راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فن‌آواکارت در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با محصولی جدید / رونمایی از سرویس کارت اعتباری سپاسه

نیلوفر نادری / فن‌آواکارت یکی از شرکت‌هایی است که در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شرکت کرده تا در بخش نمایشگاه این رویداد از جدیدترین محصول خود رونمایی کند. سرویس کارت اعتباری «سپاسه» جدیدترین محصول این شرکت است که در اولین روز این همایش از آن رونمایی شده است.


بی‌نیاز شدن افراد از داشتن چند کارت مجزا


شرکت فن‌آواکارت از سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات ایمن، مؤثر و ارزان در جهت توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیک آغاز به کار کرد. این شرکت پس از دریافت مجوز پی‌اس‌پی در سال ۱۳۸۸ به حوزه صدور کارت اعتباری و تأمین و نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان وارد شد و حالا در پی توسعه محصولات و خدمات خود است. در همین راستا، این شرکت با رویکردی تازه در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حاضر شده تا از یکی از محصولات جدید خود که سپاسه نام دارد، رونمایی کند.

احمد پیشگاه‌زاده، مدیرعامل شرکت فن‌آواکارت درباره جدیدترین محصول این شرکت عنوان کرد: «سپاسه یک کیف پول الکترونیک و در عین حال فیزیکی است که ارائه‌دهنده بن‌کارت، کیف پول و کارت اعتباری است. شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند سپاسه را برای پرسنل خود تهیه کرده و در جهت افزایش رضایت آنها از آن استفاده کنند. کیف پول سپاسه به دو صورت وابسته به کارت‌های بانکی افراد و مستقل از آنها عمل می‌کند و استفاده از آن به دریافت کارت اعتباری مخصوص سپاسه وابسته نیست. در سامانه امکان تعریف کارت بانکی، فارغ از اینکه برای کدام بانک است، وجود دارد.»

او در ادامه عنوان کرد: «افراد دارای کارت سپاسه می‌توانند از مراکز خرید و فروشگاه‌های طرف قرارداد این شرکت خرید کرده و علاوه بر استفاده از سیستم اعتباری خود، تخفیف نیز بگیرند. این محصول به رفع چالش بن‌کارت سازمان‌ها کمک می‌کند. ما نام این محصول را سپاسه گذاشته‌ایم که از کلمه سپاس گرفته شده است. این کلمه چه به لحاظ آوایی و چه به لحاظ معنایی خوشایند است و به همین دلیل مورد استفاده ما قرار گرفته است.»

مدیرعامل شرکت فن‌آواکارت در خصوص مزیت رقابتی سپاسه اظهار کرد: «مزیت رقابتی این محصول در مقایسه با سایر رقبایش در این است که فقط به صورت فیزیکی یا فقط به صورت الکترونیک ارائه نمی‌شود و هر سه ویژگی بن‌کارت، کارت اعتباری و کارت نقدی را یکجا دارد و در نتیجه افراد و سازمان‌ها را از داشتن چند کارت بی‌نیاز می‌کند. این محصول قابلیت ترکیب شدن با سایر سرویس‌های بن‌کارتی و اعتباری را دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.