راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استقبال ایرانیان مقیم خارج از سفارش آنلاین کارت پستال

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از استقبال ایرانیان خارج از کشور و سفارش ۲۰۰ مورد از سرویس سیستم سفارش آنلاین کارت پستال خبر داد.

محمدحسن کرباسیان اعلام کرد: به‌رغم اینکه مدت طولانی از راه‌اندازی سرویس سیستم سفارش آنلاین کارت پستال www.ecard.post.ir شرکت پست نگذشته، به تازگی در میان ایرانیان مقیم خارج از ایران به‌خصوص کشورهای آلمان، کانادا، آمریکا و انگلستان از تقاضای خوبی برخوردار شده است.

وی افزود: در این سایت نمونه‌های مختلفی از کارت‌پستال‌ها، دعوت‌نامه‌ها و غیره ارائه شده که کاربران می‌توانند با ورود به این سایت نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورت تمایل جمله‌ای روی آن بنویسند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی سامانه www.ecard.post.ir در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: این سایت در روزهای اولیه نسخه آزمایشی با مشکلات متعددی از جمله ارتباط با درگاه‌های بانکی بود که به مرور زمان برطرف شد.

کرباسیان با اشاره به هزینه سفارش کارت پستال‌ها گفت: تمام افراد در نقاط مختلف جهان می‌توانند با سفارش در این سایت و سفارش

متن مورد نظر و با پرداخت الکترونیکی و آنلاین هزینه ۶۰۰ تومانی، کارت‌پستال خریداری کنند و برای اشخاص مورد نظر خود در سراسر کشور ارسال کنند.

به گزارش مهر، در راستای راه‌اندازی این سامانه شرکت پست علاوه بر احیای فرهنگ مکاتبه و ارسال پیام فیزیکی که دارای اثرگذاری به مراتب بالاتری نسبت به پیام‌های الکترونیکی است، نیاز و اشتیاق کاربران محیط‌های مجازی نیز مورد توجه قرار گرفته و تامین شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.