راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فعالان نمونه صنعتی و معدنی استان قزوین معرفی شدند / انتخاب توسن‌تکنو به‌عنوان واحد نمونه صنعتی در سال ۱۴۰۲

آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان قزوین، روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل استانداری قزوین برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از دیگر فعالان نمونه صنعتی استان، توسن‌تکنو به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان قزوین در سال 1402 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، در این مراسم محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین؛ فرشاد مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی؛ محسن رستمی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و رضا صفاری، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین حضور داشتند.

حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان قزوین فعال‌ هستند که از این تعداد از ۳۴ واحد صنعتی و صنفی نمونه تقدیر به عمل آمد. همچنین ۴۲۰ شرکت صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین فعال‌اند که از این تعداد چهار شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با برند تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان قزوین تجلیل شد و احد عرب، مدیر تولید سخت‌افزار‌های بانکی و پرداختی توسن‌تکنو، لوح تقدیر این مراسم را دریافت کرد.

این تقدیر در حالی صورت گرفت که بیش از پنج سال از راه‌اندازی سایت تولید شرکت توسن‌تکنو گذشته است و هم‌اکنون عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی به ۵۸ درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند نیز به ۵۳ درصد رسیده است.

سایت تولید توسن‌تکنو دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از دو هزار ماشین بانکی و بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی ثابت، سیار و صندوق فروشگاهی هوشمند ابری است. در حال حاضر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در فرایند تولید محصولات این سایت نقش ایفا می‎‌کنند.


درباره شرکت توسن‌تکنو


شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار»، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.