راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گفتگو با شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ / 40 درصد پرداخت‌های اسنپ آنلاین است

محمد اروجلو / برای بیشتر ما این اتفاق افتاده است که در جایی از شهر گیر افتاده‌ایم که نه تاکسی خطی می‌توانیم پیدا کنیم و نه دسترسی به آژانس داریم. اسنپ با کمک فناوری برای حل این مشکل آمده است، اپلیکیشنی پرطرفدار در مارکت‌ها و اپ‌استورهای مختلف. اسنپ چند سال پیش با نام تاکسی‌یاب فعالیت می‌کرد و کارش فراهم کردن سرویس نرم‌افزاری درخواست خودرو در شهر تهران است. سوای از در دسترس بودن تاکسی‌های اسنپ در سطح شهر، پرداخت آنلاین و بدون نیاز به اسکناس هم از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن است. در نهمین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه فرصتی به ما دست داد تا با شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ صحبتی داشته باشم و از او راجع به سختی‌های کارش، توسعه بازار اسنپ، وضعیت کسب‌وکار اسنپ و … بپرسم.

اول اینکه چه شد که تاکسی یاب شد اسنپ؟

ما تابستان 93 و با نام تاکسی‌یاب کارمان را شروع کردیم. خرداد 94 بود که به اسنپ تغییر نام دادیم و نسخه آزمایشی اپلیکیشن اسنپ را ارائه کردیم. آبان ماه سال گذشته هم نسخه 2 اسنپ متولد شد. اما دلیل این تغییر نام بیشتر به سیاست‌های ما در حوزه گسترش فعالیت‌هایمان برمی‌گشت. واژه «تاکسی یاب»، بیشتر به حمل‌ونقل مسافر اشاره می‌کند اما ایده ما برای اسنپ چیزی فراتر از جابجایی مسافر است و قصد داریم در حوزه‌های دیگری هم فعالیتمان را گسترش دهیم.

به‌طور خلاصه استفاده از اسنپ چه فرقی با بقیه راه‌های درخواست خودرو دارد؟

استفاده از اسنپ خیلی آسان و راحت است. فقط باید در اپلیکیشن مبدأ و مقصد را مشخص کنید و منتظر کاربر راننده بمانید تا به شما مراجعه کند. قیمت‌گذاری توسط خود اسنپ انجام می‌شود و از بقیه روش‌های کرایه خودرو هم مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای اسنپ این است که مسافر و راننده درگیر چانه‌زنی و مذاکره سر قیمت نمی‌شوند. الگوریتم نرم‌افزاری، بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل مسافت، زمان، حجم ترافیک و… مبلغ را مشخص می‌کند. پرداخت آنلاین هم که مشکل همراه داشتن وجه نقد و پول خرد را حل کرده. این‌طوری هم مسافر و هم راننده خوشحال‌تر و راضی‌تر خواهند بود.

تمام رانندگان اسنپ ملزم به استفاده از سیستم خنک‌کننده خودرو در روزهای گرم هستند. در بازه‌های زمانی مختلف که کمپین‌های مشترکی به‌صورت سورپرایز داشته باشیم، پذیرایی هم از مسافرین انجام می‌شود که آخرینش هم شیرینی‌های روز عید فطر بود.

اسنپ چه تغییراتی نسبت به تاکسی یاب داشت؟

تغییرات خیلی عمده‌ای داشتیم چه در UI و چه در UX. از بازخورد کاربران چه نسخه تاکسی یاب چه نسخه اسنپ 1 استفاده کردیم و سعی کردیم اسنپ را کاربرپسندتر کنیم. به‌خصوص در ارسال نحوه درخواست به راننده‌ها و الگوریتم قیمت‌گذاری تغییرات خوبی داشتیم. خوشبختانه این تغییرات با استقبال خوبی مواجه شد و تقریباً پس از اسنپ 2 بود که بیشتر شناخته شدیم و اسممان بر سر زبان‌ها افتاد.

چه چالش‌هایی برای شناخته‌شدن داشتید؟

مسیر سخت و دشواری را طی کردیم. مهم‌ترین دغدغه اسنپ هم مثل بقیه استارت‌آپ‌ها، اعتمادسازی بین کاربران بود. برای ایجاد این اعتماد خیلی تلاش کردیم و روند رشدمان هم نشان می‌دهد در این راه موفق بوده‌ایم.

چالش بعدی ما زیرساخت بود. زیرساخت‌هایی که تحت کنترل و اختیار خودمان نبود مثل اینترنت همراه. کسب‌وکار ما مبتنی بر اینترنت است و کاربر برای استفاده باید حتماً به اینترنت وای فای یا اینترنت همراه دسترسی داشته باشد. در ابتدای فعالیت، فقط یک اپراتور اینترنت نسل سوم ارائه می‌داد اما الآن وضع خیلی بهتر شده و اینترنت پرسرعت همراه در اکثر نقاط شهر، قابل‌دسترس است.

چالش سوم هم که تقریباً تمام استارت‌آپ‌ها با آن روبرو هستند، نیروی انسانی بود. استارت‌آپ‌ها به نیروی انسانی خلاق و متخصص نیاز دارند و متأسفانه فضای آموزشی کشور متناسب با این نیاز طراحی نشده است.

الآن اسنپ چند نفر کارمند دارد؟

مثل همه استارت‌آپ‌ها روزی که شروع کردیم 4، 5 نفر بیشتر نبودیم اما تقریباً هرماه عضو جدیدی به اسنپ اضافه‌شده تا امروز که به 85 نفر رسیدیم.

تمام‌کار توسعه اپلیکیشن داخل مجموعه خودتان انجام می‌شود؟

در حال حاضر بله اما زمان تاکسی‌یاب این‌طور نبود و بخشی از کار را در حوزه فنی برون‌سپاری کرده بودیم. اما الآن یک تیم حدوداً 10، 12 نفرِ قوی از داخل مجموعه اسنپ که همه فارغ‌التحصیل بهترین دانشگاه‌های کشور هستند روی پروژه‌های فنی کار می‌کنند.

کاربران اسنپ را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

ببینید ما در اسنپ دو نوع کاربر داریم. کاربر راننده و کاربر مسافر. کار اسنپ فقط فراهم کردن بستر برای ارائه خدمات میان این کاربران است. یعنی ارائه‌دهنده یک سرویس را به متقاضی آن متصل می‌کنیم. برای همین باید دو سیستم‌عامل اصلی و پرکاربرد یعنی اندروید و ios را پوشش می‌دادیم. سمت کاربران راننده بیشتر از 95% اندروید هستند اما آمارها نشان می‌دهد بین مسافرین کاربران ios فعال‌ترند.

برای ویندوزفونی‌ها برنامه‌ای ندارید؟

در حال حاضر خیر چون بازار این سیستم‌عامل در دنیا رو به افول است. ویندوزفون با 3% سهم بازار در آغاز کارش، الآن تنها یک درصد بازار را در اختیار دارد و احتمالاً این رقم کمتر هم می‌شود پس فعلاً برای ما توجیه اقتصادی ندارد. اما اگر این روند نزول کاربران، تغییر کند حتماً به سراغش خواهیم رفت.

در حال حاضر وضعیت فعلی بازار اسنپ چطور است؟

کسب‌وکار ما یک فضای جدید است و در این دو سال کسی به‌طورجدی با ما وارد رقابت نشده. بااین‌حال از حضور رقبا استقبال می‌کنیم چون حضور آن‌ها بازار این کسب‌وکار را بزرگ‌تر می‌کند. در این دو سالی که گذشت رقیبی نداشتیم و این بی‌رقیب بودن خوب نیست. چون باید به‌تنهایی سرویسمان را که یک سرویس جدید و نوپاست، به یک بازار ناشناخته معرفی کنیم. به همین دلیل می‌گویم از حضور رقبا استقبال می‌کنیم چون این فرهنگ‌سازی توسط آن‌ها هم انجام می‌شود و آن‌وقت بحث کیفیت سرویس به میان می‌آید و کاربر هم حق انتخاب دارد تا بهترین را انتخاب کند.

برای توسعه این بازار چه از حیث جغرافیایی و چه خدمت‌رسانی فکری کرده‌اید؟

این حوزه، حوزه جذابی است و اگر فردا بشنوم در شیراز یا مشهد یا یکی از شهرهای بزرگ، چند تا جوان دورهم جمع شده‌اند تا این کسب‌وکار را آنجا پیاده کنند، خیلی سورپرایز نخواهم شد. ما در این دو سال تمرکزمان روی تهران بوده چون برای ابتدای فعالیت ما به‌خودی‌خود بازار بزرگی به شمار می‌رفت، اما قصد داریم در آینده اسنپ را در اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز هم توسعه بدهیم. به‌غیراز توسعه جغرافیایی به فکر توسعه سرویسمان هم هستیم. قصد داریم در آینده سرویس حمل کالا یا سفرهای بین‌شهری را هم به اسنپ اضافه کنیم و یک پکیج کامل متناسب با طرح کسب‌وکارمان به کاربران ارائه کنیم.

