راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار اعلام کرد / نیروی انسانی بزرگ‌ترین ثروت و چالش یک کسب‌وکار است

رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در افتتاحیه رویداد برند کارفرمایی درباره ضرورت برگزاری رویداد برند کارفرمایی صحبت کرد و گفت: «در شرایطی که نیروی انسانی در ایران چالش بزرگی است، به کسب‌وکارهایی نیاز داریم که بتوان به آنها اعتماد کرد.» او همچنین، درحالیکه منابع انسانی را بزرگ‌ترین ثروت یک کسب‌وکار معرفی می‌کند، این ثروت را یک چالش جدی کسب‌وکارها در ایران هم می‌داند.

رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در ابتدای صحبت‌های خود به بیان ضرورت برگزاری رویداد برند کارفرمایی پرداخت و از این گفت که در طول برگزاری این رویداد، قرار است از چیستی و چگونگی ساخت یک برند کارفرمایی صحبت شود.

او معتقد است زمان فکر کردن به کشوری همچون آلمان، کسب‌وکار زیمنس به ذهن‌مان خواهد ماند و این کسب‌وکار، آلمان را به سایر افراد در مکان‌های مختلف معرفی می‌کند.

قربانی در ادامه صحبت‌های خود با طرح این سؤال که کدام کسب‌وکار می‌تواند ایران را معرفی کند، معتقد است که لازمه معرفی ایران با یک کسب‌وکار، منابع انسانی است.


منابع انسانی؛ بزرگ‌ترین ثروت یک کسب‌وکار


مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در حالی ‌که منابع انسانی را بزرگ‌ترین ثروت یک کسب‌وکار معرفی می‌کند، این ثروت را یک چالش جدی کسب‌وکارها در ایران هم می‌داند و معتقد است نیروی انسانی کارآمد، هر لحظه بیش ‌از پیش به منبعی کمیاب در ایران تبدیل می‌شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود توصیه‌هایی به کسب‌وکارها برای رفع چالش‌های نیروهای انسانی ارائه می‌دهد و اعتماد را مهم‌ترین عامل در این زمینه می‌داند و از ورود به عرصه‌ای می‌گوید که کسب‌وکارها برای توسعه خود به‌دنبال افراد متخصص و کارآمد هستند و در این مسیر، به اعتمادسازی نیاز دارند‌.

قربانی معتقد است کسب‌وکارها برای توسعه خود باید روی برند کارفرمایی کار کنند و بدین منظور، باید بتوانند اعتماد نیروهای انسانی متخصص و کارآمد را جلب کنند.

مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در ادامه صحبت‌هایش جامعه هدف برند کارفرمایی؛ متشکل از فعالان حوزه‌های روابط ‌عمومی، رسانه، تبلیغات، ارتباطات، منابع انسانی و برندینگ و بازاریابی را خطاب قرار می‌دهد و به آنها می‌گوید: «امروز علاوه بر اینکه می‌خواهیم خود را از نظر برند کارفرمایی در معرض نقد قرار دهیم و به یک جمع‌بندی از پیشنهادها برای ارتقای برند کارفرمایی برسیم، سه کسب‌وکار منتخب برند کارفرمایی از بین ۵۰۰ شرکت معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.