راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه

سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته (11 و 12 خرداد) رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه در شهر دوبی برگزار خواهد شد. امسال هفدهمین دوره این رویداد است و مانند دوره‌های قبل شاهد حضور فعالان بانکداری الکترونیکی و پرداخت ایران در نمایشگاه و کنفرانس دوبی خواهیم بود. کارت و پرداخت خاورمیانه از رویدادهای مهم صنعت به شمار می‌آید که هر سال بازدیدکننده‌های قابل‌توجهی را به خود جذب می‌کند.

برگزارکنندگان این رویداد می‌گویند کارت و پرداخت خاورمیانه برترین کنفرانس و نمایشگاه در منطقه خاورمیانه است که در 16 سال گذشته به جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد در نوع خودش تبدیل شده است. کارت و پرداخت تجربه‌ای سرگرم‌کننده است و برگزارکنندگان آن تلاش می‌کنند که این رویداد را به باارزش‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین روزهای سال برای مخاطبانشان تبدیل کنند.

اسامه بدیر (Osama Bedier) بنیان‌گذار و مدیرعامل Poynt درباره این رویداد می‌گوید: «من به‌شدت تحت تأثیر رویدادی قرار گرفتم که ۱۰ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند و ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه آن حضور دارند!»

در کارت و پرداخت خاورمیانه علاوه بر نمایشگاه، چندین کنفرانس و کارگاه نیز برگزار می‌شود که حضور در آن‌ها رایگان نیست. برخی از موضوعات موردتوجه در این کنفرانس‌ها عبارت‌اند از تحول در تجارت، تجزیه‌وتحلیل آینده، غیر تماسی‌ها، توکن‌سازی، ارزهای رمزنگاری‌شده، احراز هویت، زنجیره بلوک، B2B، بیومتریک‌ها، کارت هوشمند شرکتی M2M، فناوری‌های مالی، انتقال پول نفربه‌نفر یا P2P، پرداخت نامحسوس، پوشیدنی‌های بلوتوثی یا BLE، پرداخت‌های اجتماعی، تأمین مالی فراگیر.

منبع: هفته‌نامه عصر ارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.