سؤالی که خیلی‌ها دارند این است که بحث پرداخت در اسنپ چگونه انجام می‌شود؟

پرداخت در اسنپ به دو شکل می‌تواند انجام شود. آنلاین و آفلاین. در حوزه پرداخت آنلاین ما از ابتدای فعالیت و به‌صورت انحصاری با پرداخت الکترونیک سامان همکاری داشته‌ایم و فکر می‌کنم همکاری بسیاری خوبی هم بوده. کاربر مسافر می‌تواند در محیط اپلیکیشن اعتبار حسابش را آنلاین افزایش دهد. عملیات پرداخت به کمک صفحه پرداخت سپ که به‌خوبی با تلفن همراه سازگار است انجام می‌شود. اما کاربر در حالت آفلاین مبلغ را به شکل دستی به راننده پرداخت می‌کند. الآن حدود 40 درصد از حجم فروش ما آنلاین است. هم برای ما و هم برای کاربران (چه مسافر و چه راننده) راحت‌تر خواهد بود که به سمت پرداخت آنلاین بروند. چون دردسر همراه داشتن وجه نقد و مراجعه به عابر بانک و مشکلات پول خرد و … را ندارد و سریع و راحت است.

آقای شاهکار، یک استارتآپ موفق چه استارتآپی است؟

فکر می‌کنم بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی مبتنی بر پلتفرم‌ها هستند. یعنی کسب‌وکاری که متقاضیان یک سرویس را به ارائه‌کنندگان آن متصل می‌کند. نمونه‌اش در دنیا اوبر هست که با ارزش 60 میلیارد دلار، باارزش‌ترین شرکت خصوصی در دنیاست. اوبر در سال 2009 تأسیس شد و در عرض 6 سال تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت دنیا شد. این شرکت سرویس حمل نقل ارائه می‌کند اما خودش صاحب حتی یک خودرو نیست! استارت‌آپ موفق خودش سرمایه‌ای ندارد بلکه بستر را برای کسب‌وکار دیگران فراهم می‌کند و از این راه سودآوری دارد. در ایران هم اسنپ تا 5 سال آینده موفق‌ترین مدل تجارت الکترونیک خواهد بود چون دارد از الگوی صحیح استارت‌آپ‌ها پیروی می‌کند.

خودتان هم از اسنپ استفاده می‌کنید؟

من حداقل روزی دو بار از اسنپ استفاده می‌کنم. صبح از منزل تا محل کار و بعدازظهر از محل کار به منزل حتماً اسنپ می‌گیرم. به راننده‌ها هم معمولاً نمی‌گویم مدیرعامل اسنپ هستم چون دوست دارم بازخوردشان را صادقانه بشنوم.

کاربران راننده چطور به جمع شما اضافه می‌شوند؟

ما در حال حاضر چندین هزار کاربر راننده در سطح شهر داریم. جالب است که بیشترین رشد کاربران را از طریق تبلیغ دهان‌به‌دهان داشتیم چه در حوزه مسافر چه در حوزه راننده. طبیعتاً درصدی هم به‌عنوان پاداش و پورسانت برای کاربران این‌چنینی در نظر می‌گیریم. راننده‌ها از پرسنل ما نیستند. درواقع کاربر اپلیکیشن راننده اسنپ هستند و هر زمان که بخواهند خودشان را فعال می‌کنند و در نقشه به کاربر نشان داده می‌شوند.

با این حجم از کاربران، چه فکری برای پشتیبانی سرویس کرده‌اید؟

گاهی ممکن است کاربر وجه را آنلاین پرداخت کند اما به خاطر مشکلات شبکه و اینترنت همراه و … با خطا مواجه شود و مجبور شود وجه را نقدی با راننده حساب کند. اما بعد از پیاده شدن از خودرو متوجه می‌شود که در پرداخت آنلاین هم وجه از حسابش کسر شده. ما برای مشکلات این‌چنینی و سایر مشکلات پشتیبانی 24 ساعته داریم که داخل خود اپلیکیشن امکان ثبت تیکت دارند و قابل‌پیگیری هم هست.

117 دیدگاه
  1. امیر حسین می‌گوید

    هرچند نمیشود روی این ایده به طور کلی نام نوآوری را گذاشت (کلیات سیستم همان اوبر است و تنها بومی سازی شده و ممکن است سرویس های متنوع تری هم تعریف شده باشد)، اما همین درک و شناخت صحیح از یک سیستم موفق در دنیا، جرات ریسک کردن در یک وادی جدید و صد البته پشتکار در به موفقیت رساندن ایده درخور تحسین است. با آرزوی موفقیت بیشتر برای این کارآفرین گرامی.

    1. پیمان می‌گوید

      با سلام و دعای خیر؛ اینجانب از استان آذربایجان شرقی-شهرستان سراب با مدرک کارشناسی عمران قصد راه اندازی اسنپ رو دارم لذا از جناب آقای مهندس شاهکار و کارشناسان محترم شرکت اسنپ درخواست راهنمایی و راه اندازی اسنپ رو دارم ۰۹۱۲۳۰۸۶۶۷۱

      1. حمید می‌گوید

        با سلام خدمت برادر گرامی جناب آقای شاهکار مدیرعامل محترم شرکت اسنپ
        بنده یکی از رانندگان اسنپ استان هرمزگان .شهرستان بندرعباس هستم
        از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ بنده مسدود شدم و بعد از تماس با پشتیبانی و انجام آزمون آنلاین متاسفانه بعد از سه روز مسدود دائم شدم
        با توجه به پیگیری های مکرر جهت بازگشایی و رفع مسدودی اسنپ هیچ پاسخی دریافت نکردم
        بنده قوانین اسنپ را به صورت کامل مطالعه نکرده بودم
        با توجه به اینکه بنده تمامی مخارج زندگی ام فقط از اسنپ بود الان دو هفته می باشد که سرگردان هستم
        عاجزانه خواهشمندم جهت تامین امرار و معاش خانواده اینجانب کمک نمایید و دستورات لازم جهت رفع مسدودی را صادر نمایید
        این عمل خدا پسندانه است
        خدا حفظتون کنه
        ( بنده حاضرم جریمه پرداخت نمایم )

  2. ارجمندی می‌گوید

    سلام
    من یکی از راننده های این مجموعه هستم جناب آقای شاهکار ابتدا بهتون تبریک می گم ولی یه انتقاد هم آزتون دارم متاسفانه با ثبت نام و ازدیاد راننده ها واحد پشتیبانی هم برای مسافر و هم برای راننده خیلی عملکرد ضعیفی دارد و جوابگوی این حجم نمی باشد خواهش می کنم با ازدیاد نفرات راننده و مسافرین نفرات و شماره های پشتیبانی رو هم افزایش دهید متشکرم

    1. حسن رخصت طلب می‌گوید

      سلام جناب آقای شاهکار مدیر عامل محترم اسنپ ضمن تشکر از راه اندازی سیستم اسنپ به اطلاع میرسانم اینجانب حسن رخصت طلب جانباز هشت سال دفاع مقدس کارمندباز نشسته که حدودا هفت ماه از صبح ساعت هفت تا هفت بعداز ظهر حدودا بالای ۱۵ مسافر به مقصد میرساندم که در این مدت حدودا فکر می کنم بالای ۲۵۰۰ مسافر جابجا وحدودا بالای ۱۰۰۰ نفر را با سیستم اسنپ آشنا کردم ماشینم لیفان x60 است واخیرا طبق دستور شرکت در امر اسنپ پلاس فعالیت می کردم واز تمام مسافرام راضی هستم ولی نمی دانم حدود چند روزی است که با من تسویه حساب کلی کردن واقعا این مزدیک راننده فعال است که با چند گزارش بیخود که چند مسافر بی بندبار گزارش کردن آنهم بدون تحقیق از طرف شرکت که آیا حق با آنها بوده یا بامن باید قطع همکاری شوم خواهشمندم دستور فرمایید این جانباز فعال را مجداد دعوت بکار کنید چون من یکی از نادر رانندهایی هستم که فکر می کنم بیشترین مسافر را جابجا می کنم0912320….در ضمن اگر لازم میدانید چند تن از سرداران سپاه این جانب را تائید نمایند در ضمن جناب شاهکار اینجانب ۳۰ سال در خدمت دولت صادقانه خدمت نمودم خواهشمندم پاسخ دهید

      1. ناشناس می‌گوید

        همین مسافران بی بند و بار محل درآمد شما هستند و اگر نمی توانید احترام بگذارید خود می بایست داوطلب تسویه حساب میشدید

        1. ناشناس می‌گوید

          یعنی بدون تحقیق ؟؟؟؟
          همانطور که احترام مسافر واجب هست احترام رانندگان محترم هم واجب است . من مسافر اسنپ هستم

        2. اکبر دیلمقانی می‌گوید

          باسلام خدمت جناب شاهکار و عرض خسته نباشید من یک انتقاد از واحد پاسخگویی رانندگان دارم که در امر توجیه مشکل رانندگان اصلا توانایی ندارند چندین بار بابت مشکلم تماس گرفتم ولی قانع نشدم گویا خود این افراد هم اطلاعات کاملی ندارندو نمیتوانند مشکل رانندگان را رفع و رجوع نمایند

      2. محمدرضامنفرد می‌گوید

        سلام.آقای شهرام شاهکار بنده ازشهررشت پيام ميزارم.من توشرکت حمل ونقل اسنپ فعال بودم.ازکارم راضی بودم.حتی ازشرکت اسنپ بامن تماس گرفته شد.وبه عنوان راننده نمونه تشکر وقدردانی شد.ولی متاسفانه روز بعد بنده حذف شدم.پيگيری کردم گفتند سوع استفاده ازسيستم.37000تومان توحسابم پول کارگريم ندادند.واقع وجدان خوب چيريه اميدوارم يکی باشه جواب منو بده؟

      3. محمد مردای می‌گوید

        حق با شماست من هم بخاطر یه گزارش یک مسافر غیر فعال شدم اسنپ یک در صد هم که شده حق رو به راننده بدهد فقط نمیدونم چرا اسنپ حرف راننده برایش مهم نیست و بدون اینکه بداند حق با راننده یا مسافر است راننده بیچاره را مسدود کند. من محمد مرادی هستم به شماره همراه 091982….
        جناب مدیر عامل ازتون درخواست دارم دستور فرمایید بنده را فعال کنند بنده خرج دوتا خانواده رو با کار کردن در اسنپ میدم چرا اسنپ نون بر شده

      4. ناشناس می‌گوید

        وظیفه سازمانی شما رساندن مسافر به مقصد است،اگر گفته شما مبنی بر شکایت چند بی بندوبار مسدود شدید،در طول سفر امر به معروف به شما ربط پیدا نمیکنه وقتی مسافر را به مقصد رساندید از ماشین پیاده و بعنوان یک فرد عادی نظرات شرعی خود را در میان بذارین،در اینصورت عمل شما بنام اسنپ ثبت نمیشه.گرچه احتمال میدم شکایات افراد تنها«و»تنها به دلیل امر بودن نبوده،با ارائه این نظر خواستین مدیریت را در امپاس قرار بدین..

