پرداخت

گفتگو با شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ / ۴۰ درصد پرداخت‌های اسنپ آنلاین است

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

محمد اروجلو / برای بیشتر ما این اتفاق افتاده است که در جایی از شهر گیر افتاده‌ایم که نه تاکسی خطی می‌توانیم پیدا کنیم و نه دسترسی به آژانس داریم. اسنپ با کمک فناوری برای حل این مشکل آمده است، اپلیکیشنی پرطرفدار در مارکت‌ها و اپ‌استورهای مختلف. اسنپ چند سال پیش با نام تاکسی‌یاب فعالیت می‌کرد و کارش فراهم کردن سرویس نرم‌افزاری درخواست خودرو در شهر تهران است. سوای از در دسترس بودن تاکسی‌های اسنپ در سطح شهر، پرداخت آنلاین و بدون نیاز به اسکناس هم از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن است. در نهمین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه فرصتی به ما دست داد تا با شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ صحبتی داشته باشم و از او راجع به سختی‌های کارش، توسعه بازار اسنپ، وضعیت کسب‌وکار اسنپ و … بپرسم.

اول اینکه چه شد که تاکسی یاب شد اسنپ؟

ما تابستان ۹۳ و با نام تاکسی‌یاب کارمان را شروع کردیم. خرداد ۹۴ بود که به اسنپ تغییر نام دادیم و نسخه آزمایشی اپلیکیشن اسنپ را ارائه کردیم. آبان ماه سال گذشته هم نسخه ۲ اسنپ متولد شد. اما دلیل این تغییر نام بیشتر به سیاست‌های ما در حوزه گسترش فعالیت‌هایمان برمی‌گشت. واژه «تاکسی یاب»، بیشتر به حمل‌ونقل مسافر اشاره می‌کند اما ایده ما برای اسنپ چیزی فراتر از جابجایی مسافر است و قصد داریم در حوزه‌های دیگری هم فعالیتمان را گسترش دهیم.

به‌طور خلاصه استفاده از اسنپ چه فرقی با بقیه راه‌های درخواست خودرو دارد؟

استفاده از اسنپ خیلی آسان و راحت است. فقط باید در اپلیکیشن مبدأ و مقصد را مشخص کنید و منتظر کاربر راننده بمانید تا به شما مراجعه کند. قیمت‌گذاری توسط خود اسنپ انجام می‌شود و از بقیه روش‌های کرایه خودرو هم مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای اسنپ این است که مسافر و راننده درگیر چانه‌زنی و مذاکره سر قیمت نمی‌شوند. الگوریتم نرم‌افزاری، بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل مسافت، زمان، حجم ترافیک و… مبلغ را مشخص می‌کند. پرداخت آنلاین هم که مشکل همراه داشتن وجه نقد و پول خرد را حل کرده. این‌طوری هم مسافر و هم راننده خوشحال‌تر و راضی‌تر خواهند بود.

تمام رانندگان اسنپ ملزم به استفاده از سیستم خنک‌کننده خودرو در روزهای گرم هستند. در بازه‌های زمانی مختلف که کمپین‌های مشترکی به‌صورت سورپرایز داشته باشیم، پذیرایی هم از مسافرین انجام می‌شود که آخرینش هم شیرینی‌های روز عید فطر بود.

اسنپ چه تغییراتی نسبت به تاکسی یاب داشت؟

تغییرات خیلی عمده‌ای داشتیم چه در UI و چه در UX. از بازخورد کاربران چه نسخه تاکسی یاب چه نسخه اسنپ ۱ استفاده کردیم و سعی کردیم اسنپ را کاربرپسندتر کنیم. به‌خصوص در ارسال نحوه درخواست به راننده‌ها و الگوریتم قیمت‌گذاری تغییرات خوبی داشتیم. خوشبختانه این تغییرات با استقبال خوبی مواجه شد و تقریباً پس از اسنپ ۲ بود که بیشتر شناخته شدیم و اسممان بر سر زبان‌ها افتاد.

چه چالش‌هایی برای شناخته‌شدن داشتید؟

مسیر سخت و دشواری را طی کردیم. مهم‌ترین دغدغه اسنپ هم مثل بقیه استارت‌آپ‌ها، اعتمادسازی بین کاربران بود. برای ایجاد این اعتماد خیلی تلاش کردیم و روند رشدمان هم نشان می‌دهد در این راه موفق بوده‌ایم.

