راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسپایِر کارت‌خوان موبایلی را برجسته می‌کند

اسپایر که برای دومین بار امسال در نمایشگاه تخصصی کارتس حضور پیداکرده بود، نقش خودش را به‌عنوان عرضه‌کننده دستگاه‌های پرداخت پین موبایلی (Chip and PIN payment devices) برای تی‌پی‌ایی هوشمند و پروژه بین‌المللی کارت‌خوان موبایلی کِرِدی اگریکل برجسته کرد.

اسپایر اخیراً اعلام کرده بود که قصد دارد وارد بازار کِرِدی اگریکویل شود تا انتظارات جدید را پوشش و رفتار فروشنده و مشتری را تغییر دهد. این بازار که به‌طور فزاینده با گوشی‌های هوشمند مجهز شده قادر است با سرعت‌بالا در شبکه تلفن همراه دسترسی پیدا کند. کاربران اثرپذیری بسیار زیادی از اینترنت داشته و به دنبال داشتن فروشنده‌ها و تجربه‌های پرداخت مشابه هستند. تی‌پی‌ایی هوشمند یک نوآوری در پرداخت موبایلی است که فروشنده‌ها را قادر می‌سازد تا تراکنش‌های خود را سریع و ایمن انجام دهند. تی‌پی‌ایی از دو جز تشکیل‌شده است: یک اپلیکشین (برای گوشی هوشمند) که می‌تواند از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود شود و بلوتوث که روی کارت‌خوان موبایل هوشمند یا PosMate اسپایر نصب‌شده است. این امکان کِرِدی اگریکل را قادر می‌سازد تا یک مجموعه کامل از سرویس‌های پرداخت را به فروشنده‌هایی ارائه کند که دائماً درحرکت هستند.

کاظم امینایی مدیرعامل اسپایر می‌گوید: کارت‌خوان موبایلی راهکار حیاتی برای ارتباط بانک با مشتریانش خواهد بود همان‌گونه که زنجیره ارزش پرداخت را مشاهده می‌کنیم سهم بالایی خواهد داشت. به‌عنوان تأمین‌کننده راهکارهای پرداخت، ما تغییر انتظارات مشتری را با توجه به دستگاه‌های پرداخت و با در نظر گرفتن بالا‌ترین سطح امنیت برای حفاظت از اطلاعات مشتریان را از نزدیک دنبال می‌کنیم. انتخاب اسپایر توسط کِرِدی اگریکل تأکید می‌کند که هدف ما این است که در کارت‌خوان موبایلی رهبر بازار شویم در دوره‌ای که تجارت موبایلی مهم‌ترین کاتالیزور برای توسعه صنعت است.

منبع: ماه‌نامه بانکداری و پرداخت عصر ارتباط؛ شماره 15

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.