راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه بیمه بیکاری کرونا را دریافت کنیم؟

در جلسه اقتصادی ستاد مقابله با کرونا که هفدهم فروردین ماه برگزار شد، تصویب شد که مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان منابع در اختیار صندوق بیمه بیکاری برای کمک به کارگران آسیب دیده از کرونا اختصاص داده شود.

بر این اساس، ۱۰ گروه از فعالیت‌ها و زیربخش‌های اقتصادی به عنوان فعالیت‌هایی که متأثر از ویروس کرونا بوده‌اند و به صورت غیر مترقبه کسب‌وکار آنها دچار آسیب شده و کارگران این فعالیت‌ها هم مشمول قانون کار و بیمه بیکاری باشند می‌توانند برای مدت سه ماه از مزایای بیمه بیکاری طبق ضوابط قانونی بهره‌مند شوند.


کدام گروه‌های شغلی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند؟


این 10 رسته فعالیت مشمول بیمه بیکاری ناشی از بیماری کرونا هستند که شامل مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی‌ها، تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها و موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت، مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذیرها و…، حمل‌ونقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری(هوایی وجاده‌ای وغیره)، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تولید و توزیع پوشاک، تولید و توزیع کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه‌، مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی و مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی است.

همچنین سایر بنگاه‌هایی که جزو ۱۰ گروه شغلی مذکور نبوده اما به دلیل اثرات ناشی از این ویروس ناچار به کاهش فعالیت و تعدیل بخشی از نیروی کار خود شده‌اند با تشخیص مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان می‌توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند.


برای دریافت بیمه بیکاری کجا ثبت نام کنیم؟


در این راستا، سامانه درخواست بیمه بیکاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت عدم مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان bimebikari.mcls.gov.ir طراحی شده است. ثبت درخواست الکترونیکی بیمه بیکاری در این سامانه به منزله رعایت بند ب ماده 6 قانون بیمه بیکاری محسوب خواهد شد.

طبق ماده ۶ قانون بیمه بیکاری، افراد بیکار شده موظفند حداکثر ظرف ۳۰ روز مراتب بیکاری خود را به ادارات کار استان محل سکونت اعلام کنند. اعلام سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری کارگران آسیب دیده از کرونا در واقع با هدف رعایت این بند قانونی صورت گرفته است. عدم ثبت درخواست ظرف 30 روز از تاریخ بیکاری با ارائه عذر موجه و تشخیص هیأت حل اختلاف کار (اداره کار محل) تا سه ماه امکان پذیر خواهد بود.

کارگران با قرارداد مدت موقت چنانچه در پایان مدت قرارداد از کار بیکار شوند در صورت داشتن حداقل یکسال سابقه در آخرین کارگاه و دارا بودن آخرین قرارداد و نامه عدم نیاز می‌توانند درخواست بیمه بیکاری خود را از طریق این درگاه ثبت کنند.

 کارگران فاقد قرارداد (دائم) و یا اخراج شده در اثنای قرارداد باید ابتدا در مراجع حل اختلاف کار نسبت به ثبت دادخواست (بازگشت به کار و سایر مزایای قانونی) اقدام کرده و پس از قطعی شدن رأی مبنی بر احراز اخراج غیر ارادی درخواست بیمه بیکاری خود را در این درگاه ثبت کنند.


چگونه در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کنیم؟


  1. تمامی مراحل ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری کرونا به صورت غیرحضوری است و از طریق سامانه و ارسال پیامک انجام می‌شود. برای ثبت نام به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir وارد شوید.
  2. در بخش راست سایت، وارد قسمت «ثبت درخواست بیمه بیکاری» شوید. در مربعی که نمایش داده می‌شود، کلیک کنید و موافقت خود را با مواردی که در شده اعلام کنید.
  3. پس از اعلام موافقت، صفحه دیگری باز می‌شود. در این بخش باید شماره ملی، شماره بیمه و شماره بیمه کارگاه خود را وارد کنید و ادامه را بزنید. دقت داشته باشید که باید زبان صفحه کلید شما انگلیسی باشد و اعداد را به زبان انگلیسی وارد کنید.
  4. صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که باید در آن طلاعات خود را به صورت وارد و ذخیره کنید. پس از ثبت این درخواست، شرایط بیمه‌شده توسط تأمین اجتماعی بررسی و درصورت احراز صلاحیت دریافت مقرری به او پیامک داده می‌شود.
  5. پس از این مرحله مشخصات کامل‌تر و شماره حساب افراد تأیید شده از طریق پیامک دریافت می‌شود و مبلغ تعیین شده به حساب آنان واریز خواهد شد.
  6. ثبت درخواست در این سامانه قطعی نیست و متقاضی باید در زمان مقرر جهت ادامه فرآیند بیمه بیکاری به اداره کار محل کار خود مراجعه کند. شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه، یک قطعه عکس، کارت پایان خدمت (اقایان)، آخرین مدرک تحصیلی، مدارک عمومی جهت حضور در اداره کار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۶۴۴۹۲۳۱۲، ۶۴۴۹۲۷۶۱، ۶۴۴۹۲۶۹۴ و ۶۴۴۹۲۸۰۱ تماس بگیرید.