چالش بعدی ما زیرساخت بود. زیرساخت‌هایی که تحت کنترل و اختیار خودمان نبود مثل اینترنت همراه. کسب‌وکار ما مبتنی بر اینترنت است و کاربر برای استفاده باید حتماً به اینترنت وای فای یا اینترنت همراه دسترسی داشته باشد. در ابتدای فعالیت، فقط یک اپراتور اینترنت نسل سوم ارائه می‌داد اما الآن وضع خیلی بهتر شده و اینترنت پرسرعت همراه در اکثر نقاط شهر، قابل‌دسترس است.

چالش سوم هم که تقریباً تمام استارت‌آپ‌ها با آن روبرو هستند، نیروی انسانی بود. استارت‌آپ‌ها به نیروی انسانی خلاق و متخصص نیاز دارند و متأسفانه فضای آموزشی کشور متناسب با این نیاز طراحی نشده است.

الآن اسنپ چند نفر کارمند دارد؟

مثل همه استارت‌آپ‌ها روزی که شروع کردیم ۴، ۵ نفر بیشتر نبودیم اما تقریباً هرماه عضو جدیدی به اسنپ اضافه‌شده تا امروز که به ۸۵ نفر رسیدیم.

تمام‌کار توسعه اپلیکیشن داخل مجموعه خودتان انجام می‌شود؟

در حال حاضر بله اما زمان تاکسی‌یاب این‌طور نبود و بخشی از کار را در حوزه فنی برون‌سپاری کرده بودیم. اما الآن یک تیم حدوداً ۱۰، ۱۲ نفرِ قوی از داخل مجموعه اسنپ که همه فارغ‌التحصیل بهترین دانشگاه‌های کشور هستند روی پروژه‌های فنی کار می‌کنند.

کاربران اسنپ را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

ببینید ما در اسنپ دو نوع کاربر داریم. کاربر راننده و کاربر مسافر. کار اسنپ فقط فراهم کردن بستر برای ارائه خدمات میان این کاربران است. یعنی ارائه‌دهنده یک سرویس را به متقاضی آن متصل می‌کنیم. برای همین باید دو سیستم‌عامل اصلی و پرکاربرد یعنی اندروید و ios را پوشش می‌دادیم. سمت کاربران راننده بیشتر از ۹۵% اندروید هستند اما آمارها نشان می‌دهد بین مسافرین کاربران ios فعال‌ترند.

برای ویندوزفونی‌ها برنامه‌ای ندارید؟

در حال حاضر خیر چون بازار این سیستم‌عامل در دنیا رو به افول است. ویندوزفون با ۳% سهم بازار در آغاز کارش، الآن تنها یک درصد بازار را در اختیار دارد و احتمالاً این رقم کمتر هم می‌شود پس فعلاً برای ما توجیه اقتصادی ندارد. اما اگر این روند نزول کاربران، تغییر کند حتماً به سراغش خواهیم رفت.

در حال حاضر وضعیت فعلی بازار اسنپ چطور است؟

کسب‌وکار ما یک فضای جدید است و در این دو سال کسی به‌طورجدی با ما وارد رقابت نشده. بااین‌حال از حضور رقبا استقبال می‌کنیم چون حضور آن‌ها بازار این کسب‌وکار را بزرگ‌تر می‌کند. در این دو سالی که گذشت رقیبی نداشتیم و این بی‌رقیب بودن خوب نیست. چون باید به‌تنهایی سرویسمان را که یک سرویس جدید و نوپاست، به یک بازار ناشناخته معرفی کنیم. به همین دلیل می‌گویم از حضور رقبا استقبال می‌کنیم چون این فرهنگ‌سازی توسط آن‌ها هم انجام می‌شود و آن‌وقت بحث کیفیت سرویس به میان می‌آید و کاربر هم حق انتخاب دارد تا بهترین را انتخاب کند.