  3. ناشناس می‌گوید

    البته که اسنپ یک کپی برابر اصل از اوبر هست..

    1. ناشناس می‌گوید

      کاش از این کپی کاری ها همه بلد بودند!

  4. مجید می‌گوید

    باسلام
    تبریک میگم بخاطر کار آفرینی و ارزشی که برای راننده ها و مسافران قایل هستید اغلب کسانی که بعنوان راننده مشعول شده اند همان بنده خداهایی
    هستند که با ماشین توی خیابونها دنبال مسافر میگشتند و خرج زندگیشون رو هم در نمی آوردند
    ولی الان بدون اینکه بی هدف و مصرف الکی بنزین
    عمرشون رو تلف کنند خیلی باکلاس بادرآمد مکفی
    نان حلال سرسعره خانواده میبرند
    البته کسانی هم که با مسافر کشی مشکل داشتند و
    روی آن رانداشتند اکنون بدون هیچ مشکلی صاحب
    شغل شده اند
    مسافران هم راضی هستند و اسنپ رو به آ ژانس و
    تاکسی های شهرداری ترجیح میدن

    1. حسن می‌گوید

      آقا مجید شما هم بیا تجربه کن . بعد نطر بده اتوبوس بهتره یا اسنپ

  5. محمد حیدری می‌گوید

    با سلام
    هر کار نو و نوپایی با نقاط ضعف و قوت روبروس
    اسنپ کار بزرگی رو در خدمت رسانی به مردم اغاز کرده که تبعا دوستان و دشمنانی دارد
    با برنامه ریزی و اطلاعات اماری دقیق از کاربران و شناخت ذایقه مشتری مسلما راه زیادی باید پیمود
    ولی با تمامی این اوصاف از دست اندرکاران اسنپ تشکر و قدرانی میکنم
    حق نگهدارتان.

    1. ناشناس می‌گوید

      به نظر من قیمتا خیلی پایینه واسه رانند اصلن صرف نمیکنه و با توجه به هزینه های ماشین اصلن به صرفه نیست قیمتارو تغییر دهید

  6. فرخ ابراهیم پور می‌گوید

    با سلام جناب اقای شاهکار.
    از ابتدای بهمن ماه از هزینه سفرهای مسافران در قالب کمپین جذب مسافر بیشتر حدود چهل درصد کاسته شده است.دو نکته لازم به ذکر است که امیدوارم اندک سواد ریاضیات هر شخص عادی مثل بنده را جوابگو باشید.
    اولا در صورت موفقیت طرح فقط شرکت اسنپ ذینفع خواهد بود چرا که با افزایش قبول تعداد سفرها میزان کمیسیون شرکت تغییری نخواهد کرد و فقط رانندگان متضرر خواهند شد چرا که با تلاش بیشتر به درامد قبلی خواهند رسید که متضمن هزینه بیشتر سوخت و اصطحلاک خواهد بود.
    نکته دوم که کاملا این طرح را زیر سوال میبرد را در قالب مثالی عنوان میکنم.اینجانب با انلاین بودن حد اکثری بقول شرکت بمیزانی که به استراحت و کارهای روزمره ام ضرری وارد نشودتا ۱۴ ساعت (۶ صبح الی۲۰شب) بمیزان مشخصی با قبول مداوم درخواستها که ۱۴ الی ۱۶ درخواست بوده دست یافته ام.حال با تقلیل قیمتها ایا در این میزان از ساعت کارکرد میتوان به قبول ۲۰ الی ۲۵ درخواست جهت افزایش درامد رسید.آیا خیابانهای تهران عریض گشته.چگونه به این نتیجه رسیده اید که افزایش قبول درخواستها در تایم مشخص امکانپذیر است؟
    ضمن اینکه کارکرد ۱۲ الی ۱۴ ساعت مختص رانندگان فعال میباشد.آیا این مساله باعث دلسردی ایشان نخواهد شد.پاسخ جناب عالی موجب رفع سو تفاهمات خواهد شد.در ضمن عدم پاسخگویی منجر به ایجاد کمپین#نه به درخواستهای قیمتهای ناعادلانه اسنپ خواهد شد.
    با تشکر.فرخ ابراهیم پور عظیمی

    1. شهرام شاهکار می‌گوید

      با سلام ، شما میتوانید کار نکنید ، امثال شما زیاد هستند
      ارادتمند شما شهرام شاهکار

      1. منفرد می‌گوید

        سلام خسته نباشید. بنده ازشهررشت پیام میدم منتظره تماس شماهستم. دیروز ازشرکت بابنده تماس گرفتن به عنوان راننده نمونه تشکروقدردانی کردند. ولی متاسفانه فرداآن روز بنده روازناوگان اسنپ حذف کردند. به دفتر شهرمراجعه کردم پاسخگو نبودند. امیدوارم پیام بنده روبخونید. من منتظره تماس شما هستم.

      2. ناشناس می‌گوید

        با سلام و عرض ادب و احترام ممکنه کسانیکه ناخواسته دچار اشتباه شدن وخودشون هم متوجه بشن،بخوان جبران، وشانس دوباره به آنها خواهی داد

  7. رضا می‌گوید

    اسنپ افرادی زیادی رو دعوت کرده که با ماشیناشون بریزن توی خیابونا تا پیشنهاد سفر و مسافر دریافت کنن چون فعالیت در اسنپ ذاتا مستلزم اینه که راننده ها توی خیابان های پر تردد تجاری و اداری پرسه بزنن و بچرخن تا مسافر بهشون پیشنهاد شه . و باعث این ترافیک بی سابقه شده . هر سال ما شاهد اندکی ترافیک بیشتر نسبت به سال قبل هستیم ولی ایا ترافیک امسال اندکی بیشتر نسبت به سال قبل هستش ؟؟ ایا ترافیک امسال حتی در اواسط روز شما رو یاد ترافیک شب عید نمیندازه …حال بحث الودگی هوا بماند ….

  8. رضا می‌گوید

    یکی به داد این خیابونای تهران برسه … اسنپ باعث انفجار ترافیکی شده …برای اینکه متوجه عمق این فاجعه شین کافیه دو اپلیکیشن اسنپ و تبسی رو نصب کنید و هررررر جا که رفتین اپلیکیشن ها رو باز کنید تا متوجه شین همواره در هر خیابانی بیش از 50 ماشین اسنپ و تبسی در حال پرسه زدن و چرخیدن هستن !!!

    1. رسول قربانی می‌گوید

      کمی توهمی نیست حرفتون؟
      اتفاقا فکر میکنم برعکس هست موضوع!
      تا دیروز راننده ها بدون هدف در خیابونا به امید یافتن مسافر میچرخیدن، الان توی یه منطقه ای وای میستن و مسافر از طریق این اپلکیشن ها باهاشون تماس میگیره

    2. رضا می‌گوید

      شما واقعا لیاقت آسایش را ندارید؛ معلومه که از طرف اتحادیه یا تاکسی دار هستی که اینطوری صحبت میکنی. میبایست از کادر اسنپ کمال تشکر را داشت که اینقدر به فکر مردم و سود واقعی میباشد تشکر اسنپ

  9. محمد حیدری می‌گوید

    با سلام
    متاسفانه یک نقدی که به اسنپ وارده نبود ثبات قیمت در یک مسیر است
    مثلا بنده از کوهسار به ونک از قیمت۱۱.۵ تا ۱۸.۵ رو پرداخت کردم و با توجه به درامد محدود اکثر کاربران اسنپ مدیریت ایاب و ذهاب با این اختلاف قیمت کمی کار سختیس
    از مدیریت محترم خواستار ثبات قیمت طی یک دوره حداقل شش ماه رو هستم
    چرا که برای اکثریت قشر کارمند و حقوق بگیر مدیریت این چنین اختلاف قیمتی در زندگی کار دشواریس.

  10. پویا یاری می‌گوید

    واقعآ عالیه چون هم برا رانندهای که باید التماس آژانسها رو بکنن خوبه هم برا مسافر به صرفه است با تشکر از دست اندر کاران آندرود وسپاس

  11. مهدی می‌گوید

    همه چیز عالیه.شمایی که میگی ترافیک ایجاد کردن خب همین ماشینا قبلا هم دنبال مسافر بودن الان هم هستن به نحو دیگه.تاکسی ها یکم مراعات مسافرو بکنن تا نخوان به اعتراض کردن کشیده بشه کارشون.از یطرف میدان به ان طرف ده هزارتومن میگیرن درصورتی که از غرب به جنوب امروز رفتم من با این همه ترافیک صبح ساعت شش فقط چهارده هزارتومن کرایه دادم.درضمن با مسیریابی با گوگل مپ و… راه کم ترافیک و کوچه هم واقعا یادگرفتن راننده هاشون

  12. سید محمدرضا زگی زاده می‌گوید

    ایا میتوان در اهواز یکی از کلاانشهرهای ایران این مهم انجام شود .چنانچه صلاح بدانید من هستم .