107 دیدگاه
  1. سیدامیرسیدی می‌گوید

    سلام من راننده تاکسی هستم کمکی کارمیکردم العان دوماهه بیکارهستم لطفا به دادمون برسین

  2. پری می‌گوید

    همسر منم خیاط هست .از اسفند تا حالا بیکار شده .نه بیمه داره و نه قرارداد .خیلیا مثل همسر بنده هستن درحال حاضر هم هیچ درامدی نداریم .یک ملیون هم داریم اجار میدیم .میشه بفرمایین تکلیف ما و افرادی مثل ما که هیچ وقت چیزی بهمون تعلق نمیگیره چیه؟همه که بیمه ندارن .اگه دولت راست میگه بیاد شناسایی کنه افرادی رو که نه حقوق بگیرن و خونه ندارن .بیمه ندارن .الان دو ماهه تو خونه نشستیم .تا کی از جیب بخوریم .مگه پولی هم مونده …واقعا خیلی عصبانیم .

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز موضوعی که میفرمایید درست هست و انشالله به زودی رفع بشه، ولی به طور کلی توصیه میکنم اگر برای خودتان کار میکنید، خودتان، خودتان را بیمه کنید. در خصوص بیمه خویش فرما جستجو کنید اطلاعات کسب میکنید.

      1. علیقلی می‌گوید

        باسلام من هم بیمه هستم وهم این مدت بیکار شدم ولی در سامانه ثبت نام میزنه که شما شرایط بیمه بیکاری را ندارید راننده تاکسی برون شهری هستم بیمه رانندگان حمل مسافر وبار هستم

      2. سلمان خیری می‌گوید

        باسلام میشه بگید این بیمه بیکاری کی پرداخت میشه

    2. ناشناس می‌گوید

      بالاخره اون طرف هم ک بیمه هس ماهی 3 در صد از حقوقش بابت بیمه بیکاری کسر میشه

    3. ناشناس می‌گوید

      سلام من دوماه نیم بیکارم تویه یه استخر کارم کردم ثبت نام کردم فقط یک پیامک آماده وابم که درحال برسی باید تا کی منتیر این وضعیف باشیم وضعم مالیم خیلی افتضاحه ۱۸ساله بیمه تامین اجتماعیم اما الان بخاطر کرونا بیکارم

      1. ناشناس می‌گوید

        چ جوری ثبتنام کردی

      2. ناشناس می‌گوید

        سلام واقعا کی واریز می کنن بیست ویکم اردیبهست شده سه ماه گذشته ولی هنوز خبری نشده واقعا مردم گناه دارن

    4. محمد می‌گوید

      سلام من توتعمیرگاه ماشین کار میکنم درصد بیکاری هم پرداخت کردم حدود چهل روز بیکاربودم نمیگذاشتن مغازه بازکنیم حالا چرا بیمه بیکاری پرداخت نمیشه بیمه شدیم پس برای چی اقایونی گه گفتن بتمرگین توخونه خودشون شکمشون سیر هست اصلا فکر ما بدبخت ها نیستن وگرنه تاحالا پرداخت شده بود

  3. ایرانب می‌گوید

    سلام من دریک مجتمع تفریحی کارمیکردم حدود پنج ماه ایابه من بیکاری تعلق میگیره یانه ممنون

    1. ابراھیم شیرخانی می‌گوید

      من کارگرکارخونہ سیمان دورودبودم طرف قردادباکارفرماالان یہ دفعہ کردن بیرون تعدادی روالان بیکارم وضع مالی خوبی ندارم

  4. ابوالفضل می‌گوید

    سلام شرکت ما به دلیل تعطیل بودن اقدام به بیمه بیکاری کرونا برای مدت ۱ماه برای بنده کرده است(برای ماه فروردین)
    و مجدد برای اردیبهشت ماه پرداخت بیمه از طرف کارفرما مجدد طبق روال قبل صورت میگیرد
    میخواستم بدونم اگر به هر دلیلی ظرف مدت ۲ یا ۳ماه عدم نیاز از طرف کارفرما اعلام شود با توجه به داشتن حداقل ۶ماه سابقه بیمه, میتوان بیمه بیکاری دریافت کرد
    ممنون میشم جواب بدید

  5. فرهاد می‌گوید

    باسلام فرهاد مقیمی بلداجی من الان یک ماه نیم است به خاطر کرنا بیکار شودم درخواست هم دادم کد رهگیری هم آمد ولی دیگر خبری نشده زنم دیابتی دو رقم انسولین مصرف میکنم خیلی هم گران است

    1. هیمن آقاعزیزی می‌گوید

      سلام. من بیشتر از سه ماه است به خاطر کرونا بیکار شدم. درخواست بیمه بیکاری کرده ام و کد رهگیری هم آمده. ولی هنوز برای ارسال شماره حساب؛ پیامکی دریافت نکرده ام. ممنون می شم راهنماییم کنید.

