راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت سپ نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» گرفت

شرکت پرداخت الکترونیک سامان‌کیش (سپ) توانست نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی سپ، چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری‌مداری امروز (دوشنبه 20 آذرماه) در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. این رویداد، با حمایت و همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و انجمن توسعه و بهره‌وری ایران برگزار شد.

نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان و بنیان‌گذاران واحدهای برتر صنعتی و اقتصادی کشور، چهره‌های تأثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکار از حاضرین و مدعوین این اجلاس بودند. شرکت سپ به پاس سال‌ها فعالیت در صنعت مالی کشور و در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات برتر در حوزه پرداخت، لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را دریافت کرد.

شایان ذکر است که مدیران و سازمان‌های برگزیده اقتصادی در این اجلاس مطابق ماده 20 سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برگزیده شدند.

بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به ‌منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده ساختن انتظارات مشتریان، تغییر نگرش در فرایند تولیدات باکیفیت، برقراری سیستم رضایت‌مندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی با تأکید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی از مهم‌ترین اهداف چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری‌مداری است.

سپ به تازگی و در آخرین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون‌ریپورت» نیز توانست به‌عنوان یک شرکت حوزه پرداخت در خاورمیانه در کنار بزرگان صنعت مالی، جایگاه دوازدهم جهان را به خود اختصاص دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.