برای توسعه این بازار چه از حیث جغرافیایی و چه خدمت‌رسانی فکری کرده‌اید؟

این حوزه، حوزه جذابی است و اگر فردا بشنوم در شیراز یا مشهد یا یکی از شهرهای بزرگ، چند تا جوان دورهم جمع شده‌اند تا این کسب‌وکار را آنجا پیاده کنند، خیلی سورپرایز نخواهم شد. ما در این دو سال تمرکزمان روی تهران بوده چون برای ابتدای فعالیت ما به‌خودی‌خود بازار بزرگی به شمار می‌رفت، اما قصد داریم در آینده اسنپ را در اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز هم توسعه بدهیم. به‌غیراز توسعه جغرافیایی به فکر توسعه سرویسمان هم هستیم. قصد داریم در آینده سرویس حمل کالا یا سفرهای بین‌شهری را هم به اسنپ اضافه کنیم و یک پکیج کامل متناسب با طرح کسب‌وکارمان به کاربران ارائه کنیم.

سؤالی که خیلی‌ها دارند این است که بحث پرداخت در اسنپ چگونه انجام می‌شود؟

پرداخت در اسنپ به دو شکل می‌تواند انجام شود. آنلاین و آفلاین. در حوزه پرداخت آنلاین ما از ابتدای فعالیت و به‌صورت انحصاری با پرداخت الکترونیک سامان همکاری داشته‌ایم و فکر می‌کنم همکاری بسیاری خوبی هم بوده. کاربر مسافر می‌تواند در محیط اپلیکیشن اعتبار حسابش را آنلاین افزایش دهد. عملیات پرداخت به کمک صفحه پرداخت سپ که به‌خوبی با تلفن همراه سازگار است انجام می‌شود. اما کاربر در حالت آفلاین مبلغ را به شکل دستی به راننده پرداخت می‌کند. الآن حدود ۴۰ درصد از حجم فروش ما آنلاین است. هم برای ما و هم برای کاربران (چه مسافر و چه راننده) راحت‌تر خواهد بود که به سمت پرداخت آنلاین بروند. چون دردسر همراه داشتن وجه نقد و مراجعه به عابر بانک و مشکلات پول خرد و … را ندارد و سریع و راحت است.

آقای شاهکار، یک استارتآپ موفق چه استارتآپی است؟

فکر می‌کنم بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی مبتنی بر پلتفرم‌ها هستند. یعنی کسب‌وکاری که متقاضیان یک سرویس را به ارائه‌کنندگان آن متصل می‌کند. نمونه‌اش در دنیا اوبر هست که با ارزش ۶۰ میلیارد دلار، باارزش‌ترین شرکت خصوصی در دنیاست. اوبر در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و در عرض ۶ سال تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت دنیا شد. این شرکت سرویس حمل نقل ارائه می‌کند اما خودش صاحب حتی یک خودرو نیست! استارت‌آپ موفق خودش سرمایه‌ای ندارد بلکه بستر را برای کسب‌وکار دیگران فراهم می‌کند و از این راه سودآوری دارد. در ایران هم اسنپ تا ۵ سال آینده موفق‌ترین مدل تجارت الکترونیک خواهد بود چون دارد از الگوی صحیح استارت‌آپ‌ها پیروی می‌کند.

خودتان هم از اسنپ استفاده می‌کنید؟

من حداقل روزی دو بار از اسنپ استفاده می‌کنم. صبح از منزل تا محل کار و بعدازظهر از محل کار به منزل حتماً اسنپ می‌گیرم. به راننده‌ها هم معمولاً نمی‌گویم مدیرعامل اسنپ هستم چون دوست دارم بازخوردشان را صادقانه بشنوم.

کاربران راننده چطور به جمع شما اضافه می‌شوند؟

ما در حال حاضر چندین هزار کاربر راننده در سطح شهر داریم. جالب است که بیشترین رشد کاربران را از طریق تبلیغ دهان‌به‌دهان داشتیم چه در حوزه مسافر چه در حوزه راننده. طبیعتاً درصدی هم به‌عنوان پاداش و پورسانت برای کاربران این‌چنینی در نظر می‌گیریم. راننده‌ها از پرسنل ما نیستند. درواقع کاربر اپلیکیشن راننده اسنپ هستند و هر زمان که بخواهند خودشان را فعال می‌کنند و در نقشه به کاربر نشان داده می‌شوند.