  6. سما می‌گوید

    تکلیف ما که واسه کسی کار میکردیم بیمه نداریم چیه بریم بمیریم ؟این چه وضعی

  7. میراحمد صادقی می‌گوید

    من درسا مانه ثبت کردم 25 هزار پول از من گرفت

  8. مرتضی می‌گوید

    مدیر شرکت لوازم منزل واداری برای یک ماه بخاطر بیماری کرونا بیمه بیکاری رد کرده وفقط شماره کد رهگیری به من داده اند ایا من باید شکایت کنم .ایا کاری نکنم سنواتی که باید بگیرم با ثبت بیمه بی کاری جریانش چه می شود . ایا شغل من بیمه بیکاری کرونا بهش تعلق می گیرد ممنون می شم راهنمایی کنید

  9. محمد می‌گوید

    باسلام من ازبرج ۱۲.۹۸بیکارشدم ثبت نام کردم امانه جوابی نه خبری فقط چه کنیم

  10. دل بهاری می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من برام از دوکارگاه بیمه واریز میشه و هر دو کارگاه الان غیر فعال هستند و به اشتباه کارگاهی که تعداد روزهام کم وارد سایت کردم حالا باید چه طوری تغییر بدم توسایت هم از قسمت ویرایش وارد شدم اما قسمت شماره کارگاه غیر فعال است
    لطفا راهنمایی کنید
    باتشکر

  11. محمدامین می‌گوید

    چرا برخی از کادر ها مثل کد ملی و شماره بیمه رو نمیشه زد؟

    1. ناشناس می‌گوید

      اول باید تو صفحه اصلی کد ملی و شماره بیمه و کارگاه و وارد کنید بعد تو فرم ثبت نام خودش دیگه وارد میشه

    2. ناشناس می‌گوید

      باید 10 رقمی وارد کنی یه صفر پشت شماره بیمه ت بذار

      1. اصغرسام می‌گوید

        سلام من درسال 98اسفند28ازکاربیکارشدم ثبت نام کردم درسایت الانم بیکارم پیامک برام باکدرهگیری امده من بایدچیکارکنم هنوزم بیکارم

  12. ناشناس می‌گوید

    فایل سامانه باز نمیشه

  13. احمدرضا می‌گوید

    مطلبتون بسیار بسیار مفید و عالی بود.ممنون از راهنمایی و توضیحات کامل

  14. Shine می‌گوید

    سلام.مدرس زبان هستم و در آموزشگاهی بیمه بودم.دقیقا از آخر بهمن ۹۸ بیکار شدم.روزهای آخر اسفند در سامانه ثبت نام کردم و فقط کد رهگیری برام اومد دیگه تا الان هیچ خبری نشده.باید چیکار کنم؟تازه ۶ ماهه باردار هم هستم و کلی خرج آزمایش و موارد این چنینی دارم و تو این مریضی نمیتونم هربار پاشم برم سازمان بیمه.لطفا راهنماییم کنید

  15. میثم می‌گوید

    سلام.بنده در تهران باغ رستوران کار میکنم.2ساله بیمه هم ندارم حقوق بیکاری به من تعلق میگره

  16. میثم قربانی می‌گوید

    سلام وقت بخیر من فروشنده کیف وکفش هستم ومدت دوماه حدودا اززمان کرنا بیکار شدمذیعنی اخراج نشدم بستن مغازمون را بخاطرکرونا من هم تبت نام کردم برابیکاری ولی به کارفرما نگفتم حالا امروز بازشده مغازه ومن کدراهگیری هم برام امده خواستم بدونم برای کارفرما من مشکلی پیش نمیاد که؟ چون اون بنده خدا منوننداخت بیرون که من نمیخوام شکایتی چیزی یهو بهشون بشه میشه راهنمایی کنید خیلی استرس دارم واینکه من ببمه بیکاری رد کردم چون قسط دارم وگرنه…

  17. ابوذر می‌گوید

    سلام آقا ما آرایشگاه مردانه پس چرا تو این قانون مملکت هیچ قانونی برا ما آرایشگرها مردانه نیس ..نه بیمه ای نه حق بیمه بیکاری نه چیزی…چرا مارو کسی نمی بینه اخه چرا صنف آرایشگاه مردانه هیچکس کمک نمیکنه؟ مارو اخه چرااا

