راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات از شاپرک بازدید کرد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور (فتا)، روز دوشنبه هنگام بازدید از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت «شاپرک»، ضمن ارزیابی سازنده همکاری شاپرک و پلیس فتا، ابراز امیدواری کرد با تقویت هرچه بیشتر این روابط، بتوان پیشگیری از جرائم الکترونیکی مالی را بیش‌ازپیش تقویت کرد.

سردار هادیانفر، رئیس پلیس فتای کشور و هیئت همراه، از شرکت شاپرک بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های شرکت شاپرک قرار گرفتند. وی که به دعوت مدیرعامل شرکت شاپرک از این شرکت بازدید کرد، گفت: «امنیت شبکه الکترونیکی پرداخت کشور اکنون در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد و به همین دلیل برای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه‌شده بر بستر شاپرک پتانسیل مناسبی به وجود آمده است».

SHAP-FAT-way2pay-Index-95-03-08

مهندس قادری، مدیرعامل شرکت شاپرک نیز در این دیدار ضمن معرفی پروژه‌های جاری و در دست اقدام، فعالیت‌های شرکت برای ارتقای سطح کیفی، کمی و امنیتی شبکه الکترونیکی پرداخت کارت را تشریح و با اشاره به تلاش‌های شرکت شاپرک برای ارتقای سطح استانداردها، الزامات و مقررات امنیتی حاکم بر شبکه پرداخت، نقشه راه شاپرک را برای به‌روز شدن و بومی‌سازی تمامی این استانداردها، الزامات و مقررات ارائه کرد.

رئیس پلیس فتا ارتقاء الزامات، مقررات و زیرساخت‌های تحقیقاتی و عملیاتی را ازجمله محورهایی برشمرد که می‌تواند زمینه مناسبی برای رشد، توسعه و ارتقاء داشته باشد و در ادامه افزود: «پلیس فتا نیز در این مسیر که امنیت خاطر هم‌وطنان را در بهره‌برداری از خدمات الکترونیکی پرداخت به دنبال خواهد داشت، همراه و یاور شاپرک خواهد بود».

سردار هادیانفر با اشاره به همکاری‌های پیشین پلیس فتا و شرکت شاپرک اضافه کرد: «تاکنون همکاری مناسبی بین دو مجموعه پلیس فتا و شرکت شاپرک وجود داشته که این همکاری‌ها بایستی بیش‌ازپیش افزایش یافته و پیشگیری از وقوع جرم در اولویت باشد».

مدیرعامل شرکت شاپرک نیز در این دیدار از همراهی صمیمانه و مجدانه پلیس فتا در ارتقاء امنیت و آرامش شبکه پرداخت الکترونیکی کشور قدردانی نموده و آمادگی شاپرک را برای توسعه همکاری‌های دوجانبه با پلیس فتا اعلام نمود. وی نیز همچنین ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها بیشتر در راستای پیشگیری از وقوع جرم باشد تا پیگیری و اعاده حق هم‌وطنان پس از وقوع جرم.

منبع: شاپرک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.