راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجاه و ششمین شماره ماهنامه بانکداری الکترونیک مرکز فابا منتشر شد

مرکز فابا پنجاه و ششمین شماره ماهنامه بانکداری الکترونیک را منتشر کرد. در شماره بهمن ماه این نشریه که به موضوع محوری بانکداری و پرداخت سیار اختصاص یافته، موانع راهبردی توسعه بانکداری و پرداخت سیار در کشور و روندهای آینده این صنعت بررسی شده است. سرفصل برخی مباحث این شماره به شرح زیر است:

جامعه اطلاعاتی: سرمقاله این شماره به بررسی جایگاه نازل ایران در شاخص‌های فناوری اطلاعات پرداخته است و گفت و گو با مهندس نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد زیرساخت‌های فاوا و بانکداری الکترونیک در کشور و آمار و اطلاعات جایگاه ایران در شاخص‌های جامعه اطلاعاتی مطالب این بخش را تشکیل می‌دهد.

مدیریت فناوری اطلاعات: این سرفصل به نقش مدیران فناوری اطلاعات در بانک‌ها، معیارهای جدید ارزیابی عملکرد و مباحث مربوط به وفاداری مشتریان در عصر جدید پرداخته است.

امنیت فناوری اطلاعات: در این سرفصل، گفت و گویی در مورد راهبردهای امنیتی در بانک‌ها انجام شده و ملاحظات امنیتی مدیریت پروژه و امنیت در سامانه‌های یکپارچه بانکی مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین مقالات و مطالب متنوع دیگری نیز در زمینه داده‌کاوی، سلامت بانکی، انباره داده‌ها و … در این شماره درج شده است که در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت توزیع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ebg.ir و یا تماس با شماره تلفن 66400114 برای تهیه یا اشتراک نشریه اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.