    1. ناشناس می‌گوید

      من از ۲۵اسفند تا اینجا بیکارم بیمه بیکاری ثبت نام نکردم به من تعلق میگیره از کجا پیگیر باشم

    2. ابراهیم می‌گوید

      سلام من دوسال رستورانی کار میکردم بیممه هم بودم و برج یازده هم بیمه ام واریز شد و الان دوماه تعطیله ثبت نامم کردم ولی هیج پیامکی واسم نیومده ک کد ثبتی چیزی بهم بدن ایا تعلق میگره بهم بیمه و اینکه امکانش هست کسی اشتباه ثبت کرده باشه بهش میگن یا دوباره ثبت کنیم

  18. حسینی می‌گوید

    سلام من اخرین جایی که کار کردم یه آژانس هواپیمایی بود که مدت ۱۰ ماه برام بیمه رد شده و به دلیل کرونا تعطیل … ثبت نام کردم ولی بیشتر از ۱۰ روز گذشته و خبری از جواب بیمه بیکاری نشده ….ایا به من بیمه تعلق میگیره و اینکه برای پیگیری چکار باید بکنم؟؟؟

    1. ناشناس می‌گوید

      شما بالاخره پیامی دریافت کردید؟منم مشکل شما رو دارم

    2. عزت باجلان می‌گوید

      سلام.من تا فروردین ماه به علت تعطیل شدن کارگاه بیکارشدم وبیمه بیکاری به مدت۱۸ماه گرفتن که۱۵فروردین۹۹تمام شد وهرجا دنبال کارمیرم میگن بخاطرکرونا فعلا نیازی نداریم خواهشمندم این ۳ماه بیمه بیکاری که اعلام وردید روبهم بدیدبخدا زندگیم بخاطر بی پولی داره ازهم میپاشه.خواهشمندم کمکم کنید

  19. رضا غلامپور می‌گوید

    چهارم اسفند به خاطر کرونا تعطیل کردند کارگاه را و تا الان هم هیچ درآمدی نداشته ام

  20. مصطفی کرمانی می‌گوید

    باسلام اینجانب رستوران کارمیکردم الان از۱/۱/۹۹به ماگفتن نیاییدسر کار برید بیمه بیکاری ثبت نام کنید ثبت نام کردیم الان یه پیامک اومده که درخواست شماثبت شد چقدر منتظر بمونیم خبرمون کنند کجاباید بریم لطفآ برام توضیح بدید باتشکر

  21. ناشناس می‌گوید

    سلام من راننده تاکسی درون شهری هستم ودرسامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردم ولی امروز پیامک اومد که شما مشمول دریافت بیمه بیکاری نمیباشید.اگه نمیخواین بدین الکی چرا اعلام میکنید

  22. علیرضا یعقوبی می‌گوید

    باعرض سلام من راننده اژانس هستم میخواستم بپرسم بیمه بیکاری کرونا به ماهم تعلق میگیردکه بیمه اژانسی هستیم

  23. صبا می‌گوید

    سلام من در تاریخ 16 فروردین اقدام به ثبت بیمه بیکاری کردم ولی فقط یک پیامک حاوی کد رهگیری دریافت کرده م آیا باید منظر پیامک از سازمان باشم ؟یا حضوری اقدام کنم

    1. حسین می‌گوید

      حضوری ب ری میگن صبر کن ، مسخره کردن

  24. امیرحسین محمدی می‌گوید

    باعرض سلام خسته نباشید خواستم بدونم بیمه بیکاری فروردین ماه چه زمانی واریز میشه چند روزی ام هست که وارده اریبهشت ماه شدیم ولی متاسفانه وجهی دریافت نکردم ثبت نام هم کردم لطفا پیگیری کنید

  25. فاطمه می‌گوید

    متقاضی محترم طبق بررسی اولیه بعمل آمده، تایید نهایی بیمه بیکاری خود را از طریق اداره کار محل اشتغال پیگیری نمایید.
    سلام بعد این پیام باید به اداره بیمه مراجعه کنم؟

    1. سالاری می‌گوید

      شما بیمه بیکاریتون ناشی ازکرونا بوده؟؟
      یاشرایط عادی؟؟
      تکلیف اون شرایط عادی ها چیه؟

  26. نبات می‌گوید

    بالاخره اون طرف هم ک بیمه هس ماهی 3 در صد از حقوقش بابت بیمه بیکاری کسر میشه

  27. اسدالله سلمانی می‌گوید

    من از ۲۵اسفند تا اینجا بیکارم بیمه بیکاری ثبت نام نکردم به من تعلق میگیره از کجا پیگیر باشم

