راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتصال شتاب به شبکه جهانی با همکاری شرکت ترکیه‌ای و پککو

شرکت ایزیکو با قرار دادن یک آگهی در صفحه اول وب‌سایت خود، از اتصال 230 میلیون کارت پرداخت الکترونیکی ایرانی به شبکه جهانی از طریق این شرکت خبر داده و ضمن برشمردن برخی مزیت‌های بازار ایران، مشتریان خود را به استفاده از این فرصت دعوت کرده است.

iyzico-way2pay-index-94-11-26

یک شرکت خدمات پرداخت مستقر در استانبول در وب‌سایت خود از توافقی با طرف‌های ایرانی خبر داد که درنتیجه آن ارتباط بین شبکه شتاب و شبکه جهانی برقرار خواهد شد (اینجا را ببینید). این شرکت که بانک جهانی از سرمایه‌گذاران اصلی آن به شمار می‌رود، در سال 2012 تأسیس شده و شعار خود را «پرداخت آسان» انتخاب کرده است.

همچنین مدیرعامل و یکی از مؤسسین ایزیکو در گفت‌وگو با بلومبرگ طرف ایرانی قرارداد را شرکت ایرانی تجارت الکترونیک پارسیان (PECCO) معرفی کرده و افزود: «نقش ما در ایران مشابه نقش شرکت آمریکایی PayPal در آلمان در بدو توسعه پرداخت دیجیتال در آن کشور است.» (+)

وی ادامه داد: «دو کشور ایران و ترکیه از بازارهای مهم منطقه هستند و جمعیتی مشابه و بسیار جوان دارند. ضریب نفوذ اینترنت و کارت‌های الکترونیک در هردو کشور بالاست بنابراین گسترش فعالیت‌های شرکت ما به ایران بسیار معقول است.»

بازتاب خبر این همکاری را در «بلومبرگ» و «واشنگتن‌پست» ببینید.

منبع: ایلنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.