  13. سعید می‌گوید

    ایا میتوان در کرج اینکار را انجام دهیم صلاح بدانید اینجانب قادر به همکاری هستم با تشکر

  14. ر می‌گوید

    سلام
    به نظر من کرایه خیلی پائین و به نفع راننده نیست با توجه به سوخت و اصطحلاک در عوض با توجه به دریافت پورسانت خیلی به نفع خود اسنپ و کرایه پائین بنفع مسافران است بیچاره راننده بیکار که هیچکس بفکرش نیست و سران مملکت هیچ فکری بحال بیکاری مردم و مشکلات نمیکنند من خودم چند روز با این سیستم کار کردم مهندس مکانیک جویای کار

  15. سعید می‌گوید

    با سلام و تشکر از نواوری شما.ایا میتوان در کرج هم اینکار را راه اندازی کرد صلاح بدانید اینجانب قادر به همکاری همه جانبه هستم با تشکر

  16. کاوه می‌گوید

    والا تو اصفهان که به صرفه تر از اتوبوس هست به خدا . چی میکشند این راننده هاش بیچاره ها !!!

  17. عباس می‌گوید

    سلام من سیزده سال دراژانس کار کردم الان چهارماهه که بااسنپ کارمیکنم درامدم دراسنپ دوبرابر شایدم بیشتر شده مصرف بنزین واصطحلاکمم خداوکیلی کم تر شده پولمم پربرکت ترشده چون همه ازکرایه راضی هستنددست مدیراسنپ دردنکنه واقعا من دارم به درامد دلخواه میرسم.تاکسی ها بهتر دشمنی نکنندچون دیگریاری درشهرندارندباتشکر

  18. حجت می‌گوید

    سلام خدمت آقای شاهکار .میخواستم بدونم آیا میشه که این کسب و کار اسنپ رو تو شهرستانها هم راه انداخت منظورم همون نمایندگیه ؟؟
    اگه میشه بفرمایید شرایطش چیه چطور باید نماینگیشو بگیریم.
    با تشکر

  19. ناشناس می‌گوید

    سلام استپ زیر نظر کجاست؟

    1. علیرضا می‌گوید

      باسلام خدمت اقای شاه کار من یک راننده اسنپ هستم خودمن باز نشته هستم خیلیم راضی هستم چون یک کمک خرج برام ایجاد شده وصبح که بلند میشم تاشب 100 تا 150 کار میکنم درسته که رانندگی تو این گرما کار سختی اما برای هر کاری باید زحمت کشید با اسنپپ من تونستم کلی از مشکلاتم رو بر طرف کنم تازه پاداشم بهم دادن که این باعث دلگرم شدن من شده خلاصه هرکس باعث بانی این کار شده خداوند اجرش بده من که راضی هستم

  20. بهجت بابایی می‌گوید

    سلام ضمن تبریک برای موفقیت اسنپ جناب بنده خانمی هستم سرپرست خانوار با کلی مشکل ازتون عاجزانه درخواست دارم ما کاربران راننده خانم رو برگردونید به اکو خواهش میکنم چون این روشی که پیاده کردین اصلا درست نیست شما حق انتخاب را بگذارید به عهده مسافر اجازه بدید راننده خانم بیشتر ازاین ضرر نکنه . شمارو بخدا بین زن با مرد تعبیض غایل نباشید

  21. غلامعلی دشتکی پور می‌گوید

    عرض سلام خدمت جناب اقای شاهکار مدیریت محترم احتراما به عرض میرسانم که بنده جزع رانندگان پلاس هستم وماشینم ۳۱۵ هست که با معرفی نامه شرکت گرفتم آقااعلام سرویس برای خودروهای پلاس خیلی ضعیف هست ازشما خواهش میکنم اگر امکان داره برنامه دریافت سرویس اسنپ روهم مثل تپسی که میگن برای ماشینهای وی ای پی دوگزینه اکو وپلاس داره این برنامه روبزارن تا راننده سرویسهای بیشتر بتونه بگیره یا۳۱۵ روبه اکوبرگردونیدمن هرچه تلاش میکنم بیشتراز۲یا۳سرویس پلاس نمیتوانم انجام بدم ولی قبلا سمندداشتم کم کم۱۳سرویس انجام میدادم. الان هزینه بنزین هم جواب نمیده چه برسه به قسط ماشین .باتشکروارزوی موفقیت روز افزون

  22. حجت اله اکبری می‌گوید

    سلام خدمت اقای شاهکار مدیرعامل محترم اسنپ.اینجانب حجت اله اکبری باتوجه به اینکه یک مسافردرخواست داده بودم سوارکردم ونامبرده مقصدش کرج بودولی متاسفانه ایشان تاکزجو۴سفرکردمثلا ازاسلامشهربه ادران زده بودبنده گفتم مسیرتون تااینجاس فرمودن پایان سفروبزن دوباره بگیرم من سفررایگان دارم نمیشه یکجااستفاده کنم بنده هم خداشاهده نمیدونستم خلاف مقرراته بدون علم قبول کردم وایشان تاگوهردشت کرجو۴سفره رفت تافردای انروز حسابم غیرفعال شد.بنده زنوبچه دارم لیسانسم وتاحالا هیچ تخلف تااین سن انجام ندادم ازتون خواهش میکنم دستورفرمایید حساب کاربری بنده درقبال تعهدکتبی بازشود که عنداله بی اجرنخواهدبود۰۹۱۲۶۸۵…

  23. محمدعلی کشاورز می‌گوید

    باسلام خدمت شما، اقایه شاهکار لطفا برا اونایی که بلاک دایم شدن یه فکری بکنین، تنها راه درامدشونه، مثل خودم، شما یه کاری کردین من داره نامزدیم بهم میخوره، توروخدا یه فرصت بدین با تعهد نامه ای چیزی، 093314…

  24. اسکندری می‌گوید

    سلام آقای شاهکار میخواستم در مورد ایده ای جدید باشما مشورت کنم میشه حضوری شما رو ببینم میشه شماره تماسی از شما داشته باشم ممنون

  25. محمد خائفی می‌گوید

    اینجانب برای ارسال بسته های خود به شهر های جنوبی مثل بهبهان – ابادان – کازرون و ….. دچار مشکل هستم .
    بسته ها کاغذ هستند . ارسال هر بسته به مقصد از مبدا اصفهان هزینه های بسیار بالایی دارد مثلا 40 تا 50 هزار برای هربسته که فقط ابعادش 50 در 35 سانتی متر و به ضخامت 15 سانت هست !!! وزن ان هم حدود 15 کیلوگرم !!!!
    ما چاپخانه هستیم و معمولا هر دو روز یکبار 5 تا 6 بسته حدودا برای بهبهان داریم یا مقاصد دیگر و البته بقیه چاپخان ها هم هستند . علت این قیمت بالا هم اینه که این بارها با اتوبوس 500 میلیونی میره و باید خرج بالای خودشو و نبود مسافر رو جبران کنه ! خب به نظر شما چه راهکاری برای حل این بحران وجود داره ؟ از دوستانی که در حوزه حمل و نقل فعالیت داشتند یا الان فعال هستند راهنمایی میخواستم
    مثلا اگر کسی یک ایسوزو یا حتی نیسان داشته باشه میتونه از اصفهان به مقصد بهبهان یا مقصد ابادان هر شهری که سر راهش هست بار بزنه و شهر به شهر تخلیه کنه با قیمت مناسبتر اینجوری به یک درامد فوق العاده ای میرسه .

  26. امین می‌گوید

    با سلام خدمت مدیر عامل اسنپ
    خوشحالم که طولی نکشید و اسنپ وارد شهر ما ارومیه شد و در حال حاظر درحال یار گیری برای پشتیبانی و اموزش میباشد . امیدوارم من هم بتونم یاری در اسنپ برای پیشرفت اسنپ در ارومیه باشم .
    بنده درخواست خود را برای نمایندگی یا پشتیبانی اسنپ به حضورتان ارسال کرده ام .
    با تشکر . درویش پور 0912845…

  27. جعفری می‌گوید

    با سلام، لطفا نقشه اپلیکیشین را بروز رسانی کنید. ما ساکن محله سنگلج تهرانیم. اپلیکیشن آنجا را زمین خالی نشان میدهد، ما در هر سفر خودمان باید لیدر راننده باشیم تا ایشان مبداء را پیدا کنند.تا حال نشده یکبار بتوانند تا دم در ما بیایند، باید تا خیابان فرعی(مقدس خیابانی، مشهور به وزیر دفتر) پیاده برویم. با سپاس

  28. جعفری می‌گوید

    باسلام ، لطفا نقشه شهر را در اپلیکشین بروزرسانی کنید.محله ما را زمین خالی نشون میده هرچند در قلب تهران و از محله های خیلی قدیمی است. تهران- خیایان وحدت اسلامی – خیابان مقدس خیابانی(وزیر دفتر) کوچه مردانیان اول و دوم و….. با تشکر

  29. منفرد می‌گوید

    سلام آقای شاهکار چراتوشهررشت رانندهايی که حذف ميشند بايه گواهينامه ديگه باهويت فرد ديگه ثبت نام ميشند.مگه شما تورسانه اعلام نکرديد خلاف مهسوب ميشه.پس چرا کسی جلوگيری نميکنه.آقای شاهکار اگه پيام منو ميخونی رسيدگی کن حتی بنده پشتيبانی شرکت هم زنگ زدم ولی متاسفانه همکاران توجه ای نکردند. آقای شهرام شاهکار اجازه نديد اين افراد حذف شده باهويت فرد ديگه فعال باشند.