  28. محمد می‌گوید

    سلام من در یک کارخانه دخانی کار میکردم که آخر اسفند قراردادم تمام شد و طبق روال ۲ سالی ک در آن محل کار میکردم منتظر شروع فعالیت بودم و بعد از نزدیک ۴۰ روز امروز بمن همکارهام میگن ک اخراج شدم
    محل کار من فعلا شروع به تولید نکرده و با هیچ کارگری قرارداد نبسته ولی به بقیه گفتن ک مابقی مانده حقوق سال ۹۸ و فروردین ۹۹ رو واریز کردن به حسابشون ولی من و چند نفر دیگه امروز فهمیدیم ک واریز نکردن و اخراجیم
    حالا میشه راهنمایی کنید ک آیا من کارگر با یک بچه ۲ ساله و این وضعیت کرونا و قانون کار چطور لااقل درخواست بیمه بیکاری بدم با این وضعیت ۳۰ روز بعد از اتمام قرارداد و نامه عدم نیاز
    چرا باید من کارگر ۴۰ روز بلاتکلیف بمونم و خونه باشم به امید بازگشایی مجدد و بعدشم بفهمم باید تا آخر فروردین به اداره کار میرفتم
    واقعا چطور میفهمیدم ۷ اردیبهشت بمن گفتم باید ۳۰ فروردین آخرین مهلته باید ثبت نام میکردم؟؟؟

  29. سعیده قاسمی می‌گوید

    بنده از بهمن ماه مریض شدم و بعداز آن هم کار نشد والان چند ماه بیکارم خواهش رسیدگی نمایید ممنون

  30. ازمون می‌گوید

    سلام من در یک شرکت قطعه سازی کار میکردم و به بهانه اینکه کار شروع شد صدا میکنیم صبر کردیم و دنبال بیمه بیکاری نرفتیم الان که دیگه نمیشه اقدام کرد میگن کار نیست امثال من چه کنن واقعا بی پولی برای امثال ما خیلی بده خرج خونه میدیم بعد ۱۵ سال

  31. انوشيروان محبى می‌گوید

    ٢ماهى بيكارم بيمه بيكارى دريافت نكردمانو

  32. پریسا می‌گوید

    واسه من ک چیزی پیامک نیومد

  33. ناشناس می‌گوید

    به رانندگان تاکسی اسنپ هم تعلق میگیره یا ن،بیمه نداریم

    1. محمد زایر لرد می‌گوید

      سلام من 25سال است تو آب فاضلاب روستایی اردبیل خلخال روستایی بزرگ کار میکنم زیر یک میلیون حقوق میگیرم نه عیدی مزایا هیچی ندارم الان 9ماه است حقوق نمیدهند چکار کنم از گرسنگی ماندیم شما را بخاطر خدا پیگیری کنید چکار کنم

    2. هاشم. می‌گوید

      س..خسته نباشین..از 20 ..برج 12..بیکارم..تورستوران کارمیکردم….تو بیمه بیکاری سبت نام کردم..فقط کد رهگیری با یه..پیام دیگه اوده..سه تا بچه دارم..دیگه. برا خرجی خونه.موندم…چکار کنم..راهنمای. چیزی..توروخدا…یه راهنما یی…..خیلی ..سخته

  34. امید می‌گوید

    سلام من الان چند سال تو یه شرکت ساختمانی کار میکنم هر چند وقت یه پروژه تو یه شهر دیگه تو این چند سالم بیمه ریختن واسم از بهمن ماه اومدم تو یه کارگاه شهر دیگه بعد عیدم بیکار شدم بخاطر کرونا بمن طعلق میگیره بیمه بیکاری ؟
    اخه این کارگاه جدید تازه چند ماهه اومدم
    من الان نزدیک ده سال بیمه دارم شهرهای مختلف یعنی چی اخه یکسال باید از کار کردن تو کارگاه بگذره تکلیف امثال من چیه ده سال بیمه دارم بهم طعلق نمیگیره

  35. محمد علی می‌گوید

    سلام من اسفند سال ۹۹ از محل کارم (تکنسین برق خط ۵ مترو شرکت پارس اماد ) اخراجم کردن به دلیل کاهش نیرو تو قرارداد جدید شهرداری .هیچ برگه یا نامه ای هم ندادن که من بتونم بیمه بیکاری ثبت نام کنم یعنی برگه اخراجمو ندادن تسویه حسابم نکردن.من یارانه نقدی هم به دلایلی نتونستم تا الان ثبت نام کنم یک سال بیکارم سابقه بیمه هم که برام رد نمیشه با این وضعیت کرونا هیچ جا هم کار نمیدن بهم،برا بیمه بیکاری هم میگه باید حداکثر ۳۰ روز بعد اخراج اقدام کنید
    الان تکلیف من چیه باید سرمو بزارم بمیرم؟

  36. حسن رضایی می‌گوید

    سلام من یک راننده خطی بین شهری هستم ایا به من بیمه بیکاری تعلق میگیرد یا نه از اول اسفند هم سر کار نرفتم بابت کرونا

  37. علی رشیدی می‌گوید

    سلام فروردین بیمه بیکاری تعلق میگیرد من اردیبهشت ثبت نام کردم کد پیگیری دارم چکار کنم

