راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هشتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور 12 الی 14 مهرماه برگزار خواهد شد

گروه Sharif ICT یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آریا راد شریف فعالیت خود را از ابتدای سال 1390 با طراحی و برگزاری رویدادی‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع کرده و تا کنون رویدادهای متعددی در این حوزه ثبت و اجرا کرده است.

هدف اصلی این گروه شناسایی افراد مستعد، خلاق، توانمند و با انگیزه و ورود این افراد به بازار کار می‌باشد. اکثر رویدادهای برگزار شده توسط گروه Sharif ICT با این هدف کلی طراحی شده و تا کنون تعداد زیادی از این افراد شناسایی و وارد بازار کار شده‌اند.

ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است و از سال 1392 تا کنون 7 دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.

در این مسابقات تیم‌های برنامه نویسی 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجدداً برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

هشتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور (دانشگاه صنعتی شریف) از تاریخ 12 الی 14 مهر ماه سال 1399 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این دوره آغاز شده و تا فردا (۲۵ شهریورماه) ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانند به وب‌سایت مسابقات مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.