با این حجم از کاربران، چه فکری برای پشتیبانی سرویس کرده‌اید؟

گاهی ممکن است کاربر وجه را آنلاین پرداخت کند اما به خاطر مشکلات شبکه و اینترنت همراه و … با خطا مواجه شود و مجبور شود وجه را نقدی با راننده حساب کند. اما بعد از پیاده شدن از خودرو متوجه می‌شود که در پرداخت آنلاین هم وجه از حسابش کسر شده. ما برای مشکلات این‌چنینی و سایر مشکلات پشتیبانی ۲۴ ساعته داریم که داخل خود اپلیکیشن امکان ثبت تیکت دارند و قابل‌پیگیری هم هست.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

۳۳ دیدگاه

  • هرچند نمیشود روی این ایده به طور کلی نام نوآوری را گذاشت (کلیات سیستم همان اوبر است و تنها بومی سازی شده و ممکن است سرویس های متنوع تری هم تعریف شده باشد)، اما همین درک و شناخت صحیح از یک سیستم موفق در دنیا، جرات ریسک کردن در یک وادی جدید و صد البته پشتکار در به موفقیت رساندن ایده درخور تحسین است. با آرزوی موفقیت بیشتر برای این کارآفرین گرامی.

  • سلام
    من یکی از راننده های این مجموعه هستم جناب آقای شاهکار ابتدا بهتون تبریک می گم ولی یه انتقاد هم آزتون دارم متاسفانه با ثبت نام و ازدیاد راننده ها واحد پشتیبانی هم برای مسافر و هم برای راننده خیلی عملکرد ضعیفی دارد و جوابگوی این حجم نمی باشد خواهش می کنم با ازدیاد نفرات راننده و مسافرین نفرات و شماره های پشتیبانی رو هم افزایش دهید متشکرم

    • سلام جناب آقای شاهکار مدیر عامل محترم اسنپ ضمن تشکر از راه اندازی سیستم اسنپ به اطلاع میرسانم اینجانب حسن رخصت طلب جانباز هشت سال دفاع مقدس کارمندباز نشسته که حدودا هفت ماه از صبح ساعت هفت تا هفت بعداز ظهر حدودا بالای ۱۵ مسافر به مقصد میرساندم که در این مدت حدودا فکر می کنم بالای ۲۵۰۰ مسافر جابجا وحدودا بالای ۱۰۰۰ نفر را با سیستم اسنپ آشنا کردم ماشینم لیفان x60 است واخیرا طبق دستور شرکت در امر اسنپ پلاس فعالیت می کردم واز تمام مسافرام راضی هستم ولی نمی دانم حدود چند روزی است که با من تسویه حساب کلی کردن واقعا این مزدیک راننده فعال است که با چند گزارش بیخود که چند مسافر بی بندبار گزارش کردن آنهم بدون تحقیق از طرف شرکت که آیا حق با آنها بوده یا بامن باید قطع همکاری شوم خواهشمندم دستور فرمایید این جانباز فعال را مجداد دعوت بکار کنید چون من یکی از نادر رانندهایی هستم که فکر می کنم بیشترین مسافر را جابجا می کنم۰۹۱۲۳۲۰….در ضمن اگر لازم میدانید چند تن از سرداران سپاه این جانب را تائید نمایند در ضمن جناب شاهکار اینجانب ۳۰ سال در خدمت دولت صادقانه خدمت نمودم خواهشمندم پاسخ دهید

  • باسلام
    تبریک میگم بخاطر کار آفرینی و ارزشی که برای راننده ها و مسافران قایل هستید اغلب کسانی که بعنوان راننده مشعول شده اند همان بنده خداهایی
    هستند که با ماشین توی خیابونها دنبال مسافر میگشتند و خرج زندگیشون رو هم در نمی آوردند
    ولی الان بدون اینکه بی هدف و مصرف الکی بنزین
    عمرشون رو تلف کنند خیلی باکلاس بادرآمد مکفی
    نان حلال سرسعره خانواده میبرند
    البته کسانی هم که با مسافر کشی مشکل داشتند و
    روی آن رانداشتند اکنون بدون هیچ مشکلی صاحب
    شغل شده اند
    مسافران هم راضی هستند و اسنپ رو به آ ژانس و
    تاکسی های شهرداری ترجیح میدن

  • با سلام
    هر کار نو و نوپایی با نقاط ضعف و قوت روبروس
    اسنپ کار بزرگی رو در خدمت رسانی به مردم اغاز کرده که تبعا دوستان و دشمنانی دارد
    با برنامه ریزی و اطلاعات اماری دقیق از کاربران و شناخت ذایقه مشتری مسلما راه زیادی باید پیمود
    ولی با تمامی این اوصاف از دست اندرکاران اسنپ تشکر و قدرانی میکنم
    حق نگهدارتان.