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام نمونه این اومها در مشهد بالای ۵۰۰ نفرن که بلاک شدند ولی با اسم کسی دیگه دارن کار میکنن.

  30. علی مشهودی می‌گوید

    سلام آقای شاهکار من از همون روز اول در اسنپ مشغول کار شدم اما دیروز با من قطع ارتباط داييم کردن وقتی رفتم گفتن يه مسافرو دوبار سوار کردی به خاطر همينه هر چی بهشون گفتم قبول نکردن خواهشا يه کاری برای ما بکن با يه تعهد مشکل ما رو حل کن زمانی که ما برای ثبت نام رفتیم نه کلاسی برای ما گذاشتن نه توضیحی دادن متشکرم

    1. هوشیار عبداللهی می‌گوید

      با سلام خدمت آقای شهرام شاهکار ، ببخشید اگه اپلیکیشن اسنپ رو از گوگل پلی حذف کردن ، چرا در مقابل این کار هیچ اقدامی نمیکنید ، چرا برای یه ملت ۱۰۰ میلیون نفری ، یه google snapp راه اندازی نمیکنید تا هم به اونا نشون بدید که میتونید پیشرفت بهتری داشته باشید و هم امکانات محدود اپلیکیشن ها رو با موتور جستجوگر قوی google snapp , توسعه نمی بخشید که هم سرعت عمل و هم دقت بیشتری توی امور اسنپ داشته باشین

      google snapp واقعا” لازم و کارآمد خواهد بود

  31. بهنام می‌گوید

    سلام خدمت جناب شاهکار.
    یه سوال خدمتون داشتم ،آیا کنسلی بیش از حد از طرف راننده باعث قطع همکاری داعم از طرف اسنپ میشه ؟
    اگه چنین چیزی هست چرا براش شرایط خارج شدن از قطع همکاری نمیزارید.
    چرا از همون اول ثبت نام به رانندگان اسنپ نمیگید؟

    1. مجیدنجاتیان می‌گوید

      من تا الان لغو سفر نکردم هرجا بوده رفتم در واقعا به کدامیک هست نگاه نمیکنم فقط به محض صدای اسنپ قبول سفر میزنم من خیلی راضی بودم هستم خدا خیرت بده موفق موفق تر باشی دعا گو هستیم

  32. ناشناس می‌گوید

    نمی دونم چرا دینگ دانلود میکنم حجمش 10 مگابایه ، تپسی دانلود میکنم حجمش 9مگابایته اما این اسنپ 25 مگابایته…. فکر کنم رم گوشی رو دامپ میکنن !؟!

  33. اصغر سویزی می‌گوید

    سلام من عدم سو پیشینه دادهام ولی قطع همکادی دایم شدم چرا

  34. مجیدنجاتیان می‌گوید

    سلام. جناب آقای شهرام شاهکار من از اولش در اسنپ فعالیت داشتم از روزی چندتا تا سی چهل امروز برای حداقل 200نفر فامیل دوست هم واحدبها (40واحد) نصب کردم قبلا آژانس بودم به بعضی اینها سرویس انجام میدادم. حالا ناآگاهانه چغندر مورد در اسنپ. انجام دادم نمی دانستم خلاف قوامین است. زمستان زنجیرزنی توی برفی گار کردم تصادف کردم 700هزار خرج کردم من بیکارم خانواده 6نفری بدهکار هستک فعالیت من قطع گردند تسویه هم نکردند اشتباه گردم قبول….. دفعه اول اخطار جریمه تعهد یاد آوری بعد…… من به این کار احتیاج دارم 60 سال دارم کاری ازم بر نمیاد. 4000سفر انجام دادم لطفا کمک کنید شب عیدست ما قبا نداریم بدون اسنپ صفا نداریم. دستم خیلی خالیه. مقتضی است مرحمت بفرمائید دستور فعلیت من بدهید ازصبح زود تا ده شب حتی روزهای تعطیل آماده وکار کردم دیگه نه فامیل نه هم واحد نمی بردم تعهد میدهم ممنون. سپاس اسنپ. آژانس دیگه راه نمیدهد دشمن شده اند

    1. مجیدنجاتیان می‌گوید

      سلام. بابا چهار ماه من مسدود کردید من از اینکه یک مسافر. چند بار پذیرش. کنی خلاف قوانین اسنپ است نمی‌دانستم. و کسی نگفته بود حالا لطف. کنید یک بار دیگه فرصت بدهید،مشغول بشم 60سالم سخت، همه را یک دفعه فرا بگیری،، روزگار سختیه مخارج بالاست خانواده. ده نفره(فرزندان، نوه ها و…….) مشغله یک راه حل بگذارید مهلت بدهید،چه باید بکنم منتظر مرحمت شما هستم تشکر

  35. مجیدنجاتیان می‌گوید

    سلام آقای شاهکار والله من از روی ناآگاهی وتوی فکرم بود که همه سفر ها را با اسنپ انجام بهترست این مسافران چند عدد بیشتر نیستن. فامیل. وهم واحدی هستیم قبل از اسنپ کن به اینها سرویس میرفتم فکر نکنم از نظر مالی به اسنپ ضرر رساندم اگرهای قسطی ازم کم کنید اگر میدانستم اینکار نمی کردم خارج اسنپ انجام میدادم من سه روز بیکارم ماشین 206 وبخاطر شرایط دیگر نمیتوان مسافر کشی کنم لطفا کنید تجدید نظر بفرمائید مهلت بدهید اگر کوچک ترین خطا کردم از اسنپ شوتم کنید واقعا احتیاج دارم مخصوصآ الان. استرس. نگرانی دارم طاقت تحملم برای این همه مشکلات نمی‌کشدغم و درد دل نمیشه بگی به کی بگی ؟ شما یکبار بهمن آوانس بدهید متشکرم مجید نجاتیان

  36. مجیدنجاتیان می‌گوید

    سلام چندین بار مسافر گرفتم تا محل مبدا رفتم بعد نیامده لغو سفر. زده یا میان سوار میشوند از خانواده تاکسی ها یا آژانس ها بودند بهانه میگرفتم. توهین میکردند شما باعث روزی ما شدید بعد کرایه نمیداند بهانه ابن بود سفر رایگان است یا اعتباری دادم که نداده. بود تهدید میکرد به مرکز زنگ میزنم همه اینها تحمل کردیم که مشکلی پیش نیاد لطفا دستم بگیرد کمک کنید کار کنیم ممنون

  37. ناشناس می‌گوید

    اگر مسافر توهین کند زور بگه مقصر باشه طبق قوانین اسنپ.راننده حق ندارد حرف بزند وتشکر هم بکند اسنپ درمورد مسافر چه اقدامی میکند تلفن یا حسابش قطع میکند اصلا کاری میتوانید بکنید و همان مسافر زنگ بزند. علیه راننده گزارش دورغ بده. چطور قضاوت میکنید درهرصورت شما راننده مقصر میدانید و ریش قیچی در دست شماست فقط در مورد راننده. وبدون مدرک وتحقیق اخراج و اعتبارش مصادره میشود راننده اسنپ ذلیل ودستش از همه جا کوتاه است یک هم از راننده ها پشتیبانی کنید که خار. و ناچار نباشد از خود و ماشینش برای کار مایه میگذارد از نبودن کار که در آن تجربه دارد به اسنپ یا آژانس میاد. احمد از تاکستان

  38. راننده می‌گوید

    آقای شاهکارومدیران اسنپ سال خوبی داشته باشید واز نوروز لذت ببرید ماهم خونه نشین هستیم وبرای شما آروزی سلامتی و شادی میکنیم

  39. راننده می‌گوید

    آژانس تاکسی را که. بخاطر در آمدو شهرت این دنیا خانه خراب کردید راننده اسنپ که از روی ناچاری و خاری کار میکنند چندتا راصبحت کردم نالان بودند همه از آژانس آمدند درآمدشان با مخارج اصطلاک ماشین کمتر بود آقای اسنپ سرمایه این جهان یک کفن است بگمانم آنهم ببری یا نبری ظلم پایه ندارد وای از آن روز آه مظلومی پاگیرت بشه نه اسمی میماند نه مالی بترس از خدا پول حساب راننده ها رو بده کارشان به دلیل های.واهی تعطیل نکن

  40. راننده احمد از تاکستان می‌گوید

    مثل اینکه از ناله و خواهش کردن راننده ها خودتان آژانس تاکسی. لذت میبرید و یا اهمیتی برایتان ندارد. اما این دنیا تقاص میگیرد دبر و زود دارد سوخت و سوز نداره دردش درمان نداره بی صدا خانه سوز