  38. سام محمدی می‌گوید

    سلام من یکارگرساختمان هستم ۱۲ماه سابقه بیمه دارم مگن به شما تعلق نمی گیر مخاستم بخاطرچی

  39. ناشناس می‌گوید

    سلام کجاوباید ثبت نام کنیم راهنمایی بفرمایید

  40. ارش می‌گوید

    سلام بنده از شهرستان میام تو تهران کارمی کنم بیمه هم دارم ولی بخاطر کرونا از برج۱کار خوابید بعد از ۲۰ روز کار شروع شد الان حقوق برج ۱۰ ندادن تکلیف ما چیه حقوق نمیدن که هیچ برج یک هم کار کرد نداشتیم اینو باید چی کار کرد لطفا به فکر ما باشید

  41. ناشناس می‌گوید

    برای کادگران ساختمانی تعلق میگیره یا نه

  42. رویا می‌گوید

    سلام ببخشید من هم َسامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردم چون از اسفندماه بیکارشدم شماره بیمه اشتباه وارد کردم چند بار رفتم که اصلاح کنم نشد ولی کارفرمام لیست با شماره بیمه فرستاده ولی باید سامانه هم درست بشه اداره کار زنگ زده بودم 18 فروردین گفته 4 روز دیگه لینک میشه اصلاح کرد ولی نشده میشه شما بگین من چیکار کنم

  43. سیدحسن میری عبدالله آبادی می‌گوید

    سلام من که نصاب ایزوگام بودم و بعد4سال بیکار شدم و خانواده 5نفری بدون بیمه و حمایت کارفرما باید چیکار کنم

  44. ناشناس می‌گوید

    من تو پیمانکاری شرکت گاز کار میکردم الان تعطیله بیمه هم هشت ماهه ندارم تعلق میگیره

  45. حمید می‌گوید

    من تو پیمانکاری شرکت گاز کار میکردم الان تعطیله بیمه هم هشت ماهه ندارم تعلق میگیره

  46. ویسی می‌گوید

    سلام،من راننده تاکسی ام،بیمه بیکاری ب من تعلق میگیره؟چرا توی سامانه نمیتونم ثبتنام کنم؟

  47. ویسی می‌گوید

    خواهش میکنم راهنمایی کنید

  48. افشار ازقزوین می‌گوید

    سلام من مدت۷ماه هست کارم کساد شده برقکار ساختمونم خودم بیمه می ریزم مدت سه ماهه کلا ۲۵۰ هزارتومن کار کردم آیا بیمه بیکاری به ما تعلق میگیرد، من خودم بیمه میریزم

  49. ابراهیم.تهران می‌گوید

    سلام.من دریک کلینیک جراحی زیبایی مشغول بکارم ولی حالاازاردیبهشت بیکارشدم بخاطرکرونا تااوضاع به حالت عادی برگرده بیمه بیکاری کرونایی ثبت نام کردم بعدش بایدچکارکنم اوضاعم خیلی خراب شده.یه هفته پیش ثبت نام کردم…

  50. ناشناس می‌گوید

    من بالای ۱۰ سال حق پرداخت بیمه دارم وحدود هشت ماه بیکار شده ام ایاحق بیمه بیکاری بمن میدن

  51. ناشناس می‌گوید

    سلام شرکت ما فروردین تعطیل بوده بخاطر کرونا و ۳۰ ام و ۳۱ ام من رفتم سرکار تو همون شرکت آیا میتونم بیمه بیکاری بگیرم یا خیر؟؟

  52. ناشناس می‌گوید

    سلام من شوهرم کارگره بیمه ازاد ریختیم حساب سایت کارگری بسته خب بدرد من کارگربدبختت برسین مستجر وبیکار چکارکنیم بیمه بما هم کمک کنه از شهرکرد لطفن پیگیری کنید ممنون

  53. شیما قبادی می‌گوید

    سلام من یه خانوم دست فروشم چطور منو شناسایی میکنن نه بیمه ام نه حقوقی دارم بخاطر کرونا خونه نشین شدم لطفا کمک کنید

  54. ناشناس می‌گوید

    سلام من در یک شرکت نساجی کار میکردم بخاطر کرونا بیکار شدم ، ایا این درسته که میگن بعد از دو سه ماه دوباره شرکت باید اونایی که بیکار شدن و دوباره استخدام کنن؟

  55. Faraz می‌گوید

    والا بخدا اینجوری که داره پیش میره اصلا قصد پرداخت بیمه بیکاری رو ندارن به هیچکس،به همین شکل دارن وقت تلف میکنن تا اوضاع کرونا تموم بشه بعد مشاغل رو باز کنند همه برگردن سرکاراشون و کلا بیمه بیکاری بابت کرونا لغو بشه، از اسفندماه که مردم ثبت نام کردند یه عده رو فروردین ماه فرستادن سرکاراشون بعد اردیبهشت ک اومد دوباره یه عده زیادی رو فرستادن سرکاراشون خردادماه هم که کاملا همه مشاغل ازادمیشه و دیگه هیچ حرفی از کرونا نیست اونقد بنظرتون دولت میاد پولی بابت بیکارشدن این جماعت بدبخت پرداخت کنه؟!!! والا که نه .همه ما بدبختا سرکاریم فقط.

