راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد ملی‌شو 2 با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد / گزارش تصویری

اختتامیه رویداد ملی‌شو 2، چهارشنبه هشتم اسفندماه 97 در ساختمان مرکزی بانک ملی برگزار شد. در این مراسم، بانک ملی ایران از استارت‌آپ‌های برگزیده و شرکت‌هایی که در یک سال گذشته برای تحقق تحول دیجیتال و بانکداری الکترونیکی با این بانک همراه بودند، تقدیر کرد.

ملی‌شو 2 از 5 تا 8 اسفندماه با حضور وزیر اقتصاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مدیران بانک ملی ایران، بعضی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و بیش از 20 استارت‌آپ برپاشده بود. اختتامیه این رویداد با ارائه استارت‌آپ‌ها و تقدیر از برگزیدگان ملی‌شو 2 و شرکت‌ها برگزار شد.

استارت‌آپ‌های حاضر در این رویداد، برای حاضران در مورد کسب‌وکار خود 3 دقیقه ارائه دادند. تیم‌های ارتبات، اطلس، باهمتا، اکسیر، FraudYab، جیبمی، جیبونومی، جیبی‌مو، حساب‌یار، دنگی‌پال، کاراکال، کاران، کار نو، کارو، نوبیتکس، والکس، هپی ولت و جیبام‌پی به ترتیب به ارائه برای حاضران پرداختند و بعد از آن به سوالات داوران پاسخ دادند.

پس از ارائه تیم‌ها، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در مورد رویداد ملی‌شو توضیحاتی ارائه داد. او با بیان اینکه اگر طی یک دهه اخیر نگاهی به فعالیت‌های بانک‌ها بیندازیم، متوجه می‌شویم که آنها با چالشی مواجه بوده‌اند که آثار آن در صورت‌های مالی و سود و زیان بانک نمایان است. خاتونی ادامه داد: «تفاهم‌نامه‌ای فناورانه با معاونت فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و مرکز نوآوری بانک ملی ایران موسوم به فینوداد شکل گرفت.»

به گفته خاتونی، بانک ملی در مرکز فینوداد از استارت‌آپ‌ها و ایده‌های جدید حمایت می‌کند و فین‌تک‌هایی که در حوزه کسب‌وکارهای بانکی باشند، حمایت ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. او اضافه کرد: «تلاش ما بر این است تا در سومین رویداد ملی شو بانک ملی ایران، همراه با طرح‌ها و ایده‌های جدید بیاییم و از ایده‌ها و نگاه‌های نو نیز استقبال خواهیم کرد.»

به انتخاب داوران این رقابت، تیم‌های دنگی‌پال، جیبی‌مو، جیبونومی، جیبام‌پی و کار نو در رتبه‌های اول تا پنجم قرار گرفتند. مسعود خاتونی، معاون فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره بانک ملی، حمید مختاریان، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، مهدی فقیهی، رییس هیات مدیره شرکت داده‌ورزی سداد و مهدی علی آقایی، رییس اداره توسعه سیستم‌های بانک ملی داوران این رقابت بودند.

در ادامه، بانک ملی از شرکت‌های داده‌ورزی سداد، خدمات انفورماتیک، پرداخت الکترونیک سداد، پارس، جی‌اس‌اس، توسن تکنو، پویا، فرادیس البرز، کهکشان نور و ایران کالا تقدیر کرد.

عکاس: ناصر جعفری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.