راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوره توانمندسازی سفیران صادرات ششم اردیبهشت برگزار می‌شود

مرکز آموزش و توسعه صادرات (مراتوص) برای شرکت‌های دانش‌بنیان،‌ فریلنسرها، استارتاپ‌ها و علاقه‌مندان به صادرات و فعالیت‌های بین‌المللی، دوره‌ جامع توانمندسازی در حوزه صادرات برگزار می‌کند. این دوره از ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت شش ماه و در شش ماژول و با ارائه گواهینامه مورد تأیید از دانشگاه پلی‌تکنیک سن‌پترزبورگ روسیه و مرکز تجارت بین‌الملل به دانش‌پذیران، برگزار خواهد شد.

گسترش صادرات خرد توسط کسب‌وکارهای متوسط و کوچک‌مقیاس و فریلنسرهای ایرانی در شرایط تحریمی و نیاز به درآمد بین‌المللی از راه‌هایی به غیر از صادرات کلان، امری اجتناب‌ناپذیر است. به همین دلیل، کسب‌وکارها برای افزایش احتمال موفقیت خود در بازارهای بین‌المللی نیازمند دریافت آموزش‌های ویژه و کاربردی هستند. مراتوص در پاسخ به این نیاز، دوره جامع توانمندسازی سفیران صادرات را با رویکرد مهارت‌محور تدوین کرده است.

در این دوره آموزشی تلاش شده تا با ارائه سرفصل‌های کارآمد و به‌روز، افراد و کسب‌وکارها آماده حضور در عرصه‌های بین‌المللی شوند. توانمندسازی سفیران صادرات با آموزش‌های جامع و اصولی،‌ افزایش درآمد ارزی کشور از طریق توسعه آموزش فعالان بازارهای بین‌المللی و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی از طریق توسعه صادرات خرد از اهدف این دوره آموزشی است.

شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌های دارای محصول یا خدمت آماده، فریلنسرها و سایر علاقه‌مندان به حوزه صادرات از مخاطبان این رویداد جامع هستند. شرط پذیرش مخاطبان در این دوره، داشتن حداقل دو سال سابقه حضور در حوزه صادرات و قبولی در آزمون تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی است.

سرفصل‌های دوره جامع توانمندسازی سفیران صادرات شامل این موارد است:

  • ماژول برندینگ بین‌الملل
  • ماژول تعامل بین‌الملل
  • ماژول مذاکرات بین‌الملل
  • ماژول شناخت بازار بین‌الملل
  • ماژول حقوقی و مالی بین‌الملل
  • ماژول ورود به بازار بین‌الملل

این دوره ۱۲۰ساعته در مدت شش ماه به‌صورت حضوری در محل خانه نوآوری و فناوری ایران (iHIT) در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان جهت ورود به این دوره باید با مراجعه به سایت مرکز آموزش و توسعه صادرات، فرم اولیه ثبت‌نام را تکمیل کنند تا در صورت احراز شرایط اولیه، به جلسه تعیین سطح و مصاحبه تخصصی دعوت شوند.

هزینه شرکت در دوره جامع توانمندسازی صادرات، ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که مخاطبان کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار می‌توانند با کد Rahkar از ۲۰درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

منبع رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.