  41. مجیدنجاتیان می‌گوید

    سلام اقای شاهکار این مطالب خو تان این مطالب میختوانید یا معاونین کارمندان بررسی میکنند لطفا گاه گاهی یه نگاهی بیندازید نگذارید حق کسی پایمال بشه اسنپ فقط بنام شما می شناساندن چند بار گزارش دادم که من نا آگاهآنه. هم واحدهای وفامیل خودم را با اسنپ جابجا کردم قبل از اسنپ هم آژانس بودم من سرویس میدادم وبا اسبم چندتا ی که خیلی اصرار داشتند بردم حالا به این خاطر حساب قطع کردند و پول اعتباری من ندادند ودرست بیست به سال جدید دستم خالی کردند من از اولش بودم از اول صبح تا ده شب فعال بودم وسع خانم شب بود باران و ترافیک شدید بود دو مقصد زده بودند وچون گزینه مقصد سوم ندارد راهمان درخواست مسیر سوم که خیلی فاصله داشت داشتن بدون کرایه؟ که من اولش قبول نکردم گفتم دوباره درخواست بزنید پیاده شده توهین گردند کرایه هم ندادند که همان لحظه پشتیبانی و داخلی 5 و قسمت شکایت تماس گرفتم جریان گفتم بعد چند روز من مقصر کردند پول که نگرفتم توهین که شدم دوباره خواستم ببرم نیامدن چندین مورد الان دارم که مسافر کرایه من نداده که بعدا واریز کند که ندادند گزارش های ما هم که بایگانی میشه یه کم هم به حق و احترام راننده. داشته باشند باز من عذر خواهی کردم لطف کنید من فعال کنید ممنونم

  42. مجید نجاتیان می‌گوید

    سلام لطفا من فعال کنید یکماه بی کارم. احتیاج دارم کار نیست آژانس خبری نیست

  43. مصطفی عباسی می‌گوید

    باسلام من باشرایطی که برای مسافرین (استفاده ۴ مرحله از کد تخفیف پی درپی از میدان ازادی به مقصد پرند ساعت ۲۰ دقیقه بامداد۱۳ فروردین به علت نداشتن وجه توسط مسافر مورد سو ء استفاده قرلر گرفتم درعوض شرکت محتر م به پاس ۲ سلل همکاری بنده را به سوءاستفاده وقطع همکاری متهم مینماید از شرکتی به این عظمت انتظار قضاوت عادلانه دارم حداقل شان انسانیت امثال بنده رارعایت نماید که مورد توهین قرار نگیریم یه روز همکاران شما بابت نظر سنجی بابنده تماس گرفتن که چرا مدتی فعالیت ندارم علت مشکل دیسک کمرداشتم خدمتشان عرض کردم اگر شرکت دیگری هم بنده شمش طلا هم هدیه بده نمی روم چون که قبل از درامد خو اسنپ رادوست دارم به همه پوز می دادم که عضو اسنپ هستم قطعا برای شما پیگیری مسافر که چرا سوء استفاده کرده اسان است باتشکر مصطفی عباسی

  44. حمید نصیری می‌گوید

    سلام جناب شاهکار
    میخواستم لطف کنید راهنمایی بفرمایید برایذاخذ نمایندگی یا عاملیت یا امتیاز که شما در نظر گرفتید برای اون دسته از استانها و یا شهرستانهایی که اسنپ فعالیت نداره چیکار باید بکنیم تا بتوانیم به کمک هم این نوع تاکسی هم توی اون شهرستانها راه انداخت ممنون میشم یا شماره تماستون و لطف کنید مستقیما صحبت کنیم و یا بنده شماره میذارم بزرگواری فرمایید و تماس بگیرید جهت راهنمایی چون منم 35 سال دارم و مجرد هنوز شغل مناسبی پیدا نکردم این بود که گفتم اگر درقانون کارتون هست که نمایندگی بدید بنده هم جزو خانواده اسنپ بشم ممنون میشم جواب بنده و بدید حتی الامکان تلفنی سپاسگذارم.
    حمید نصیری هستم از استان یزد
    0939077….——0912892…

  45. کلافه می‌گوید

    آقایان راننده خبر دارید هنگام فروش ماشین باید مالیات درآمد کار دراسنپ بپردازید فرقی نمیکند چقدر کار کردید یا چقدر درامد داشتید راننده ای میگفت بابت 8 ماه نزدیک دو میلیون گرفتن؟ توجه داشته باشید بااین کرایه های کمتر از خط واحد یه چیزی،از جیب بدهید خار و بله قربان و چشم هم بگید

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام داداش فدایی داری

  46. محمدعلی فرهانی می‌گوید

    سلام اقای شاهکار زندگی سختی دارم خودم قبول کردم اشتباه کردم ازتون خواهش میکنم فعالم کنید نون زن وبچه ام بریده میشه کار کردن با ماشین فقط اسنپ که جواب میده کار آژانسا هم خوابیده یه فکری به حالمون بکنید ازتون خواهش میکنم رانندهای بلاک شده روبایه تعهد چیزی فعال کنیدیه راننده خرجی نداره ازاین کارقرارنیست تاجر بشه برای زن وبچش داره کارمیکنه هر کسی اشتباه میکنه ولی توی کلاس آموزشی درمورد طرح رایگان وبلاک دایمی چیزی نگفتن0939686….

  47. غلامعلی مهاجرین می‌گوید

    من در کرج مبلغ ۱۰۰۰/۰۰۰ ریال اعتبار دریافت کردم اما در مشهد امدم سفر نمیتونم از اون استفاده کنم چه کنم ؟

  48. سعیدخدایی می‌گوید

    سلام در آمد من با ماشینه و به علت سوار کردن مسافر تکراری مسدود شدم و اطلاعی از تکراری بودن مسافر نداشتم ممنون میشم اگه فعالم کنید سعید خدایی

  49. فرشید می‌گوید

    با عرض سلام و احترام
    جناب اقای شاهکار لطفا راهکاری بیاندیشید که غیرفعالی راننده ها کمتر بشه با گزارش یک یا دو مسافر غیر فعال میشیم حداقل گزارش یک مسافر برای چیزهای حساس رو غیر فعال کنین
    مثلا بنده در اردبیل هستم اینجا هم اکثرا برف و باران هست با اینکه هر روز ماشین و نظافت میکنیم ولی بازم به خاطر وضعیت بارونی منطقمون زود ظاهر ماشین کثیف میشه و با گزارش یک مسافر غیر فعال میشیم لطفا چاره ای بکنید این منصفانه نیست

  50. علی می‌گوید

    با عضویت در اسنپ و ارائه مدارک و گواهی عدم سوء پیشینه و امتیاز ۴/۵۸چندین ماه دارم خدمت رسانی می کنم اپلیکیشن رو هم عوض کردم حالا نمیدونم اونایی که پشت میز نشستند از جون ما چی می خوان دارن اذیت می کنند کسی هست که پاسخگو باشه؟

  51. فــــــردین ســـاجـــدی می‌گوید

    با ســــلام و احترام،
    با تشکر از اطلاع رسانی قابل قبول شما.
    کاش از مدیریت اسنپ پرسیده می شد در بخش بیمه تامین اجتماعی رانندگان اسنپ چه برنامه ای دارند.

    1. ابوالفضل می‌گوید

      ایا اسنپ بیمه رانندگان داره؟

  52. محمد سعیدی زرندی می‌گوید

    سلام اقای شاهکار من بچه جنوب شهرم نه بدی کردم به کسی نه چیزی اما سو پیشینه داشتم و الان مسدود شدم و خرج خانوادم از این راه در میارم ازتون خواهش میکنم برام یه کاری کنید التماس میکنم

  53. حسین عباسیون عارفی می‌گوید

    سلام حساب کاربری من مسدود شده و پشتیبانی گفته سو استفاده از سیستم صورت گرفته نمایندگی هم گفته چون از یه مسافر دو بار در روز سرویس داشتم و پایان سفر رو دیر زدم اینجوری شده. لطفا حساب کاربری من رو از حالت غیر فعالی خارج کنید.

  54. حسین عباسیون عارفی می‌گوید

    سلام حساب کابری من مسدود شده و نمایندگی گفت که چون دوتا سفر از یه مسافر داشتم و دیر پایان سفر رو زدم سو استفاده از سیستم شده و پشتیبانی هم گفت به صورت داعم مسدود و غیر فعال شده حسابم.لطفا حساب کاربریمو فعال کنید.

  55. علی می‌گوید

    آقای شاهکار خودت میدونی از بازاری گرفته تا کارخونه دارها همگی بیکار شده اند همگی جز رانندگی کاری براشون باقی نمونده ولی ما هر چی کار میکنیم خرج فقط خراب شدن قطعات ماشینمون میشه آخه این چه رقمیه توی ترافیک تهران و توی بارندگی رقم های پایین میزنید

  56. رضا می‌گوید

    سلام اقای شاهکار.اومدی یک اسنپ راه انداختی و بدبختی زیادی واسه راننده ها درست کردی با این کرایه های پایین و افتضاحت دل یک جماعت راننده ازت پره و خیری از شرکت اسنپ و کرایه های پایینت ندیدن انشاالله که یک روز خدا جوابت رو بده شک نکن ظلمی که در حق راننده ها میکنی یک روزی از دماغت در میاد

  57. حمزه شیراوند می‌گوید

    سلام اقای شاهکار عزیز
    اینجانب حمزه شیراوند راننده اسنپ هستم که امتباز 4/79رو هم دارم ولی بخاطر مسافر تکراری غیر فعال شدم تورو خدا جان هرکسی که دوست داری حساب منو فعال کنید بخدا بجز این کار کاری ازم برنمیاد به زن و بچم رحم کنید من ندونسته مسافر تکراری زدم بازم ازتون خواهش میکنم تورو به قران قسمت میدم حسابمو فعال کنید .خدا نگهدار خودتو خانوادت باشه

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام برادر ببخشید فعال شدین یانه

  58. زارعی می‌گوید

    با عرض سلام و وقت بخیر آقای شاهکار درخواست دارم که نمایندگی استانهای آذربایجان غربی و کردستان را به اینجانب واگذار فرمایید ممنونم و انتظار دیدار از نزدیک را دارم ممنونم

  59. بهروز می‌گوید

    سلام جناب شاهکار من به علت یک اشتباه سحوی در سیستم که اصلا نمیدونستم و راهنمای نشده بودم حساب کاربری مسدود شده تو رو خدا کاری کنید من سک مادر سرطانی دارم که هردوره شیمی درمانیش نزدیک ۳میلیون هزینه اش تنها راه درامدم اسنپ بود تو رو خدا یک محبت در حق بنده کنید

  60. رخساره رحمتی می‌گوید

    سلام یه سوالی از شما اقای شاهکاردارم و اون اینکه چرا وقتی کسی به مقامی میرسه راه دستیابی به ایشان سخت میشه من در موردی می خواستم از طریق ایمیل با شماتماس داشته باشم اما ایمیلی که تو سایت شما بود درست نبود

  61. ناشناس می‌گوید

    سلام . با تشکر از بنیان گذاران اسنپ
    اگر امکان داره سفرهای خارج از شهر هم داشته باشید . مثلا از کرج تا قم یا جمکران و ….