  56. Faraz می‌گوید

    اصلا فک نکنم بیمه بیکاریی درکار باشه ، فقط دارن مردمو سرگرم میکنن تا اوضاع ب روال عادی برگرده

  57. مجید می‌گوید

    پول بیمه بیکاری رو کی میریزن؟؟

  58. تیموری می‌گوید

    دوماه هست ازشرکت بیکار شدیم هرچی زنگ میزنیم کسی پاسخگو نیست بیمه بیکاری هم ثبت نام کردیم جوابی نیومده هجده سال سابقه بیمه کاردارم لطفا اقدام کنید

  59. کورش صفائی می‌گوید

    من راننده اسنپ و وسرویس مدارس بودم به بیماری اعصابو قضیه کرونا دو شغلم را از دست دادم والان ۷ ماه است که بیکارم ودارم با فروش اثاث منزل وکمک اشناها خرج دو بچه ام را میدهم ثبت نام هم کردم ولی کد رهگیری برای من ارسال نشده شهریه دو بچه ام را نتوانستم بدهم بیمه خودم وپرایدم را ندارم لطفا پیگیری کنید

  60. ناشناس می‌گوید

    چرا کسی جوابگو نیست

  61. ناشناس می‌گوید

    سلام‌بنده بیکارهستم‌دارای چهارفرزند هستم‌ مستاجرم ازهیچ‌جایی هم‌حقوق نمیگیرم‌برای بیمه ثبت نام‌ کردم‌اماجوابشون این بود که به شماتعلق نمیگیرد این بیمه مگه برای بیکاران نیست ما به کی دادمون روبرسونیم هرمسولی پیام منو میخونه خواهش میکنم من یک جوان بیکار با چارفرزندومستاجر گناه دارم‌ خداشاهده موندم‌ اگه خودکشی مشکلی حل میکرد من اینکارومیکردم لطفا رسیدگی کننین

  62. مليك می‌گوید

    سلام من سه ساله سابغه كار دارم اسفند ماه تعديل شدم بخاطر مرونا ولي امروز پيامش براي دادن شماره حساب براي من نيومد در حالي ثبت نام مردم اسفند ماه كه و كد رهگيري دريافت كردم ولي امروز براي همه درخواست شمارهزحساب اومده ولي براي چيزي نيومده،،،ممكنه دوباره اس ام براي درخواست شمارهزحساب بياد!؟؟

  63. مليكا می‌گوید

    سلام من سه ساله سابغه ي بيمه دارم بخاطر كرونا تعديل شدم اسفند ماه و همونموقع اقدام به ثبت نام كردمو كد رهگيري بهم داد ولي ديشب براي همه پيامك درخواست شماره حساب رفته اما براي من چيزي نيومده !؟؟ممكنه ديگه پيام درخواست شماره حساب نخوان!؟؟لطفا پاسخگو باشين كه اگه ديگه پيامي نمياد من مستقيما برم اداره كار

  64. فاطمه محمدی می‌گوید

    سلام همسر من دستفروش هستش با این اوضاع کرونا ۴ماه هستش که بیکار هستش نه کار فرما دارد نه بیمه حالا با این اوضاع چکار میتواند بکند دو تا بچه داریم به خدا برای خرید یک بستنی به بچه هایمان شرمنده ایم…

  65. محمدرضا می‌گوید

    سلام بنده بیمه نیستم ولی برای شرکتی هفت ماه کارکردم وبه دلیل شیوع بیماری کرونا بیکارشدم آیا بیمه بیکاری به ما کارگران بدون بیمه تعلق نمی گیرد

  66. شاکر شیخکانلو ی میلان می‌گوید

    ۲سال ۸ماه و۱۸روز سابقه بیمه دارم

    1. هیمن آقاعزیزی می‌گوید

      سلام. من بیشتر از سه ماه است به خاطر کرونا بیکار شدم. درخواست بیمه بیکاری کرده ام و کد رهگیری هم آمده. ولی هنوز برای ارسال شماره حساب؛ پیامکی دریافت نکرده ام. ممنون می شم راهنماییم کنید.

