راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس امنیتی ETS: راهی برای حفاظت از دارایی‌های دیجیتال در برابر سرقت گوشی

با توجه به استفاده‌ روزافزون مردم از فناور‌ی‌های نوین مثل استفاده از گوشی‌های هوشمند و وابستگی شدید زندگی بشری به برنامه‌های کاربردی این گوشی‌های موبایل، موضوع امنیت اطلاعات و داده‌های دیجیتال به یکی از چالشی‌ترین نگرانی‌های بشر امروز تبدیل شده است. این چالش زمانی حساس‌تر می‌شود که این هوشمند‌سازی و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی به سمت مدیریت دارایی‌های مالی افراد حرکت کند. صرافی آنلاین «نیپوتو» در حوزه کاری خود یعنی بازار ارزهای دیجیتال و ذخیره‌سازی این دارایی‌های مالی تلاش کرده تا با استفاده از سرویس امنیتی ETS یکی از نگرانی‌های کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال را رفع کند.

استفاده از کیف پول‌های دیجیتال و امکان آنها برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال که معمولاً بر مبنای ارزهای رمزنگاری‌شده یا کریپتوکارنسی است، باعث شد تا صرافی ارز دیجیتال نیپوتو برای رفع این نگرانی و تضمین امنیت دارایی‌های دیجیتال در کیف پول‌های نیپوتو از سرویس امنیتی ETS استفاده کند.

صرافی ارز دیجیتال نیپوتو با استفاده از سرویس امنیتی ETS این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با وارد کردن یک شماره موبایل دوم در پنل حساب کاربری‌شان و تعیین یک کد اضطراری در صورت به سرقت رفتن گوشی هوشمندشان از دارایی های خود محافظت کنند. در واقع اگر بخواهیم سرویس بسیار مهم و پیچیده‌ای مثل ETS را در یک جمله توصیف کنیم دقیقاً باید بگوییم که ETS راهی برای حفاظت از دارایی‌های دیجیتال در برابر سرقت گوشی یا استفاده‌های غیرمجاز است.


چگونه از سرویس  ETS صرافی نیپوتو استفاده کنیم؟


در صورتی که گوشی شما به سرقت رفته یا به هر دلیلی در معرض استفاده‌ غیرمجاز قرار گرفته باشد، می‌توانید به‌راحتی کد اضطراری تعریف‌شده‌ خود را از طریق خط دومی که در حساب کاربری نیپوتو تعریف کرده‌اید به شماره 1004831 ارسال کنید. در این صورت سیستم صرافی به صورت هوشمند از درخواست شما آگاه شده و بلافاصله برای مسدود کردن حساب کاربری شما اقدام می‌کند. در ادامه هر زمان که وضعیت را مناسب بدانید، می‌توانید با پشتیبانی 24ساعته‌ صرافی نیپوتو تماس بگیرید و با ارائه مشخصات خود دوباره حساب کاربری‌تان را فعال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.