راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه داده‌پردازی پارسیان در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / معرفی آخرین خدمات نوین بانکداری

گروه داده‌پردازی پارسیان و شرکت‌های تابعه این هلدینگ به منظور ارائه و معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود در دهمین دوره همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ داده‌پردازی پارسیان،‌ در این همایش، گروه داده‌پردازی پارسیان به‌عنوان بازوی اجرایی بانک پارسیان و هلدینگ پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و نوآوری و فناوری در خدمات بانکی، به همراه شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، تابان آتی‌پرداز (تاپ) و اینوپارس در غرفه‌های B1 و B2، میزبان فعالان اکوسیستم مالی، پرداخت و بانکداری کشور خواهد بود. به علاوه این شرکت‌ها به منظور معرفی دستاوردها و خدمات نوین بانکداری در بخش نمایشگاهی همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت نیز میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

لازم به ذکر است که دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

در ادامه شرح کوتاهی از خدمات و حوزه فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داده‌پردازی پارسیان ارائه شده است:

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت الکترونیک کشور است که به ایجاد زنجیره امن پرداخت الکترونیکی با ارائه راهکارهای خلاق برای پاسخ سریع و آسان به نیازهای مشتریان با هزینه‌های پایین می‌پردازد.

تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)

تاپکیش در راستای ایجاد بستری مناسب جهت تأمین تجهیزات بانکداری الکترونیکی مدرن و ارائه خدمات پشتیبانی و سخت‌افزاری برای استفاده‌کنندگان از تجهیزات و ملزومات بانکداری الکترونیکی فعالیت می‌کند.

کاسپین

ارائه راهکارهای جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با تکیه بر دانش، تخصص، خرد جمعی و نوآوری با هدف ارزش‌آفرینی برای فعالان بازار پول و سرمایه از حوزه‌های اصلی فعالیت شرکت کاسپین از زیرمجموعه‌های هلدینگ داده‌پردازی پارسیان است.

تابان آتی‌پرداز (تاپ)

تابان آتی‌پرداز در حوزه ارائه خدمات پرداخت موبایلی پیشرو و متنوع جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه و رفاه حال شهروندان فعالیت می‌کند.

اینوپارس

سامانه اینوپارس در حوزه جمع‌سپاری پیش‌فروش محصولات نوآورانه در کشور و تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و همچنین شتاب‌دهی کسب‌وکارهای نوپا فعالیت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.