پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
رویدادها
معرفی آخرین محصولات و برنامههای کارخانه نوآوری رسانه راهکار در دومین روز ایتکس / تمرکز ۳۵ شرکت حاضر بر حل بحران منابع انسانی
دومین نمایشگاه ایران ایتکس روز یکشنبه، شانزدهم مهرماه در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده و در دومین!-->…
برگزاری دومین نمایشگاه ایران ایتکس به میزبانی دانشگاه شریف / حضور کارخانه نوآوری رسانه راهکار در نمایشگاه ایتکس
دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (کسبوکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) با همکاری گروه فناوری اطلاعات!-->…
چهارمین هفته ایران دیجیتال برگزار میشود / بررسی و تحلیل روندهای کلیدی بخش ارتباطات کشور
چهارمین هفته ایران دیجیتال به همت فروم اینترنت اشیای ایران و گروه علمی - تحلیلی طیف، یکم تا سوم آبانماه امسال در!-->…
کنفرانس Sibos؛ رویداد جهانی سالانه خدمات مالی سوئیفت برگزار شد / فضایی برای شکل دادن به آینده مالی جهان
Sibos کنفرانس سالانه، نمایشگاه و رویداد شبکهای است که توسط سوئیفت برای صنعت مالی برگزار میشود. سیبوس ۲۰۲۳ در!-->…
مدیر تجربه افراد و برند کارفرمایی دیجیکالا مطرح کرد / چهار مؤلفه اصلی در تجربه بهتر از برند کارفرمایی
سهیل عظیمی، مدیر تجربه افراد و برند کارفرمایی دیجیکالا، یکی دیگر از سخنرانان در رویداد برند کارفرمایی بود که!-->…
مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار در پایان رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / برند کارفرمایی دغدغه امروز ایران است
رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار در رویداد «برند کارفرمایی» با نگاهی به کتاب «قانون بیقانونی» از!-->…
چالشهای منابع انسانی در پنل 1000+ بررسی شد / در رقابتی نابرابر با شرکتهای خارجی هستیم
مهاجرت منابع انسانی به خارج از کشور و یا حتی همکاری با شرکتهای خارجی درحالی که افراد به صورت فیزیکی مهاجرت!-->…
گزارش تصویری رویداد برند کارفرمایی
اولین دوره رویداد برند کارفرمایی با حضور حدود ۵۰۰ نفر از فعالان منابع انسانی در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران!-->…
مثلث ارزشی بسته کارنو / رونمایی از محصول کارنو بانک تجارت در حاشیه رویداد برند کارفرمایی
راضیه مینایی / مصطفی قهرمانی، معاون بانکداری شخصی بانک تجارت، در رویداد «برند کارفرمایی» به معرفی بسته کارنو این!-->…
مدیرعامل تیزلند تشریح کرد / عوامل مؤثر در ایجاد حس همدلی بین منابع انسانی
مدیرعامل تیزلند در رویداد برند کارفرمایی به بررسی عوامل مؤثر در ایجاد همدلی در بین نیروهای انسانی یک سازمان!-->…
مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار اعلام کرد / نیروی انسانی بزرگترین ثروت و چالش یک کسبوکار است
رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار در افتتاحیه رویداد برند کارفرمایی درباره ضرورت برگزاری رویداد برند!-->…
مدیرعامل بانک تجارت در افتتاحیه رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / حمایت ویژه بانک تجارت از نیروهای انسانی شرکای تجاری
هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت بهعنوان اولین سخنران رویداد برند کارفرمایی از اهمیت برند کارفرمایی و اقدامات!-->…
مدیر ارشد برند توسن در رویداد برند کارفرمایی عنوان کرد / توسل به بازی در تجربه کاری برای بهبود اوضاع سازمانها
مدیر ارشد برند توسن در رویداد «برند کارفرمایی» ضمن روایت تجربه کاری بازیگونهسازیشده به بیان ویژگیهای این!-->…
سخنرانهای رویداد برند کارفرمایی مشخص شدند
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راهکار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز!-->…
معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی تشریح کرد / برنامه بانک مرکزی برای تنظیمگری لندتکها در سه بخش
معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در مراسم افتتاحیه رویداد اینوتکنیک به ارائه مثالهایی از آخرین کاربردهای فناوری!-->…
دبیر رویداد اینوتکنیک در افتتاحیه این رویداد عنوان کرد / ایجاد پیوند میان صنعت و دانشگاه و ارائه راهکارهای هوشمندانه
علی عبداللهی، عضو هیئتمدیره شرکت ملی انفورماتیک و دبیر رویداد اینوتکنیک در ابتدای اولین رویداد از سلسلهرویدادهای!-->…
مدیر منابع انسانی تترلند مطرح کرد / برند کارفرمایی باید صادقانه و واقعگرایانه باشد
مدیر منابع انسانی تترلند معتقد است که در حوزه برند کارفرمایی نباید ایدهآلگرا بود و باید واقعگرایانه به مسائل!-->…
بررسی نقش منابع انسانی در برند کارفرمایی در گفتوگو با مدیر منابع انسانی تپسی / منابع انسانی باید افراد را در مسیر رشد همراهی کند
چند سالی است که با ورود شرکتها به یک فضای رقابتی برای جذب نیروهای کار مناسب و متخصص مفاهیمی مانند برند کارفرمایی!-->…