  62. ناشناس می‌گوید

    باسلام خدمت مدیرعامل اسنپ چرا وقتی اسنپ درحال انجام است اگرکسی ندونه که اسنپ راازدسترس خارج بکنه ودرخواست براش بیادوقبول نکنه درصورتیکه ماشین خراب شده وازطرف شرکت حساب کاربری را غیر فعال میکنه میری دفتراسنپ میگه بخاطر عملکردوامتیاز کم وقتی که مسافرپیاده میشه یاامتیازنمیده یافراموش میکنه

  63. منصور می‌گوید

    سلام خسته نباشید چرا در اسنپ نباید مسافر تکراری سوار کنیم مگه چه اشکالی داره می خواستم بدونم در یک روز نباید مسافر تکراری سوار کنیم یا کلا نباید مسافر تکراری سوار کنیم مثلا امروز یه مسافر رو سوار کردیم فردا باز هم همان مسافر را میتونیم سوار کنیم یا نه اونوقت اگه اینجوری باشه نمیتونیم مسافر سوار کنیم چون یه مسافر شاید هر روز اسنپ درخواست کنه اونوقت هیچ کس اون مسافر را سوار نمیکند و میزان کارای اسنپ پایین میاد

  64. منصور می‌گوید

    سلام چرا نباید در اسنپ مسافر تکراری سوار کنیم مگه چی میشه سوار کنیم

  65. رضا می‌گوید

    اقای شاهکار چرا حساب راننده هارو میبندی وقتی مسافر تکراری سوار میکنن. اخه این چه قانونیه. وقتی نرم افزار شما مشکل داره چه ربطی به راننده ها داره؟تو یه مرفه بی درد هستی. برو از تپ سی یاد بگیر که تشخیص میده مسافر تکراریه و سفر تکراری رو به راننده نمیده.

  66. Noronet می‌گوید

    سپاس از شما بابت این مصاحبه جذاب

  67. مهدی می‌گوید

    اسنپ خیلی در قبال راننده اجهاف میکنه هیچکس از قیمتهاراضی نیستن

  68. ناشناس می‌گوید

    با خواندن نظرات کاربران متوجه شدم چرا اَکانت من مسدود شده.چون یک مسافر را در فاصله 72 ساعت دوبار سوار کردم.اگر بی اطلاعی و عدم ارائه نبایدها توسط کارمندان زحمت کش ثبت نام به کاربران را فاکتور بگیریم،با مراجعه به دفتر عنوان کردند نقصی مدارک دارین اونهم برگه عدم اعتیاد؟!گزینه های عدم اعتیاد هم گزینه هایی چون داروهای کلونازپام،الپرازوم هم گنجانده شده که اکثر ازمایشگاهها به قول خودشان عدم مصرف به این داروها در سیستمشان تعریف نشده. شخصا در طول روز سه نخ سیگار صبح«و»ظهر«و»شب میکشم.هنگام مراجعه به دفتر واقعیت بازگو نمیشه،پیشنهاد میکنم در دفتر ثبت نام یکفرد مورد وثوق مدیریت حظور داشته ضمن گفتگوی رو در رو با کاربران مشکلات اینچنینی را درمیان و در صورت امکان برطرف کنه.در دفتر ثبت نام فقط کارمندان زحمت کش،مودبی هستند که جزء مواردی که در سیستم ثبت شده به کاربر اعلام میکنند.

    1. خدابزرگه.... می‌گوید

      ایولا دمت گرم دقبقا مشکلی که الان برای من پیش اومده واقعا که بخدا قسم من زن وبچه دارم زنم الان بیماره خرج درمانش سرسام آوره یعنی بخاطر یه مشکل ساده باید این همه زجر بکشیم.خدابزرگه انشالله که همدرد باشید.ن توهم دردباشید.

  69. ناشناس می‌گوید

    قیمت کرایه ها پایینه به وقتا با خطی بریم گرانتر تمام میشه

  70. نادر معمارنیا می‌گوید

    سلام از وقتی کمیسون خودتون دو برابر کردید یه جورایی دیگه انگار این پول بی برکت شده هر چی تلاش میکنم یا بنزین یا خرید بسته اینترنت یا کمیسون وناهار و ابمعدنی و غیره ذالک پولی دیگه نمیمونه بره خونه ببرم وضعیت خیلی سخت شده رو راست خیلی وقته که دنبال کار دیگه ای هستم دیگه اسنپ انگار جا افتاده به راننده هاش اهمیتی نمیده فقط شعار میده هر چی کار میکنم خرج موتورم میشه این ماه نزدیک یک میلیون تومن خرج موتورم شد این موتور ها بره این همه کار کردن ساخته نشدن و خیلی زود فرسوده میشند همش در حال تعویض قطعات موتور هستیم در مجموع بره اسنپ ومخابرات ویدکی فروش ها و غیره داریم سگ دو میزنیم خدا یه راه نجاتی برامون فراهم کنه

  71. انگیزان می‌گوید

    آقا خیلی ممنون ولی یکم اغراق زیاد توش بود

  72. محسن مصطفوی می‌گوید

    درود خدمت آقای شاهکار عزیز و همه همکارانشان …که با پشتکار و زحمات زیاد و طاقت فرسا مجموعه ای را راه اندازی کردن تا عده زیادی از مردم کشور عزیزمان را بهشون خدمت رسانی کنن واز ان طرف شغل برای رانندگان عزیز این ایده شما و همکارانتون قابل احترام وسپاسگذاری میباشد ..از خداوند بزرگ ومنان خواستار پیشرفت هرچه بیشتر مجموعه تان را دارم
    بنده نزدیک به سه سال هستش که با شرکت همکاری میکنم توی این مدت هیچ مشکلی از طرف شرکت برای بنده پیش نیامده وخیلی وقتها پشتیبان راننده هم بودید از اینکه مسافر هزینه سفر رو یادش بره بده و شرکت به بنده داده کمال تشکر رو دارم
    آقای شاهکار عزیز بنده تو این مدت کارکردن در شرکت استپ رو به عنوان شغل اول تعین کرده بودم جناب شاهکار بنده تخلف کردم واز خط قرمز شرکت عبور کردم به گفته همکاران پشتیبانی درخواست وجه نقد کردم با کمال احترام .لذا خواهشمندم اگر مقدور میباشد اینجانب دوباره دعوت به کار بشوم از سوی شرکت تو این مدت دو سه ماه که بنده باعث قطع همکاری شدم واقعا با این شرایط اقتصادی سخت هست بشود شغل مناسبی جست وجو کرد..

  73. ناشناس می‌گوید

    در شیراز اصلا این چنین نیست و مبلغ انلاین بعد یک یا دو روز به حساب راننده واریز میشود و این جای تاسف است

  74. مصطفی سلمانی می‌گوید

    بازخورد صادقانه برا اقای شاهکار اسنپ برا چی اطلاعات مسافر و راننده را کامل از طریق ایمیل که داره و با توجه به این درامد بالا وقتی برا راننده پاداش میذارید باید از سرویس های که میره بردارید مثلا اگه قراره سفرش ۱۰۰۰۰باشه ۹۰۰۰میذارید و بعضی وقت ها از مسافر بدبخت میگیرید حق و حقوق راننده را هم طبق گفته های خودتون نمیدید مثلا خسارت لغو سفر و الی ماشاالله چرا رانندها را بیمه نمیکنید اکثر اونا جوانان هستند دارنند کار میکنند اگه اون بدبخت ها یه ذره حساب و کتاب میکردنند میدیدند کامل برا اسنپ داره سود میره چرا بیمه نمیکنند برا اینکه هر وقت بخانند راننده رو بیرون کنند

  75. حبیب اله سپهوند می‌گوید

    باسلام خسته نباشید خدمت مدیریت محترم اسنپ
    بنده سه سال بصورت تمام وقت در اسنپ
    فعالیت دارم و درآمد خیلی خوبی داشتم
    الان اکانتم بسته شده من شما تقاضا دارم
    که ی مصاعدتی داشته و دوباره منو دعوت
    بکار بفرمایید بنده بسیار به این کار نیاز دارم بنده رو بدلیل مسافر تکراری اکانتم
    بسته شده

