راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خرید و پرداخت سیم‌کارت از طریق تلفن توسط شاتل‌ موبایل

شاتل ‌موبایل به‌عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، قابلیت خرید تلفنی سیم‌کارت و مودم با امکان پرداخت از طریق کدهای دستوری تلفن همراه را امکان پذیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل‌ موبایل، متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند برای خرید سیم‌کارت و مودم‌های ثابت و همراه شاتل موبایل پس از ارتباط با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره 09981000000 و ثبت تلفنی سفارش خود، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش از طریق کد دستوری #789* اقدام کنند.

شاتل‌ موبایل

علاوه بر قابلیت خرید تلفنی، خرید سیم‌کارت‌ها و مودم‌های همراه و ثابت شاتل ‌موبایل‌ با قابلیت 3G و 4G و 4.5G و پیش‌شماره منحصر به فرد 0998 با کد یک، با قابلیت انتخاب شماره و پوشش در بیش از 600 شهر کشور، از طریق وب‌سایت شاتل ‌موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به‌عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی‌بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت «پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO)» از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه‌اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری «شاتل موبایل» شد.

شاتل‌ موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به‌عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.