  • با سلام جناب اقای شاهکار.
    از ابتدای بهمن ماه از هزینه سفرهای مسافران در قالب کمپین جذب مسافر بیشتر حدود چهل درصد کاسته شده است.دو نکته لازم به ذکر است که امیدوارم اندک سواد ریاضیات هر شخص عادی مثل بنده را جوابگو باشید.
    اولا در صورت موفقیت طرح فقط شرکت اسنپ ذینفع خواهد بود چرا که با افزایش قبول تعداد سفرها میزان کمیسیون شرکت تغییری نخواهد کرد و فقط رانندگان متضرر خواهند شد چرا که با تلاش بیشتر به درامد قبلی خواهند رسید که متضمن هزینه بیشتر سوخت و اصطحلاک خواهد بود.
    نکته دوم که کاملا این طرح را زیر سوال میبرد را در قالب مثالی عنوان میکنم.اینجانب با انلاین بودن حد اکثری بقول شرکت بمیزانی که به استراحت و کارهای روزمره ام ضرری وارد نشودتا ۱۴ ساعت (۶ صبح الی۲۰شب) بمیزان مشخصی با قبول مداوم درخواستها که ۱۴ الی ۱۶ درخواست بوده دست یافته ام.حال با تقلیل قیمتها ایا در این میزان از ساعت کارکرد میتوان به قبول ۲۰ الی ۲۵ درخواست جهت افزایش درامد رسید.آیا خیابانهای تهران عریض گشته.چگونه به این نتیجه رسیده اید که افزایش قبول درخواستها در تایم مشخص امکانپذیر است؟
    ضمن اینکه کارکرد ۱۲ الی ۱۴ ساعت مختص رانندگان فعال میباشد.آیا این مساله باعث دلسردی ایشان نخواهد شد.پاسخ جناب عالی موجب رفع سو تفاهمات خواهد شد.در ضمن عدم پاسخگویی منجر به ایجاد کمپین#نه به درخواستهای قیمتهای ناعادلانه اسنپ خواهد شد.
    با تشکر.فرخ ابراهیم پور عظیمی

  • اسنپ افرادی زیادی رو دعوت کرده که با ماشیناشون بریزن توی خیابونا تا پیشنهاد سفر و مسافر دریافت کنن چون فعالیت در اسنپ ذاتا مستلزم اینه که راننده ها توی خیابان های پر تردد تجاری و اداری پرسه بزنن و بچرخن تا مسافر بهشون پیشنهاد شه . و باعث این ترافیک بی سابقه شده . هر سال ما شاهد اندکی ترافیک بیشتر نسبت به سال قبل هستیم ولی ایا ترافیک امسال اندکی بیشتر نسبت به سال قبل هستش ؟؟ ایا ترافیک امسال حتی در اواسط روز شما رو یاد ترافیک شب عید نمیندازه …حال بحث الودگی هوا بماند ….

  • یکی به داد این خیابونای تهران برسه … اسنپ باعث انفجار ترافیکی شده …برای اینکه متوجه عمق این فاجعه شین کافیه دو اپلیکیشن اسنپ و تبسی رو نصب کنید و هررررر جا که رفتین اپلیکیشن ها رو باز کنید تا متوجه شین همواره در هر خیابانی بیش از ۵۰ ماشین اسنپ و تبسی در حال پرسه زدن و چرخیدن هستن !!!

    • کمی توهمی نیست حرفتون؟
      اتفاقا فکر میکنم برعکس هست موضوع!
      تا دیروز راننده ها بدون هدف در خیابونا به امید یافتن مسافر میچرخیدن، الان توی یه منطقه ای وای میستن و مسافر از طریق این اپلکیشن ها باهاشون تماس میگیره

    • شما واقعا لیاقت آسایش را ندارید؛ معلومه که از طرف اتحادیه یا تاکسی دار هستی که اینطوری صحبت میکنی. میبایست از کادر اسنپ کمال تشکر را داشت که اینقدر به فکر مردم و سود واقعی میباشد تشکر اسنپ

  • با سلام
    متاسفانه یک نقدی که به اسنپ وارده نبود ثبات قیمت در یک مسیر است
    مثلا بنده از کوهسار به ونک از قیمت۱۱.۵ تا ۱۸.۵ رو پرداخت کردم و با توجه به درامد محدود اکثر کاربران اسنپ مدیریت ایاب و ذهاب با این اختلاف قیمت کمی کار سختیس
    از مدیریت محترم خواستار ثبات قیمت طی یک دوره حداقل شش ماه رو هستم
    چرا که برای اکثریت قشر کارمند و حقوق بگیر مدیریت این چنین اختلاف قیمتی در زندگی کار دشواریس.

