راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل تیزلند تشریح کرد / عوامل مؤثر در ایجاد حس همدلی بین منابع انسانی

مدیرعامل تیزلند در رویداد برند کارفرمایی به بررسی عوامل مؤثر در ایجاد همدلی در  بین نیروهای انسانی یک سازمان پرداخت و به اعتقاد او انتقال مهارت، اشتراک تجربه‌های زندگی، مهارت گفت‌وگو و عبور از بحران با کمک تجربه جمعی در تقویت حس همدلی در سازمان و بهبود برند کارفرمایی تأثیرگذار است.

عادل طالبی، مدیرعامل تیزلند در سخنرانی خود در رویداد برند کارفرمایی به این پرسش پاسخ داد که چگونه می‌توان در سازمان هوای یکدیگر را داشت؟

او در ادامه به بیان تجربه‌های شخصی خود درباره اینکه چگونه هوای همدیگر را داشتن می‌تواند به بهبود عملکرد، افزایش بهره‌وری و کاهش تنش منجر شود، پرداخت.

طالبی لازمه‌های تجربه بهتر نیروی انسانی از حضور در یک سازمان را در انتقال مهارت، اشتراک تجربه‌های زندگی، مهارت گفت‌وگو و عبور از بحران با کمک تجربه جمعی دانست.


یک ضعف مهم در مدیران سازمان‌ها


او همچنین با انتقاد از اینکه در کسب‌وکارها انتقال مهارت صورت نمی‌گیرد، گفت: «در سازمان‌ها نیاز است تا فرصت یادگیری به همه کارکنان داده شود و آنها بتوانند رشد فردی داشته باشند. البته در این زمینه انتقاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه با انتقال مهارت و رشد فردی منابع انسانی، آنها از سازمان بزرگ‌تر می‌شوند و دیگر تمایلی به ماندن در آن سازمان نخواهند داشت.»

مدیرعامل تیزلند در بخش دیگری از صحبت‌هایش یکی از ضعف‌های مدیران سازمان‌ها را اجتناب از به اشتراک گذاشتن تجربه‌های فردی اعلام کرد و در این ‌خصوص بیان کرد: «مدیران سازمان‌ها از به اشتراک گذاشتن تجربه‌های فردی با کارکنان خود اجتناب می‌کنند. این در حالی است که به‌ اشتراک گذاشتن تجربه‌های فردی در ایجاد احساس صمیمیت و ارتباط‌گیری بهتر با فضای کسب‌وکار مؤثر است و مدیران برای تقویت حس همدلی در سازمان باید به آن توجه کنند.»

طالبی از نبود آموزش گفت‌وگو با یکدیگر در فضای جامعه، به‌خصوص مدارس کشور انتقاد کرد و معتقد است در سازمان‌ها باید به تقویت گفت‌وگو برای بهبود برند کارفرمایی توجه شود.

او صحبت‌های خود را با تأکید بر عبور از بحران با کمک تجربه جمعی و اعتماد به افراد و پذیرفتن خطاها به ‌پایان ‌رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.