پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
اینشورتک
اینشورتک یا فناوریهای بیمه، معادل عبارت InsurTech است؛ یعنی «کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات بیمه». اینشورتک کمک میکند مشتریان خارج از محدودیتهای زمان و مکان، با کمک ابزارهایی مثل تلفن همراه از خدمات بیمهای استفاده کنند.
تفاوت نوآوری با تحول در صنعت بیمه چیست؟
دادهها نشان میدهند که سیر تکاملی و تحول سیستمها و فرآیندهای فعلی نیازی ضروری برای دنیای امروز صنعت بیمه است اما…
بیمهگران چگونه باید از میدان رقابت عقب نمانند
دیلویت بهصورت اختصاصی، تحقیقی در بازار بیمه اروپا، خاورمیانه و آفریقا انجام داده و به این نتیجه دست یافته که…
واریز بالاترین سود مشارکت بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری سال ۹۸ بیمه رازی
شرکت بیمه رازی در راستای اجرای مواد آیین نامه ۶۸ شورای عالی بیمه، در سال ۱۳۹۸ نرخ سود قطعی ۳۹ درصد را برای اندوخته!-->…
بیمه دورکاری، بیمهای منحصر به مشاغل آزاد فضای مجازی
با بیمه دورکاری فریلنسرها، رانندگان تاکسیهای اینترنتی و در کل کسانی که به صورت خویشفرمایی در فضای مجازی مشغول به…
بیمه کرونا چیست و چگونه عرضه می شود؟
شرکتهای بیمه سامان و سرمد بیمه کرونا را در طرحهای 4گانه و 12گانه به فروش میرسانند.
بیمه مرکزی برای فینتکها سوئیچ اختصاصی ایجاد میکند
سید قاسم نعمتی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی: در مرحله اول در نظر داریم این بستر را برای فروش…
نقش نوآوری باز و بیمهگری باز در صنعت بیمه / گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با مدیر کسبوکارهای نوین بیمه تجارت نو
مدتی است که در کشور نوآوری باز به صنعت بانکداری راه پیدا کرده اما متأسفانه روند نوآوری باز در صنعت بیمه کشور با!-->…
موفقیت به روش ژونگ آن
کارشناسان صنعت بیمه برای مدتها بررسی مورد خاص ژونگآن با این سؤال رو به رو بودند که چرا نسل هزاره به یکباره از…
نهمین شماره مجله اینشورتک با موضوع «بررسی الگوی موفقیت چین در اینشورتک» در شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد
نهمین شماره از سلسله گزارشهای ماهانه اینشورتک، با موضوع «بررسی الگوی موفقیت چین در اینشورتک» پانزدهم مرداد ماه از!-->…
ماجرای خرید رایگان عرضه اولیههای بورس چیست؟
حدود یک و ماه نیم است که از شروع طرح خرید رایگان عرضههای اولیه بورس در «تیمشیم» میگذرد. مدیرعامل این مجموعه به…
هشتمین شماره مجله اینشورتک منتشر شد / چشمانداز تحول بیمه در عصر فرا دیجیتال
هشتمین شماره از سلسله گزارشهای ماهانه اینشورتک، با موضوع «چشمانداز تحول بیمه در عصر فرا دیجیتال» پانزدهم تیرماه!-->…
سه ویژگی مهم یک چتبات اثربخش چیست؟
وقتی صحبت از چتباتها به میان میآید اغلب کاربران این توقع را دارند که زبان گفتوگو و محاوره به زبانی باشد که آنها…
دوراهی نگاه تجاری یا نوآوری در شرکتهای بیمه / نوآوری یا نظم؟
همه شرکتهای بیمه با گسترهای از چالشهای مشترک دستوپنجه نرم میکنند. چالشهایی که همواره آنها را سر دوراهی انتخاب…
خرید استارتآپ ممنوع!
به جای سرمایهگذاریهای کلان روی استارتآپها ابتدا به فکر سرمایهگذاری روی روندی باشید که نوآوری را به تک تک عناصر…
نگو اینشورتک، بگو بیمه!
صنعت بیمه در حال عزیمت به سمت دیدگاه متوازنتری از فناوری و نوآوری است. به عنوان مثال شرکتهای بیمه در حال حاضر بر…
ششمین شماره مجله اینشورتک در شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد / چرا روند نوآوری در شرکتهای بیمه کند است؟
ششمین شماره از سلسله گزارشهای ماهانه اینشورتک، با موضوع «چرا روند نوآوری در شرکتهای بیمه کند است؟» پانزدهم!-->…
بیمه کوثر به کراینشورنس داتین مهاجرت کرد
حدود دو سال پیش بود که بیمه کوثر یکی از مهمترین بیمههای خود، یعنی بیمه عمر را به داتین انتقال داد. این مهاجرت به!-->…
بیمه کرونا؛ اولین سرویس فرابوم در حوزه بیمه بهعنوان راهکار پسا قرنطینه
با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و شروع مجدد ارگانها و کسبوکارها جهت بازگشت به روال عادی و بهمنظور ارائه!-->…