  67. محمد می‌گوید

    سلام بنده تو یه شرکت کار میکنم بیمه بیکاریمونو رد کردن مشخصاتمونو اشتباه وارد کردن هر روز هم میرم اداره کار ولی میگن مانمیتونیم وارد سیستم بشیم لطفا اصلاحش کنید وضعمون افتضاحه سه ماهه بیکاریم لطفا

  68. محمد زمانی می‌گوید

    سلام بنده تو یه شرکت کار میکنم بیمه بیکاریمونو رد کردن مشخصاتمونو اشتباه وارد کردن هر روز هم میرم اداره کار ولی میگن مانمیتونیم وارد سیستم بشیم لطفا اصلاحش کنید وضعمون افتضاحه سه ماهه بیکاریم لطفا

  69. رشیدی می‌گوید

    سلام وقت بخیر.من واسه بیمه بیکاری ثبت نام کردم.اس ام اس برام اومد.شماره حسابم ثبت کردم.دو روز پیش پیگیری وضعیت زدم.نوشته شما انصراف دادین و شاملتون نمیشه.در صورتیکه من اصلا انصراف ندادم.الان چکار باید بکنم

  70. رشیدی می‌گوید

    سلام وقت بخیر.من واسه بیمه بیکاری ثبت نام کردم.شماره حسابم ارسال کردم.الان پیگیری وضعیت میزنم میگه شاملت نمیشه و انصراف دادی.در صورتیکه شاملم میشه و انصرافم ندادم چکار باید بکنم

  71. ناشناس می‌گوید

    عشق است دولت جمهوری اسلامی ایران

  72. ناشناس می‌گوید

    عشق است دولت جمهوری اسلامی ایران ………………….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. مسعود می‌گوید

      سلام من شماره حساب دادم پیام امد شماره حساب درست نیست شماره شبا بفرس فرستادم امااین هم می گوید صیح نمی باشد اگرمی خواهید خودبانک بفرستم

  73. رضا می‌گوید

    سلام من واسه بیمه بیکاری ثبت نام کردم کدرهگیری هم‌اومده ولی پیامکی برای ثبت شماره حساب برام‌نیومده وقتی پیگیری وضعیت میزنم‌مینویشه شماانصراف داده اید وشاملت نمیشه درحالی ک انصراف ندادم وشامل هم میشه کارگررستورانم لطفاراهنمایی کنید

  74. ناشناس می‌گوید

    اخه پس کی این بیمه بیکاری و پرداخت میکنین خودتون میتونید تو این اوضاع گرونی و تورم نزدیک به ۴ ماه بدون درامد و هیچ پولی با ۳ تا بچه زندکی کنین ۴ ماه احاره خونمون عقب افتاده صاخبخونه پولش و میخواد بچه ها غذا میخوان بخدا ظلم دارین میکنین

  75. soltan می‌گوید

    سلام پس کی حقوق فروردین ماه را واریز میکنند گفته بودند تاقبل ۲۲ خرداد واریز میشه پس نشد اصلا قرار کی واریز بشهب حساب ها؟؟؟
    و اصلا چقدر قرار بریزند؟؟؟؟

  76. اضغر می‌گوید

    سلام من واس بیمه بیکاری کرونا اقدام کرده بودم که پیامکی برام فرستادن تا 12ساعت آینده شماره حساب وارد کن شماره حساب دادم پیامکی اومد که اشتباه است رفتم دیدم شماره شبا هم میخواد اونم دادم الان 10 روز که خبری نیست و نه پولی واریز میکنن و نه پیامی میاد

  77. ناشناس می‌گوید

    سلام ما ثبت نام کردیم بعدم یه پیام فرستادن گفتن شماره حساب رو هم ثبت کنید ثبت کردیم ولی هیچ خبری نیس پیام هم ندادن که بگن شماره حساب مشکل داره

  78. vahid می‌گوید

    سلام منو همکارم ۳ نفری برای بیمه بیکاری کرون ثبتنام کردیم بزای همگارم هر سه ماهشون واریز شد ولی برای من نشده بجای شماره حساب شماره کارت دادم ولی پیامی برام نیومده که اشتباهه تا الانم هیچ پولی برام نریختن الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید تا الانم ده بار شماره حسابمو اصلاح کردم ولی خبری نیس

  79. vahid می‌گوید

    سلام منو همکارم ۳ نفری برای بیمه بیکاری کرونا ثبت نام کردیم برای همکارم هر سه ماهشون واریز شده ولی برای من نشده بجای شماره حساب شماره کارت دادم ولی پیامی برام نیومده که اشتباهه تا الانم هیچ پولی برام نریختن الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید تا الانم ده بار شماره حسابمو اصلاح کردم ولی خبری نیس

  80. رشوند می‌گوید

    سلام من مدت ۵ ماه تو یه شرکت کار کردم ولی به علت اینکه کرونا اومد خودم نرفتم سرکار یکی از آشنایان گفت که ثبت نام کنم ولی من چون خودم از کار اومدم بیرون میخوام بدونم آیا به من بیمه تعلق میگیره یا نه؟ لطفا جواب بدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.