راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه روبات‌های سخنگو در صنعت بیمه به‌کار گرفته می‌شوند؟

در گزارشی که در سال 2019 توسط موسسه کاگنیزنت (Cognizant) منتشر شده و پژوهشکده بیمه آن را ترجمه کرده است، با ارزیابی جهانی روبات‌های سخنگوی تجاری، عناصر کلیدی برای بیمه‌گران شناسایی شدند تا برای بهبود تجربه مشتری در این سیستم‌ها به کار گرفته شوند.

 به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه تمرکز اصلی این گزارش بر روبات‌های سخنگوی صنعت بیمه، از جمله لمونید (Lemonade)، ترو (Trōv)، نکست (Next) و لئو (LeO) است و تقریباً 100 سیستم مورد استفاده موجود در سراسر جهان، که بیست مورد آن‌ها مربوط به منطقه آسیا-اقیانوسیه بوده‌اند، شناسایی و بررسی شده‌اند.

این گزارش سه رکن اصلی یک روبات سخنگو را ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه روبات‌های سخنگو باید در این حوزه‌ها به برتری برسند. هم‌چنین، درباره اثر بالقوه و موارد استفاده این روبات‌ها برای رشته‌های مختلف صنعت بیمه بحث شده است.

سطح بلوغ روبات‌ها و حوزه‌هایی که در زنجیره ارزش بیمه بیش از همه مناسب به‌کارگیری روبات‌ها هستند، از دیگر موارد بررسی‌شده در این گزارش محسوب می‌شوند.

برای دریافت فایل کامل این گزارش به قسمت گزارش‌های پژوهشی وب‌سایت پژوهشکده بیمه این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.