  76. پیمان می‌گوید

    با سلام و دعای خیر؛ اینجانب از استان آذربایجان شرقی-شهرستان سراب با مدرک کارشناسی عمران قصد راه اندازی اسنپ رو دارم لذا از جناب آقای مهندس شاهکار و کارشناسان محترم شرکت اسنپ درخواست راهنمایی و راه اندازی اسنپ رو دارم ۰۹۱۲۳۰۸۶۶۷۱

  77. سجاد می‌گوید

    سلام آقای مهندس شاهکار حالتون خوب است من راننده اسنپ هستم چند روزی هست به صورت دائم بلاک کرده اند خواهش می کنم این فرصت دوباره به من بدهید درآمد من فقط از همین مسیر است

  78. غلام رضا حسنی نشترودی می‌گوید

    سلام واحترام
    جناب آقای مهندس شاهکار
    اولاجا داره تشکر کنم بابت فعالیت ومدیریت خوب شمادراسنپ که باعث شده که بخشی از افراد جامعه که بیکار هستند در این بخش مشغول بکار شده ودر این بخش فعالیت نمایند
    دوم اینکه من از تاریخ 99/4/9 در اسنپ شروع بکار نموده وتا تاریخ99/4/20حدود 900 کیلو متر مسافت طی نموده ولی متاسفانه هزینه سوخت ماه قبل به حساب واریز نگردیده وچندین بار باکاربر محترم و به صورت پیامک پیگیری کردم ولی هنوز مشکل رفع نگردیده وامروز نیز با کاربر تماس گرفتم وبا سپاس فراوان از ایشان بابت پیگیری‌ها گفتند
    1 اطلاعات شماو VIN در لینگ اینستاگرام ثبت نگردیده باید مراجعه به لینگ کنید وفرم را بطور صحیح تکمیل کنید که امروز اینجانب اقدام نمودم
    2 اسم من در شناسنامه وکارت ملی غلام رضا به صورت جدا میباشد وسرهم نمی‌باشد
    که اداره ثبت احوال به گفته کاربر محترم تایید نکرده است لذا خواهشمنداست با توجه به پیگیری‌های مکرر اینجانب ومشکلات دستورات لازم صادر فرمایید قبلا از مساعدت وهمکاری شما کمال تشکر دارم

  79. علیرضامعصومخانی می‌گوید

    سلام ودرود خدمت آقای شاهکار مدیرعامل محترم شرکت اسنپ بنده راننده متخلف بودم واز اشتباه خود پشیمانم الان مرا مسدود داعم کردید اگرمیشود دوباره فرصتی به بنده دهید من مستاجر بیکارم عاجزانه ازشما تقاضای فعالیت دارم ازکرده خود بسیار پشیمانم تورو خدا کمکم کنید

  80. امير علي منصوري می‌گوید

    مدير عامل اسنپ
    سلام وقت بخير
    تبريك ميگم به پرستل پشتيناني
    كه تا امروز ٣ روز مشكل ما كار بر حل نكرده
    شما از ما رانندگان داريد پول اضافه براي نصب اسنپ iosميگيريد
    ولي مشتري به راحتي نصب ميكنه
    من اين موضوع با بازرسي وزارت كشور مطرح ميكنم و به اخبار ٢٠٣٠
    هم اطلاع رساني ميكنم
    حق ناس دامن همه شما رو ميگيره
    به عنوان ريك انسان از شما ميخوام رسيدگي كنيد
    يا الله

  81. ناشناس می‌گوید

    سلام.بنده از اسنپ ناراضی هستم به دلیل اینکه هر جور راننده رو به خدمت گرفته و اصلا در گزینش کردن راننده ها براتون مهم نیست.

  82. حمید می‌گوید

    با سلام بنده از شهر بندرعباس مزاحم شدم با توجه به اینکه تمام مخارج زندگیم از اسنپ بوده متاسفانه دو هفته ست که مسدود دائم شدم
    خواهش میکنم کمک کنید خانواده م گناه دارن یکبار دیگه حساب کاربری ام را باز کنید

  83. زاهد الله یاری می‌گوید

    سلام. خدمت مدیر عامل محترم اسنپ
    بنده تقریبا از روز تاسیس اسنپ فعالیت دارم در تهران وشاید یکی از اولین راننده هایی باشم که بالای ۱۰۰۰۰هزار سفر دارم میتونید امار وبگیرین همه چی خوب هست ولی یه انتقاد گوچیک از بعضی اپراتورهای اسنپ دارم من دیروز تو اتوبان بامسافر بحثمون شد وکلی فحش وووو…….اینها به من داد ومن طبق قوانین اسنپ رفتم جلو وایستادم تا ماشیم اومد وجاگزین شد وبعدش حساب کاربری مارو مسدود کردن بدون هیچ پیگیری وواقعیت ماجرا وپشتیبانی کامل از مسافر واقعا ر
    مشکل اعصاب داشت که خودشون هم گفتن
    از مدیر عامل اسنپ خواهش میکنم از اپراتورهاشون بخوان که پشتیبانی از راننده ها انجام شود تا مسافر به راحتی نتونه توهین وهرچی دلش خواست بگه وباور کنن لطفا پیگیری فرمایید

  84. ناشناس می‌گوید

    سلام من یه سوال دارم ینی واقعا اسنپ اینهمه حالا راننده داره زده تو کار مسدود دائم همونایی که داره مسدود دائم میکنه اولا کلی کمسیون با کار کردنش به اسنپ داده که این نوش جون اسنپ سوا ازین داره خرج و زن بچه میده و تنها درامدش همین هس این واقعا انصاف بخاطر دو سه تا شکایت کاملا مارو مسدود کنید و حتی تعهد هم ازمون نگیرین و مارو کامل از لیست رانندگان حذف کنید حالا که به این جایگاه شناخت رسیده خیلی بنظرم باید پخته تر برخورد کنه که کسی خاطره بد از اسنپ نداشته باش ‌.اگه واقعا یکم حرفای مردم براتون مهمه یه راه حلی بزارین من خودم به شخص اجاره قسطام عقب افتاده شماره اسنپمو میزارم اگه زحمتی نبود مارو در بیارید 09054747132

  85. محمود محمدی داغیان می‌گوید

    آقای مدیر عامل شورشو در آوردین دیگه ما طرح های تشویقی رو میریم بعد واریز نمیشه هرچی زنگم می‌زنیم کسی پاسخگو نیست میگن دایرکت بزنین بابا یه نفر بزارین بگه مشکل کجاست از تعطیلی و استراحت همه چی می‌زنیم بخاطر پاداشش اونم میکشن بالا الان 4/5باره که پاداش منو نریختن کسی هم جوابگو نیست لطفا خواهشاً پیگیری کنید

  86. پدرام سلطانی می‌گوید

    سلام و خسته نباشید ب آقای مهندس شاهکار مدیر محترم شرکت بزرگ حمل و نقل اسنپ بنده خدمت سربازی تازه تموم کرده و میخواستم اسنپ باکس کار کنم چون گواهینامه نداشتم و توی بازاریاب هایه میدانی ثبت نام کردم و اطلاعات من رو ناقص ثبت کردند و بنده حقیر خیلی مشکلات دارم خواهشمندم ک اگر امکانش هست همکارا با من تماس بگیرن ک آیا بدون گواهینامه میتونم نقص مدارک را تکمیل کنم و ادامه همکاری با اسنپ بکنم برادر کوچیک شما پدرام سلطانی خیلی ممنون از برنامه عالی اسنپ و تمام پرسنل یا علی

  87. اکبر صیامپور می‌گوید

    اسنپ واحدی به تمام معنا بی منطق است اگر دقت میخواهید یک کوچه فقط صدنفر اتباع غیر مجاز فقط با اسنپ جابه جا می‌شوند دوم ۵۰ درصد رانندگان درب خروجیهای بزرگ با اسنپ خاموش کار می‌کنند هزار پادگان ودانشگاه نمونه کرایه متغیر خنده دار ۵ کیلومتر بیشتر از ۴۰ کیلومتر اشتباهات خود راگردن نمیگیرند

  88. میلاد می‌گوید

    باسلام خدمت آقای شاهکار،بنده یکی از رانندگان اسنپ تهران هستم حساب کاربری اینجانب مسدود شده است اگر امکان فعال شدن حساب من است لطفاً کمک کنید حسابم فعال شود با تشکر۰۹۱۲۵۴۹۴۶۵۸

  89. اسماعیل صالحی می‌گوید

    سلام نباشید من مسدود دائم شدم الان ساله لطفا فعالش میکنید ممنون میشم
    ۰۹۳۳۸۴۳۳۲۴۱
    اسماعیل صالحی

  90. موسی می‌گوید

    سلام خسته نباشین اخه چرا پاداش تشویقی را واریز نمیکنن هر چقد هم تیکیت ثبت میکنیم جواب نمیدن پول راننده خوردن نداره نزدیک ۱۷۰۰طلب تشویقی دارم چرا رسیدگی نمیکنین اقای مدیر عامل اسنپ ۰۹۱۱۵۴۱۲۶۱۴

  91. موسی می‌گوید

    سلام خسته نباشین اخه چرا پاداش تشویقی را واریز نمیکنن هر چقد هم تیکیت ثبت میکنیم جواب نمیدن پول راننده خوردن نداره نزدیک ۱۷۰۰طلب تشویقی دارم چرا رسیدگی نمیکنین اقای مدیر عامل اسنپ ۰۹۱۱۵۴۱۲۶۱۴لطف کنید رسیدگی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.