پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
اینشورتک
اینشورتک یا فناوریهای بیمه، معادل عبارت InsurTech است؛ یعنی «کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات بیمه». اینشورتک کمک میکند مشتریان خارج از محدودیتهای زمان و مکان، با کمک ابزارهایی مثل تلفن همراه از خدمات بیمهای استفاده کنند.
پلتفرم ایمنتا امکان خرید بیمه آنلاین کرونا را برای متقاضیان فراهم کرده است
شرکت ایمن همراه ویستا در عرصه طراحی و توسعه مدلهای فروش صنعت بیمه فعال است. این شرکت در تازهترین اقدام خود و در!-->…
چگونه بیمه بیکاری کرونا را دریافت کنیم؟
در جلسه اقتصادی ستاد مقابله با کرونا که هفدهم فروردین ماه برگزار شد، تصویب شد که مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان منابع در!-->…
چگونه میتوانیم از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنیم؟ / از چگونگی دریافت خدمات غیرحضوری تا مشاهده سوابق بیمه
بهطور ساده بیمهها در زمانی که درآمد افراد کم یا قطع شود، مانند ابتلا به بیماری، حادثه یا بازنشستگی، درآمد بیمه!-->…
حال بازارهای مالی کشور چطور است؟ / نظرسنجی از 38 نفر از صاحبنظران و فعالان حوزه بانک، بورس، بیمه و پرداخت
یک نظرسنجی از متخصصان حوزههای بانک، بورس، بیمه و پرداخت کشور انجام دادیم و مروری داشتیم بر مهمترین اتفاقهایی که…
بیمه و اینشورتک در ایران؛ شتاب آهسته
مالی سه ستون دارد: بانک، بورس و بیمه. از بین این سه بیمه در ایران هیچگاه جدی گرفته نشد. چرا رشد بانک و بورس در…
اکوسیستم همراز بیمه رازی با هدف پوشش زنجیره ارزش بیمه راهاندازی شد
اکوسیستم همراز بیمه رازی بهتازگی عملیاتی شده و در دسترس مشتریان، شبکه فروش و کارکنان بیمه رازی و افرادی که قصد!-->…
پنجمین شماره مجله اینشورتک در شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد / ویروس کرونا چه تاثیری بر صنعت بیمه دارد؟
پنجمین شماره از سلسله گزارشهای ماهانه اینشورتک، با موضوع «بحران کرونا و نوآوری در صنعت بیمه» پانزدهم اسفندماه از!-->…
مرکز نوآوری پلنت چه اهدافی را در صنعت بیمه دنبال میکند؟
در نگاه مدیران پلنت دیجیتالسازی تنها راهحل نیست؛ بلکه هدف نهایی باید تسهیل فرایند و چابکسازی صنعت بیمه با نگاه…
کردبچه: روند گسترش فناوریهای اطلاعات به گونهای است که در چند سال آینده شرکتهای بیمه بدون این فناوریها نمیتوانند رقابتپذیر باشند
حمید کردبچه، رییس پژوهشکده بیمه، در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه که در تاریخ 29 دیماه سال جاری برگزار شد، گفت:!-->…
فرصتها و تهدیدهای اینشورتک
در آینده قابل پیشبینی، به نظر میرسد جذابترین محدوده جغرافیایی اینشورتک آسیا باشد (بهویژه چین و جنوب شرقی آسیا).…
هوش مصنوعی و سیستمهای هدفمحور ترکیبی عالی از فناوریها برای خلق اختلالی عظیم در نحوه فروش بیمه هستند
هوش مصنوعی بیمه را آسانتر، ارزانتر و شخصیسازیشدهتر خواهد کرد و نسبت به حالتهایی که در حال حاضر میتوانیم…
سومین شماره مجله اینشورتک توسط شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد / چرا استارتآپها از همکاری با شرکتهای بیمه هراس دارند؟
سومین شماره از سلسله گزارشهای ماهانه اینشورتک، با موضوع «ارتباط شرکتهای بیمه و استارتآپها» پانزدهم دی ماه!-->!-->!-->…
چرا صنعت بیمه در حال سقوط است؟
این صنعت محصول دیگری به غیر از اعتماد ندارد. در یک تراکنش {بیمهای} هیچچیز دیگری به غیر از تعهد در قبال زیان…
فقدان مضامین راهبردی در اینشورتکها / اکوسیستم عمومی اینشورتک و ابعاد راهبردی آن برای تحول دیجیتالی صنعت بیمه
بلاکچین را میتوان تاثیرگذارترین فناوری دیجیتالی در صنعت بیمه دانست. همه شرکتهای فناوری بیمه میتوانند از فناوری…
نوآورانهترین محصولات بیمه در سال میلادی گذشته را بشناسید
بازار محصولات بیمه و ایدههای پنهان در آنها آیینه تمام نمای ذائقه و سلیقههای مشتریان امروزی است و چه بسا که این!-->…
اینشورتک؛ مرز گذشته و آینده / اینشورتک منجر به تحول تمام عرصههای سنتی صنعت بیمه میشود
ناصر سلوکی، تکنوکرات بیمه، معتقد است که امروز هم دیر است و اگر هرچه زودتر ساختارها و زیرساختارهای مربوط به اینشورتک…
مهمترین دستاوردهای اینشورتک در سال 2019 چه بود؟
سال 2019 به لحظات پایانی خود نزدیک میشود و همچون سالهای گذشته کارشناسان به فکر بازنگری و بررسی عملکرد حوزههای!-->…
چگونه روباتهای سخنگو در صنعت بیمه بهکار گرفته میشوند؟
در گزارشی که در سال 2019 توسط موسسه کاگنیزنت (Cognizant) منتشر شده و پژوهشکده بیمه آن را ترجمه کرده است، با!-->…