  • واقعآ عالیه چون هم برا رانندهای که باید التماس آژانسها رو بکنن خوبه هم برا مسافر به صرفه است با تشکر از دست اندر کاران آندرود وسپاس

  • همه چیز عالیه.شمایی که میگی ترافیک ایجاد کردن خب همین ماشینا قبلا هم دنبال مسافر بودن الان هم هستن به نحو دیگه.تاکسی ها یکم مراعات مسافرو بکنن تا نخوان به اعتراض کردن کشیده بشه کارشون.از یطرف میدان به ان طرف ده هزارتومن میگیرن درصورتی که از غرب به جنوب امروز رفتم من با این همه ترافیک صبح ساعت شش فقط چهارده هزارتومن کرایه دادم.درضمن با مسیریابی با گوگل مپ و… راه کم ترافیک و کوچه هم واقعا یادگرفتن راننده هاشون

  • سلام
    به نظر من کرایه خیلی پائین و به نفع راننده نیست با توجه به سوخت و اصطحلاک در عوض با توجه به دریافت پورسانت خیلی به نفع خود اسنپ و کرایه پائین بنفع مسافران است بیچاره راننده بیکار که هیچکس بفکرش نیست و سران مملکت هیچ فکری بحال بیکاری مردم و مشکلات نمیکنند من خودم چند روز با این سیستم کار کردم مهندس مکانیک جویای کار

  • با سلام و تشکر از نواوری شما.ایا میتوان در کرج هم اینکار را راه اندازی کرد صلاح بدانید اینجانب قادر به همکاری همه جانبه هستم با تشکر

  • سلام من سیزده سال دراژانس کار کردم الان چهارماهه که بااسنپ کارمیکنم درامدم دراسنپ دوبرابر شایدم بیشتر شده مصرف بنزین واصطحلاکمم خداوکیلی کم تر شده پولمم پربرکت ترشده چون همه ازکرایه راضی هستنددست مدیراسنپ دردنکنه واقعا من دارم به درامد دلخواه میرسم.تاکسی ها بهتر دشمنی نکنندچون دیگریاری درشهرندارندباتشکر

  • سلام خدمت آقای شاهکار .میخواستم بدونم آیا میشه که این کسب و کار اسنپ رو تو شهرستانها هم راه انداخت منظورم همون نمایندگیه ؟؟
    اگه میشه بفرمایید شرایطش چیه چطور باید نماینگیشو بگیریم.
    با تشکر

    • باسلام خدمت اقای شاه کار من یک راننده اسنپ هستم خودمن باز نشته هستم خیلیم راضی هستم چون یک کمک خرج برام ایجاد شده وصبح که بلند میشم تاشب ۱۰۰ تا ۱۵۰ کار میکنم درسته که رانندگی تو این گرما کار سختی اما برای هر کاری باید زحمت کشید با اسنپپ من تونستم کلی از مشکلاتم رو بر طرف کنم تازه پاداشم بهم دادن که این باعث دلگرم شدن من شده خلاصه هرکس باعث بانی این کار شده خداوند اجرش بده من که راضی هستم

  • سلام ضمن تبریک برای موفقیت اسنپ جناب بنده خانمی هستم سرپرست خانوار با کلی مشکل ازتون عاجزانه درخواست دارم ما کاربران راننده خانم رو برگردونید به اکو خواهش میکنم چون این روشی که پیاده کردین اصلا درست نیست شما حق انتخاب را بگذارید به عهده مسافر اجازه بدید راننده خانم بیشتر ازاین ضرر نکنه . شمارو بخدا بین زن با مرد تعبیض غایل نباشید

