راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره استفان مویله رئیس هیئت‌مدیره یورواسمارت چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / در ۱۷ سال گذشته استفان مویله در صنعت امنیت دیجیتال، امنیت سایبری و اپلیکیشن‌های پرداخت غیرتماسی فعالیت کرده است. او فعالیت خوبی در پروژه‌های بین‌المللی مرتبط با زیرساخت‌های دیجیتال در حوزه‌های بانکداری، تلفن همراه، محصولات مصرفی و پروژه‌های دولتی داشته است.

یورواسمارت شرکتی در بلژیک است و با موسسات اروپایی در زمینه امنیت دیجیتال همکاری می‌کند. او تجربه زیادی در پروژه‌های ملی و بین‌المللی داشته و در رزومه او تجربه همکاری با نهادهای دولتی مختلف اروپا دیده می‌شود. به همین دلیل تمرکز او بر تنظیم مقررات و قانون‌گذاری است. پیش از این در جمالتو هم کار کرده است. گفتنی است استفان مهندسی صنایع و مدیریت بازاریابی خوانده است.

در وب‌سایت یورواسمارت آمارهای جالبی در زمینه تجهیزات فناورانه دیده می‌شود. در یکی از آنها روند استفاده از ابزارهای مختلف مانند تجهیزات تلکام و کارت‌های بانکی نشان داده شده است. جالب است بدانید که در سال‌های گذشته نه‌تنها استفاده از ابزاری مانند کارت در جهان کاهش پیدا نکرده که روند افزایشی آن قابل مشاهده است و پیش‌بینی‌ها هم حکایت از این دارد که در سال‌های آینده استفاده از کارت‌های بانکی افزایش خواهد یافت. این را بگذارید کنار نوآوری‌ها و پیش‌بینی‌هایی که خبر از مرگ کارت‌های بانکی می‌دهند. به نظر می‌رسد هنوز کارت و کارتخوان مهم‌ترین ابزارهای پرداخت در جهان هستند و احتمالا به این زودی نباید منتظر بازنشسته شدن این ابزار محبوب باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.