینا برگزار شد. نخستین همایش خدمات پشتیبانی شرکت فن آوا‌کارت با موضوع تبیین برنامه عملیاتی سه ماهه این شرکت و تشریح قراردادهای جدید با نمایندگان برگزار شد.

مهندس کاظم نراقیان، رئیس هیئت مدیره شرکت فن آواکارت در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اقداماتی که در دوره جدید مدیریت شرکت انجام گرفته است، گفت: «شکی نیست که عوامل و کارگزاران ارائه خدمات پشتیبانی به عنوان پیشانی و لایه نخست مواجهه شرکت با پذیرندگان نقش بی‌بدیلی در گسترش خدمات و ارتباط شرکت و کاربران به صورت مستقیم و بر عهده دارند.

وی ادامه داد: «بر همین اساس نیز مدیرعامل جدید شرکت، تجدید ساختار در قراردادهای نمایندگان و ایجاد تحول در روابط با آن‌ها را در اولویت قرارداده است و امیدوارم با این رویکرد شاهد موفقیت‌های عاجلی باشیم.

امیرحسین فتاحی، مدیرعامل شرکت فن آوا‌کارت نیز در این همایش گفت: «گسترش سریع و افزایش اقبال عمومی به خدمات پرداخت الکترونیکی طی سال‌های اخیر، توجه صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی را بیش از پیش به این حوزه جلب کرده است.»

وی افزود: «شرکت شاپرک به عنوان نهاد حاکمیتی ناظر بر این بخش نیز خوشبختانه با تشخیص حساسیت‌های فراوان خدمات پرداخت و ضرورت نظارت بر فرآیند‌ها و روندهای حاکم بر تبادلات و پرداخت‌های الکترونیکی، تحولات لازم را در ساختار نظارتی خود به وجود آورده که بارز‌ترین این تحولات، ایجاد شرکت شاپرک است.»

مدیرعامل فن آوا‌کارت ادامه داد: «مرور روند افزایشی تعداد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده از درگاه‌های الکترونیکی طی سال گذشته و ماه‌های سپری شده از سال جاری به خوبی بیانگر آگاهی عمومی از مزایای این درگاه‌ها و اقبال به استفاده از آن‌ها است. این شرایط علاوه بر اینکه افق امیدوار کننده‌ای را پیش روی فعالان و سـرمایه‌گذاران حــوزه پرداخت الکترونیکی قرار می‌دهد، دغدغه‌های فراوانی را نیز مطرح می‌کند که پرداختن به آن‌ها گریز ناپذیر است.»

فتاحی با اشاره به اهمیت حفظ و تقویت اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیکی گفت: «یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید مورد توجه فعالان حوزه پرداخت الکترونیکی خصوصا شرکت‌های پرداخت الکترونیکی قرار داشته باشد، صیانت از اعتماد جامعه و کاربران نسبت به امنیت ابزارهای پرداخت الکترونیکی است.»

وی افزود: «یکی از مسائلی که برای اعتماد‌آفرینی باید به آن توجه کرد، ارائه خدمات مناسب، به موقع و دقیق به پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی است چرا که پذیرندگان می‌توانند نقش بسیار مؤثری در تشویق مردم نسبت به استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیکی ایفا کنند.»

فتاحی ادامه داد: «بر همین اساس نیز در دوره جدید مدیریت شرکت فن آوا‌کارت، تدابیر خاصی برای حمایت و پشتیبانی از نمایندگان شرکت اندیشیده شده است که به مرور اجرا خواهد شد.»

منبع: شرکت فن آوا کارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.