راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ صاد از کارشناس جذب و استخدام دعوت به همکاری می‌کند

هلدینگ صاد جهت تکمیل تیم منابع انسانی خود، کارشناس جذب و استخدام استخدام می‌کند. هلدینگ فناوری و نوآوری صاد از دی ماه سال ۱۳۹۹ به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. راه‌­اندازی این مجموعه با رویکرد ایجاد تحول دیجیتال در بدنه بانک صادرات و اجرای طرح­‌های استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت و بر این اساس سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ با تمرکز بر جذب نیروهای متخصص و تأمین زیرساخت­‌های موردنیاز سپری شد و از ابتدای سال۱۴۰۰ فعالیت اصلی هلدینگ صاد با تخصیص چهار شرکت فناوری اطلاعات به زیرمجموعه هلدینگ کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی صاد، اکنون این هلدینگ، جهت تکمیل تیم متخصصان خود در حوزه منابع انسانی، از یک کارشناس جذب و استخدام (Recruiting) دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس جذب و استخدام

دارابودن مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت منابع انسانی، روانشناسی صنعتی، MBA گرایش مدیریت منابع انسانی و سایر رشته‌های مرتبط و حداقل 2 سال سابقه کار در حوزه مدیریت منابع انسانی و حداقل یک سال سابقه کار در حوزه جذب استعدادها از شرایط احراز این شغل به حساب می‌آید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).

مهارت‌ها و دانش مورد نیاز:

  • تسلط بر فرایند جذب و استخدام
  • آشنایی با مهارت‌ها و ابزارهای مختلف مصاحبه و انتخاب
  • آشنایی با کانال‌های مختلف شناسایی استعدادها
  • دانش عمیق در حوزه مصاحبه مبتنی بر ابزارهای علم روانشناسی
  • آشنایی با مدیریت برند کارفرمایی
  • آشنایی با فرایندهای مدیریت منابع انسانی
  • آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی
  • توانایی طراحی و اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد حوزه جذب استعدادها
  • مهارت تحلیلی شاهد محور
  • مهارت‌های ارتباطی (نوشتاری و کلامی)
  • مهارت شبکه‌سازی تخصصی
  • مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله
  • مهارت مذاکره
  • مهارت‌های پیشرفته در استفاده از نرم افزارهای MS Office
  • آشنایی با سامانه‌های مدیریت منابع انسانی (HRIS)
  • آشنایی با ATS و سامانه‌های ERP
  • تسلط به زبان انگلیسی

وظایف و مسئولیت‌ها:

  • پایش مستمر بازار کار با رویکرد شناسایی روندها، فرصت‌ها و تهدیدها
  • شناسایی و احصاء شکاف‌های مهارتی مورد نیاز جهت تحقق اهداف راهبردی سازمان
  • طراحی و تدوین استراتژی جذب مشتمل بر بهینه‌سازی اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی، توسعه کانال‌های ارتباطی با متقاضیان بالقوه و بالفعل، بکارگیری ظرفیت‌های دیجیتال، اجرای کمپین‌های استخدامی، تدوین برنامه مدیریت استعدادها و …
  • مدیریت فرایند و چرخه عمر استخدام مشتمل بر ارزیابی اولیه، مصاحبه و ارایه پیشنهاد شغلی
  • شناسایی، جذب و بکارگیری استعدادها
  • جستجو و درج آگهی در سایت‌های کاریابی مختلف و دستیابی به اطلاعات رزومه متقاضیان
  • تهیه و انتشار آگهی‌های استخدامی در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های مربوطه
  • انجام امور مربوط به برگزاری دوره‌های کارآموزی تخصصی
  • حضور در نمایشگاه‌های کار با هدف تامین منابع انسانی مورد نیاز گروه صاد
  • برگزاری دوره‌های بوت کمپ با همکاری شرکای تجاری معتبر با هدف تامین منابع انسانی مورد نیز گروه صاد
  • کمک به واحدهای عملیاتی و شرکت‌های تابعه جهت ارزیابی متقاضیان شغلی
  • غربالگری و بررسی رزومه‌های دریافتی و بررسی صلاحیت اولیه
  • انجام مصاحبه‌های شایستگی محور و رفتاری با متقاضیان
  • ارزیابی متقاضیان با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف جهت اطمینان از انطباق آنها با شرایط احراز شغل
  • اجرای فرایند جامعه‌پذیری (Onboarding) برای پرسنل جدید
  • مدیریت گردش منابع انسانی به صورت درون گروهی
  • تهیه پایگاه داده متقاضیان بالقوه جهت بکارگیری در زمان مورد نیاز از طریق شناسایی و احصاء فرصت‌های شغلی آینده گروه صاد
  • انجام اقدامات مقتضی در راستای ارتقاء و بهبود برند کارفرمایی گروه صاد با همکاری واحدهای ذی‌ربط
  • ارایه گزارش عملکرد حوزه جذب و استخدام مبتنی بر شاخص های کلیدی عملکرد (KPIs)
  • مدیریت فرایند ترک شغل (Offboarding) و مصاحبه خروج
  • مستندسازی و مدیریت دانش
  • پایش مستمر ادبیات آکادمیک و تجربیات جهانی جدید در حوزه جذب و استخدام

مزایا و تسهیلات:

  • بیمه درمان تکمیلی
  • امکان دریافت تسهیلات
  • پاداش و کارانه
  • کمک هزینه دوره آموزشی
  • هزینه ناهار و ایاب ذهاب
  • امکانات ورزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن خرید

از متقاضیان به عضویت در گروه صاد دعوت می‌شود رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر در قسمت عنوان، به آدرس ایمیل info@saad.holdings ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.