  • عرض سلام خدمت جناب اقای شاهکار مدیریت محترم احتراما به عرض میرسانم که بنده جزع رانندگان پلاس هستم وماشینم ۳۱۵ هست که با معرفی نامه شرکت گرفتم آقااعلام سرویس برای خودروهای پلاس خیلی ضعیف هست ازشما خواهش میکنم اگر امکان داره برنامه دریافت سرویس اسنپ روهم مثل تپسی که میگن برای ماشینهای وی ای پی دوگزینه اکو وپلاس داره این برنامه روبزارن تا راننده سرویسهای بیشتر بتونه بگیره یا۳۱۵ روبه اکوبرگردونیدمن هرچه تلاش میکنم بیشتراز۲یا۳سرویس پلاس نمیتوانم انجام بدم ولی قبلا سمندداشتم کم کم۱۳سرویس انجام میدادم. الان هزینه بنزین هم جواب نمیده چه برسه به قسط ماشین .باتشکروارزوی موفقیت روز افزون

  • سلام خدمت اقای شاهکار مدیرعامل محترم اسنپ.اینجانب حجت اله اکبری باتوجه به اینکه یک مسافردرخواست داده بودم سوارکردم ونامبرده مقصدش کرج بودولی متاسفانه ایشان تاکزجو۴سفرکردمثلا ازاسلامشهربه ادران زده بودبنده گفتم مسیرتون تااینجاس فرمودن پایان سفروبزن دوباره بگیرم من سفررایگان دارم نمیشه یکجااستفاده کنم بنده هم خداشاهده نمیدونستم خلاف مقرراته بدون علم قبول کردم وایشان تاگوهردشت کرجو۴سفره رفت تافردای انروز حسابم غیرفعال شد.بنده زنوبچه دارم لیسانسم وتاحالا هیچ تخلف تااین سن انجام ندادم ازتون خواهش میکنم دستورفرمایید حساب کاربری بنده درقبال تعهدکتبی بازشود که عنداله بی اجرنخواهدبود۰۹۱۲۶۸۵…

  • باسلام خدمت شما، اقایه شاهکار لطفا برا اونایی که بلاک دایم شدن یه فکری بکنین، تنها راه درامدشونه، مثل خودم، شما یه کاری کردین من داره نامزدیم بهم میخوره، توروخدا یه فرصت بدین با تعهد نامه ای چیزی، ۰۹۳۳۱۴…

  • سلام آقای شاهکار میخواستم در مورد ایده ای جدید باشما مشورت کنم میشه حضوری شما رو ببینم میشه شماره تماسی از شما داشته باشم ممنون

  • اینجانب برای ارسال بسته های خود به شهر های جنوبی مثل بهبهان – ابادان – کازرون و ….. دچار مشکل هستم .
    بسته ها کاغذ هستند . ارسال هر بسته به مقصد از مبدا اصفهان هزینه های بسیار بالایی دارد مثلا ۴۰ تا ۵۰ هزار برای هربسته که فقط ابعادش ۵۰ در ۳۵ سانتی متر و به ضخامت ۱۵ سانت هست !!! وزن ان هم حدود ۱۵ کیلوگرم !!!!
    ما چاپخانه هستیم و معمولا هر دو روز یکبار ۵ تا ۶ بسته حدودا برای بهبهان داریم یا مقاصد دیگر و البته بقیه چاپخان ها هم هستند . علت این قیمت بالا هم اینه که این بارها با اتوبوس ۵۰۰ میلیونی میره و باید خرج بالای خودشو و نبود مسافر رو جبران کنه ! خب به نظر شما چه راهکاری برای حل این بحران وجود داره ؟ از دوستانی که در حوزه حمل و نقل فعالیت داشتند یا الان فعال هستند راهنمایی میخواستم
    مثلا اگر کسی یک ایسوزو یا حتی نیسان داشته باشه میتونه از اصفهان به مقصد بهبهان یا مقصد ابادان هر شهری که سر راهش هست بار بزنه و شهر به شهر تخلیه کنه با قیمت مناسبتر اینجوری به یک درامد فوق العاده ای میرسه .

  • با سلام خدمت مدیر عامل اسنپ
    خوشحالم که طولی نکشید و اسنپ وارد شهر ما ارومیه شد و در حال حاظر درحال یار گیری برای پشتیبانی و اموزش میباشد . امیدوارم من هم بتونم یاری در اسنپ برای پیشرفت اسنپ در ارومیه باشم .
    بنده درخواست خود را برای نمایندگی یا پشتیبانی اسنپ به حضورتان ارسال کرده ام .
    با تشکر . درویش پور ۰۹۱۲۸۴۵…

دیدگاهتان را بنویسید