راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تیم‌های دانش‌آموزی، ستاره‌های روز چهارم الکام‌پیچ

شیدا ملکی-خبرنگار/ امید به زندگی، تلاش و آینده‌نگری، نو‌آوری و البته انگیزه، زیباترین و مهم‌ترین احساسی است که گروه‌های دانش‌آموزی حاضر در چهارمین روز الکام‌استارز برای داوران و دیگر حضار در رویداد الکام‌پیچ به ارمغان آوردند. ۱۴ تیم استارت‌آپی و ۴ تیم دانش‌آموزی ایده‌های خود را به‌صورت آنلاین و حضوری ارائه کردند و روز پنجشنبه چهارمین روز این رویداد مهم در حوزه فناوری و ایده پردازی نیز سپری شد.

به گزارش راه پرداخت، آی‌قصه (تولید قصه صوتی برای کودک و نوجوان)، تایمزی (نرم‌افزار حضوروغیاب و ثبت تردد آنلاین)، ابرستان (فین‌تک)، آن‌آموز (آموزش آنلاین)، کارومن (بازار خدمات و اشتغال)، پاستا (پلتفرم ابری)،‌ کوین‌نیک‌مارکت، ابر‌سفید و shafamedtour (گردشگری سلامت) تیم‌های استارت‌آپی هستند که در نوبت صبح تا ظهر الکام‌استارز ایده و استارت‌آپ خود را برای داوران ارائه دادند.

در بخش عصرگاهی نیز بیشتر گروه‌های بخش توان‌تک و دانش‌آموزی فعال بودند. تنونیک (توان‌بخشی با محصولات بایونیک)، بام (شناسایی اماکن مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت)، توانشو، رادیو‌تهران (فرهنگ و اجتماعی) و هایپرمهد (کودک) استارت‌‌آپ‌هایی هستند که در بخش الکام‌پیج روز چهارم ایده‌های خود را معرفی کردند.

همچنین ۴ گروه دانش‌آموزی از تهران به صورت حضوری ایده‌های خود را به داوران ارائه دادند. این تیم‌های دانش‌‌آموزی شامل کارآموزشو (الکترونیک سازی کار آموزی دانش‌آموزان)،کارومد (سامانه ارایه خدمات دانش‌آموزی به مدارس) و مدرسه‌زندگی (توسعه فردی)، بودند که عملکردشان با استقبال ویژه داوران نیز همراه بود.

در روز چهارم نیز داورانی از استارت‌آپ‌های مختلف و همچنین با سابقه فعالیت‌های حوزه ایده‌پردازی و فناوری، الکام‌پیچ را همراهی کردند. عزیز بنی‌هاشمی (مدیر توسعه کسب‌‌وکار شرکت فناوری اطلاعات ثانیه)، عطا خلیقی (موسس سایت ارانیکو)، کتایون سپهری (مدیر شتاب‌دهنده منش)، جواد افتاده (متخصص بازاریابی دیجیتال)، امیر زاهدی( نماینده ایرانسل و کارشناس حوزه نوآوری ایرانسل)‌ گروهی از داوران حاضر در الکام‌پیچ بودند.

همچنین آیت حسینی ( مدیرعامل گروه نشانه)، شاهین طبری (رئیس هیات‌مدیره شرکت چارگون)،‌ منوچهر صدری(هیات‌مدیره گروه‌های برتر)، مریم رسولیان (رئیس هیات‌مدیره مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد)، رحمان علاقبند (عضو هیات مدیره مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد)، مرتضی دانش (مدیر شتاب‌دهنده مجازی وینوهاب و عضو سرمایه‌گزاران نیک‌اندیش کارایاب) و ایلیا وکیلی (مرشد ابرآروان) از دیگر داوران حاضر در چهارمین روز رویداد حضوری و آنلاین الکلام‌استارز بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.