راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم یکپارچه ارائه خدمات در نقطه سرویس با رویکرد نوآوری باز POS2 توسن‌تکنو

در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت الهام عارف‌نیا سرپرست تولید ترمینال‌های پرداخت شرکت توسن‌تکنو  پلتفرم یکپارچه ارائه خدمات در نقطه سرویس با رویکرد نوآوری باز POS2 را ارائه کرد.

عارف‌نیا این ارائه را با زنجیره تامین شروع کرد: «جریان کالا، جریان اطلاعات و جریان مالی سه بخش اصلی زنجیره تامین هستند و از چالش‌ها و مزایای این زنجیره سخن گفت.»

سرپرست تولید ترمینال‌های پرداخت توسن‌تکنو توضیحاتی در خصوص فروشگاه مجازی بیان کرد و راجع‌به سامانه نرم‌افزار و قابلیت‌های آن ابراز کرد: «باید ببینیم فروشگاه دقیقا چی لازم دارد؟ گزارش‌گیری و اطلاعات انبار نباید به شکل سنتی باشند.»

عارف‌نیا از مزایای سامانه کلاد و صندوق‌های فروشگاهی که توسن‌تکنو ارائه کرده توضیحاتی بیان کرد و گفت: «باید به فروشنده و سرویس‌دهنده ارزش افزوده ارائه دهیم و با قابلیت و معماری اپ‌های ارائه شده توسط توسن‌تکنو، می‌توان ادعا کرد که این ارزش افزوده ایجاد شده است. در سامانه کلاد هر زمان و مکانی پذیرنده می‌تواند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. می‌توان با این سامانه پرسنل را از بیرون فروشگاه کنترل  کرد.»

او در ادامه بیان کرد: «فضای ابری در نقطه فروشگاهی هم خدماتی را ارائه می‌دهد که شامل مدیریت تمامی کالاهای موجود، ذخیره امن اطلاعات، امکان فروش اینترنتی، ساختن فضای مجازی به دلخواه مشتری، سیستم حسابرسی آسان و بسیاری خدمات دیگر است.»

سرپرست تولید نرم‌افزار ترمینال‌های پرداخت شرکت توسن تکنو در ادامه درباره خدمات ارزش افزوده سامانه ابری برای توسعه شبکه فروش گفت: «از جمله این خدمات بازاریابی ایمیلی، گراف اطلاعات مشتریان، امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان از طریق زیرساخت شبکه اجتماعی، امکان صدور کارت هدیه، امکان ایجاد طرح‌های حراج و تخفیف، خدمات وفاداری مشتری، دسترسی در لحظه به اطلاعات مربوط به آیتم‌ها، فروش کارمندان و پرداخت و واریز است.»

عارف‌نیا اعلام کرد: «این سامانه برای مالکان کسب‌وکار، فین‌تک‌ها و شرکت‌های پرداخت و در نهایت خریدار سودمند خواهد بود. در این سامانه روند انتقال برنامه‌های کاربردی به سامانه با عبور از چهار مرحله امکان‌پذیر خواهد بود. در ابتدا باید عضویت در شبکه همکار تجاری ثبت شود. پس از آن یکپارچه‌سازی نرم‌افزار با پلتفرم پرداخت انجام می‌شود و در مرحله سوم، نرم‌افزار ارائه شده اعتبارسنجی می‌شود و در نهایت به سامانه منتقل می‌شود. تأمین امنیت نرم‌افزارها با استفاده از مکانیسم امضای نرم‌افزار رخ خواهد داد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.